Garastāvoklis:: sad

From:[info]mazheks
Date:30. Aprīlis 2009 - 13:24
(Link)
klau, deniss, man tev jautājums - ja es visu laiku esmu bijis gan permanentais (kas ir tas pats, kas apmaksātais), gan apmaksātais lietotājs (savulaik brīvprātīgi noziedoju naudu šim projektam), kāpēc tagad, kad beidzās toreizējais apmaksas laiks, mani kā permanento sameta vienā čupā ar visiem jaunajiem un neapmaksātajiem jūzeriem?
[User Picture]
From:[info]jff
Date:30. Aprīlis 2009 - 13:54
(Link)
Pastāvīgais un apmaksātais nebija gan viens un tas pats. Pastāvīgais ir vairāk nekā bezmaksas, bet mazāk par maksas.
[User Picture]
From:[info]mazheks
Date:30. Aprīlis 2009 - 14:29
(Link)
savā laikā tas bija viens un tas pats - vismaz atšķirības nebija
[User Picture]