būs savādāk ([info]illegal) rakstīja,
@ 2005-08-16 17:40:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
gribās web-vietu ar php un mysql.... gribāās....


Šodien pirmais izbrauciens ar Avārijas Brigādes (RS dienesta) "Peugeot" uz sesto apakšstaciju.

Fredis teicās, ka tramvajs rijot vairāk strāvu nekā trolejbuss. Pamatojums tam - divi vagoni.. :D

A par rekupreatoriem vēl noskaidrošu.

Bet par trolejbusiem.. jā, ir tā, ka šie dod atpakaļ strāvu. Kabeļu sadalījums uz kontakttīklu ir sadalīts pēc attiecīgā posma slodzes. un ir kabeļi priekš trolejbusu posma un kabeļi priekš tramvaju posma. un tramvaju gaisvadu posma kabeļi ir pieslēgti pie līnijautomāta, kura ampermetram nav "negatīvā" daļa - nu sākās iedaļas no nulles un tad iet tālāk.. līdz pat 2 kA Bet trolejbusiem nulle ir ampermetra skalas vidū un skala var novirzīties pa labi tad kad trolejbuss patērē strāvu.. un tātad intuitīvi domājot - pa kreisi skala novirzās mirklī, kad trolejbuss ar tā rekuperatora palīdzību dzen strāvu pretējā virzienā uz kopnēm - darbojās kā ģenerators [?] un trolejbuss sabremzējās un citi trolejbusi un tramvaji atkal barojās no sabremzējušā trolejbusa...
[tas ir tikai mans minējums, ulzha]

vajag skaidrot terminus? :D


(Ierakstīt jaunu komentāru)


(Anonīms)
2005-08-17 17:11 (saite)
Paldies :) Jau iztēlojos, kā tas dzīvē varētu izskatīties... Tev tā 3. apakšstacija ir kaut kur neslepenā vietā, kur var aiziet un iesveicināt?

Nu re. Tramvajs slikts, slikts, slikts!

Un vēl - cik daudz ieekonomē tādi rekuperatori? Kad skaidrosi.

ulzha

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]illegal
2005-08-17 17:23 (saite)
jaa, ieprieksheeaa komenta ideja apstiprinaajaas, tikai ar mazaam nianseem.
noskaidroju ka rekuperatori ir ne tikai trolebusiem bet arii tramvajiem. nez kapeec man likaas ka kaads teica ka tikai trolejbusiem.. bet nee... ariituvaak papeetot liinijsleedzhu ampeermetrus atradu ka nav svariigi vai liinija ir trolejbusam vai tramvajam - tur tie ampermetri salikti kur nu kurais.

un vispaar... elektromagneetiskie releji + televadiibas datorizaacija = baigaas shmuces ;D

nu tas cik daudz ieekonomee no taa rekuperatora.. nu procentus man neviens neteica un es neprasiiju bet tajaa briidii kad trolejbuss/tramvajs bremzee - gjenerators uz kopneem dzen tuvu tos pashus 600 V (laikam, taa es sapratu) un kaads cits trolejbuss var no taa visa baroties... izpeetot proporcijas cik daudz trolebusi bremzee un cik vinji "gaazee" un mazliet pareekjinoties.. droshvien ka var atrast kautkaadu tevis gribeeto rezultaatu :D bet no manas puses tas ir tikai mineejums. noskaidroshu.

ciemos veel nenaac.. vispaar 3. AS ir pie vef tilta.. tur kur daudzie tramvaji... tur dzilji iekshaa tajaa maajaa es atrodos. ja ar kaajaam iet un labi paveero to maaju.. sho to jau var redzeet..piemeeram durvis uz trafu.. lielas peleekas durvis.. Trafo1, Trafo2 un Trafo3 :D tad nu tur ir transformatoru kastes, bet aiz sienas maajas preteejaa pusee seezhu es un suukaaju kaajas iikshkji.. ;D

ciemos vareesi kaadreiz atnaakt kad man buus patstaaviiga dezhuura visas 24 stundas un kad priekshnieki apkaart nevazaasies.. jo pashlaik 1)pats esmu taadaa kaa ekskursanta statusaa 2) bosi bosi un veelreiz bosi.. man tur rinkjii apkaart...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?