Siderius Nuncius ([info]mapet) rakstīja,
@ 2009-10-27 21:55:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Bet par reklāmām runājot, ir prieks, kad tiek atklāts iemesls, kāpēc dāmas activia piepūstā vēdera reklāmā uztraucās par lielo jaku/kleitu. Un tad ir prieks dalīties atklājumā ar cilvēkiem, kuri nesaprot, ka tā dāma reklāmā ir uzvilkusi platu jaku/kleitu, la neredzētu, ka viņas vēders ir piepūties.

Bet mani bažī tādas lietas kā traipu meklēšanas tehnoloģijas un kāpēc lipton piramīdas tēju beigu kadros, kur ir redzama krūzīte ar tēju, nav redzama piramīda. Un kopš kura laika lasis ir kvadrāts?


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]maruta
2009-10-28 04:10 (saite)
Tāpēc, ka reklāmas ir domātas tai auditorijai, kuru prātu šādi jautājumi nenomāc.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]mapet
2009-10-28 11:28 (saite)
Aij, būtu forši, ja man būtu reklāma - es varētu sevi reklamēt no rīta līdz vakaram. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]maruta
2009-10-28 13:01 (saite)
Vēltīt pāris stundas - uztaisīt plakātus, ierakstīt džinglu, iestūdēt flasmob, dekorācijas, pēc tam pašam to visu izpildīt, nofilmēt, un tad katru dienu pie brokastu kafijas skatītes un pašiedvesmoties. Varu derēt, ka arī 1-personas auditorijai tas varētu apriebties :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?