Par Sviesta Cibas jaunumiem (un gļukiem) - Подарки 2008

Decembris 24., 2007

deniss
02:10 - Подарки 2008
Объявляется бесплатная подписка на платных пользователей на 2008 год :)
Все те, кто НЕ ЯВЛЯЕТСЯ платным пользователем в настоящий момент, могут им стать в 2008 году.
Для этого необходимо послать email на адрес support@klab.lv с 24.12.2007 до 27.12.2007 включительно указав в теле название своего журнала.
Да прибудет с вами Сила !
Garastāvoklis:: sleepy

From:[info]hope
Date:24. Decembris 2007 - 02:23
(Link)
ko nozīmē - теле?
[User Picture]
From:[info]sw
Date:24. Decembris 2007 - 02:30
(Link)
E-pasta tekstā :)
From:[info]eerenpreiss
Date:24. Decembris 2007 - 08:56
(Link)
Svētā miegainībā atļaušos aizsākt jautājumu sēriju valodprofesionālim valodās un ātratbildošam SCūzerim: ar 'nazvanjijem zhurnala' domāts mans cibneims vai tas, ko angliski sauc par journal title (šķiet loģiskāk atbilst prasībai, bet līksmadzeņšūninas brēkā par mazticamību)?
(ai ai, un nu man kauns par jautājumu uzmetās kā pumpa).
[User Picture]
From:[info]lexie
Date:24. Decembris 2007 - 03:14
(Link)
Interesanti vai tas ir pilnīgi nopietni - vai arī aizkavējies 1 aprīļa joks?
[User Picture]
From:[info]illumine
Date:24. Decembris 2007 - 13:09
(Link)
Protams, ka tas ir nopietni, es tādā veidā no "permanent" tiku pie "permanent + paid" šogad maijā, liekas.
[User Picture]