būtībā es nemīlu visas šīs "mūziķu intervijas", tās ir garlaicīgas, cilvēki neko nerubī no viņiem uzdotajiem jautājumiem vai arī cenšas noslēpt nebūšanas ģimenē (ko mēs uzzinājām no The Pixies intervijām? to, ko paši arī agrāk nojautām), etc. taču brīnišķīgs mūziķis, kura senās intervijas es lasu ar paaugstinātu entuziasmu, ir deivids tomass no gr. pere ubu
viņš teicami paskaidro par žanra industrial rašanos kā reizi amērikā, nevis eiropā uz sava personiskā piemēra. kādreiz amerikas supercentrs bija akrona-lebrona džeimsa klīvlenda-detroita. akrona bija galvenā tērauda ieguves stacija. klīvlenda ir viens no pasaules gumijas centriem. detroitā ražoja mašīnas un lidmašīnas. 70-jos to visu iznīcīnāja japāņu mašīnbūves lētums un pieejamība. pere ubu mēģinājumi notika pirmajā rokfellera noliktavā, un koncerti pēc klīvlendas ziedu laikiem palikušajās pilīs
"reiz mums aizdegās upe. ko var gribēt, tā ir industriāla pilsēta", saka devids.
"kad eiropā bija sex pistols, pie mums bija the residents", runa ir par 70-o gadu beigām