Piemēram, ~watt/friendsfriends.

From:[info]shelly
Date:18. Jūnijs 2004 - 17:59

(Link)
ļoti smalki. Tūlīt notestēšu.
[User Picture]
From:[info]panda
Date:18. Jūnijs 2004 - 17:59
(Link)
sjitais man patiik ;]
[User Picture]
From:[info]xoox
Date:18. Jūnijs 2004 - 18:03
(Link)
Nu vienkārši uberkruta!
Watt, tu esi labs.
From:[info]lapsa
Date:18. Jūnijs 2004 - 18:05
(Link)
nu baac - a kursh tad tagad virpos???
:)
bet laps(a) gan!
From:[info]ivarix
Date:18. Jūnijs 2004 - 18:07

tagad jalasa 2 reiz vairaak...

(Link)
:P man jau ar draugu listi pietika... bet nu anyway paldies!
From:[info]susure
Date:18. Jūnijs 2004 - 18:07
(Link)
ooo
From:[info]het
Date:18. Jūnijs 2004 - 18:25
(Link)
jauki
[User Picture]
From:[info]blame
Date:18. Jūnijs 2004 - 20:18
(Link)
oo, pastasti par to maksasanu.? Tas ir noteikta suma menesi vai kaa.?
[User Picture]
From:[info]ld
Date:18. Jūnijs 2004 - 18:49
(Link)
cool!
[User Picture]
From:[info]pink_dust
Date:18. Jūnijs 2004 - 18:57
(Link)
Paldies, ir forši :)
[User Picture]
From:[info]courty
Date:18. Jūnijs 2004 - 23:20

(Link)
super!
[User Picture]
From:[info]darkz
Date:19. Jūnijs 2004 - 01:16
(Link)
laba fīča! uzreiz pieliku pie linkiem.
[User Picture]
From:[info]kruts
Date:19. Jūnijs 2004 - 02:48
(Link)
ui, sviests.

bet tas ir kaut kas taustāms.

iespēja patīrīt savu draugu lentu.

bet nu arī totāls spams.
[User Picture]
From:[info]stiklene
Date:19. Jūnijs 2004 - 13:38
(Link)
īdeāli :)
[User Picture]
From:[info]ns
Date:19. Jūnijs 2004 - 17:01
(Link)
slodzīte nesanāk serverim?:)
[User Picture]
From:[info]ns
Date:19. Jūnijs 2004 - 17:05
(Link)
un vēl... nevar uztaisīt fīču, ka (ja es atzīmēju tādu ķeksi) man nāk meili par draugu jauno postu ienākšanos?:)
[User Picture]
From:[info]watt
Date:19. Jūnijs 2004 - 17:44
(Link)
nu nee..
bet semagic maak mirgot, ja jauns tavaa draugu lentaa kaut kas jauns paraadaas.
[User Picture]
From:[info]ns
Date:19. Jūnijs 2004 - 18:04
(Link)
man kaut kaa šims nepatika:) bet varbūt jāpamēģina vēl:)
[User Picture]
From:[info]optron
Date:26. Jūnijs 2004 - 12:01
(Link)
Shitas kautkaa vismaz mazina manu saapi, ka ik pa briidim random.bml nestraadaa. Vai esmu vieniigaa nelaimiigaa dveesele?