Lācītis numur divi - [entries|archive|friends|userinfo]
vistu_zaglis

[ website | šulcs.lv ]
[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Links
[Links:| VZL ]

[Jul. 15th, 2008|01:16 am]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
[mood |Miegs, scuko, nenāk]
[music |GTA:SA radio]

Pīpājot un rāmi raugoties uz aviotraffiku uz/no Praha Ruzyně, kā arī atceroties plēba cepšanos par fotoradariem, iedomājos, kāpēc lidmašīnā es tomēr jūtos krietni sekjūrāk, nekā automašīnā.

Vei, es zinu, ka abos gadījumos šoferītis pats vēlas dzīvot un tīšām kokā neskries, taču gaisā esot ir daudz mazāk izredžu, ka no pretējās joslas izlīdīs kāds pidars, kuram uz 860km/h braucošie traucē "iekļauties plūsmā".
linkiet garām

Comments:
[User Picture]
From:[info]kakjux
Date:July 15th, 2008 - 02:36 am
(Link)
mjā ;) bet es justos drošāk vadot auto, nekā ļoteni.. man tā liekas.. lai gan, nevar zināt :D toties expiloti esot visgrūtāk apmācāmie topošie autovadītāji EVER.
[User Picture]
From:[info]murks
Date:July 15th, 2008 - 03:10 am
(Link)
tās tomēr divas pavisam atšķirīgas spēles - ja auto stūrēšana sastāv glvk no noteikumu pārkāpšanas, ievērojot kaut kādas saprāta robežas (kuras katram citas), tad lidot tomēr lido glvk pēc priekšrakstiem (nu, vismaz man tāda ilūzija, ka by default lido pēc priekšrakstiem). lidošanai bīstamāks ir force majeure vai kapeiku pisējs tehniskajā apkopē.
[User Picture]
From:[info]vistu_zaglis
Date:July 15th, 2008 - 03:23 am
(Link)
Ot, jā. Nez, kurš Ārkārtīgi Steidzīgais gribētu uzzināt, ka, lai gan pēc reglamenta šajā posmā paredzēts augstums X un ātrums Y, šobrīd pilots ir izdomājis, ka baigi vajadzētu tikt galā ātrāk, itogo lidosim 3km zemāk un par 100km/h ātrāk. Vei, noteikumus lohi kaut kādi rakstījuši, šitā bandūra tak mierīgi no sevis var izspiest 950 ground speed, huļe vilkties kā vecam fokkeram.
[User Picture]
From:[info]jk
Date:July 15th, 2008 - 11:38 am
(Link)
Manai paziņai autoapmācības instruktors bija izbijis kara lidotājs - dzelzsbetona nervi šim esot bijuši :). Mierīgi spējis uztvert un iziet no jebkuras situācijas :).
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:July 15th, 2008 - 02:08 pm
(Link)
oh, want!
From:[info]eermaniitis
Date:July 15th, 2008 - 08:25 am
(Link)
mja ... a patiesībā pilots var lidot pēc labākās autopilotu prakses, ievērojot visus o,1 un tā tālāk, tak tomēr viss viņa lidojums atkarīgs no norādēm ko sniedz 1 cilvēks - aviodispičeris kontroles dienestā

un viņa funkcionēšana, kā arī 2 lidmašīnu ar visām ekipāžām un pasažieriem veselība un labklājība ir strauji atkarīga no tā vai viņš ir izgulējies, sieva ir/nav aplaimojusi/audzinājusi, ir vai nav paēdis, utt

un skat, nevajag nedz pidoriņu pretējā joslā, nedz bedrainu ceļu, bet pietiek tikai ar nelielu mušas (atvainojos) sū uz radara ekrāna, lai optimistiskā nots šulca vēstījumā saplaktu ...

p.s.
bet mašiņā braucot man arī bail
[User Picture]
From:[info]rediiss
Date:July 15th, 2008 - 09:04 am
(Link)
a man, kopš brīnumjaukā ziemas dienā tieši priekšā nokrita ledus gabals, ir bail iet pa ielu! un vispār dzīve ir process ar letālām beigām. ehh
From:[info]eermaniitis
Date:July 15th, 2008 - 09:23 am
(Link)
+2,50

tamdēļ, ekstrēma psihologi iesasaka, izbaidies vienreiz un vēlāk vari nebaidīties

aiz kā secinājums, no visa dzīvē der nobīties ;) nu vismaz vienu reizi (atceros kā mans sīcis pirmo reizi uz spoguli reaģēja)
[User Picture]
From:[info]jk
Date:July 15th, 2008 - 11:44 am
(Link)
Nu vēl jau lidojot ir iespēja pārvietoties trijās dimensijās. Vadot auto - parasti tikai divās :), tāpēc arī lielākas iespējas manevrēt ar ļoteni. Kā arī nav kaut kādu stulbu joslu, koku un citu huiņu kas maisās pa ceļu :).