klases audzināšana
« previous entry | next entry »
Nov. 20., 2015 | 09:31 am
posted by: zvaigzniit in pajautaa
Sveiki!
Īsti nezinu, kur meklēt, varbūt kāds var norādīt, vai pats zina, kā ir - vai drīkst būt 1 klases audzinātāja 2 klasēm (ja tas ko maina, tad sākumskolā)? un uz veselu mācību gadu ne kā pagaidu variants, kamēr kāds slimo. Un ko darīt, ja audzinātāja vairāk pievēršanas savai "orģinālajai" klasei un otru atstāj mazliet novārtā? Viņi tomēr maziņi, ekskursijā fotogrāfijas ir tikai otrai klasei, tirdziņā jākrāmējas pašiem, jo audzinātāja palīdz otrai klasei. Un tās nav lielas klases, kopā nav pat 25 bērnu.
Un otra lieta, cik normāli ir uzdot 3. klasei patstāvīgos darbus? Tā ka stundas sākumā skolotāja atstāj uzdevumu un tad pārējo laiku viņi ir vieni, puse klase ārdās, ja stundas laikā nesaproti, tad nav neviena, kam pajautāt?
Un vēl trešā - bērnam ir problēmas konkrētā mācību priekšmetā, visos pārējos ir gluži vai izcilniece, bet vienā nē un tas nav slinkums, kas pie vainas. mācību priekšmeta skolotāja konsultācijās neko neskaidro, jo aizņemta ar tiem, kas labo darbus. skolas direktore paziņoja, ka skolotājam ar bērnu nav individuāli jāstrādā, vainīga ir māte, kas neprot bērnu audzināt. Vai tiešām konsultācijās nav iespēja sēdēt ar skolotāju un lai viņa palīdz un skaidro, ja stundas laikā tas neizdodas? Vienīgā iespēja ir privātskolotājs?
Ļoti priecāšos par norādēm uz likumiem, padomiem un visu, kas varētu palīdzēt vismaz daļēji kaut ko atrisināt. 80% klases vecāku ir apsvēruši domu mainīt skolu, bet, protams, apstākļi ne vienmēr to ļauj.
Īsti nezinu, kur meklēt, varbūt kāds var norādīt, vai pats zina, kā ir - vai drīkst būt 1 klases audzinātāja 2 klasēm (ja tas ko maina, tad sākumskolā)? un uz veselu mācību gadu ne kā pagaidu variants, kamēr kāds slimo. Un ko darīt, ja audzinātāja vairāk pievēršanas savai "orģinālajai" klasei un otru atstāj mazliet novārtā? Viņi tomēr maziņi, ekskursijā fotogrāfijas ir tikai otrai klasei, tirdziņā jākrāmējas pašiem, jo audzinātāja palīdz otrai klasei. Un tās nav lielas klases, kopā nav pat 25 bērnu.
Un otra lieta, cik normāli ir uzdot 3. klasei patstāvīgos darbus? Tā ka stundas sākumā skolotāja atstāj uzdevumu un tad pārējo laiku viņi ir vieni, puse klase ārdās, ja stundas laikā nesaproti, tad nav neviena, kam pajautāt?
Un vēl trešā - bērnam ir problēmas konkrētā mācību priekšmetā, visos pārējos ir gluži vai izcilniece, bet vienā nē un tas nav slinkums, kas pie vainas. mācību priekšmeta skolotāja konsultācijās neko neskaidro, jo aizņemta ar tiem, kas labo darbus. skolas direktore paziņoja, ka skolotājam ar bērnu nav individuāli jāstrādā, vainīga ir māte, kas neprot bērnu audzināt. Vai tiešām konsultācijās nav iespēja sēdēt ar skolotāju un lai viņa palīdz un skaidro, ja stundas laikā tas neizdodas? Vienīgā iespēja ir privātskolotājs?
Ļoti priecāšos par norādēm uz likumiem, padomiem un visu, kas varētu palīdzēt vismaz daļēji kaut ko atrisināt. 80% klases vecāku ir apsvēruši domu mainīt skolu, bet, protams, apstākļi ne vienmēr to ļauj.
from: zvaigzniit
date: Nov. 20., 2015 - 01:11 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: _re_
date: Nov. 20., 2015 - 01:24 pm
#
Atvaino, zinu, ne jau šādu padomu nāci meklēt, no likumdošanas neko nezinu, bet nenocietos ar savu viedokli. :) Meitai 7 klašu laikā bija 5 klases audzinātājas, cik dažas ļoti foršas, tik dažas pilnīgi grāvī (atstrādāja vajadzīgo periodu, lai var atkal ņemt bezdarbnieka posmu; sacēla haju, intrigas un konfliktus klasē, pāris mēnešus pirms svarīgā mācību gada beigām 'paņēma slimības lapu', bet patiesībā devās pie drauga uz Norvēģiju, tikai nepasakot skolas vadībai, ka nemaz negrasās 'izveseļoties') , baigi atkarīgs no konkrētās personības.
Atbildēt | Iepriekšējais