pajautaa

« previous entry | next entry »
Apr. 14., 2015 | 10:54 pm
posted by: lidot in pajautaa

Mīļā ciba, halp.
Man atkal neveicas ar iepirkšanos internetā.
Veicot kolektīvo pasūtījumu no SportsDirect (vairāki cilvēki pasūta reizē, lai mazākas piegādes izmaksas), kopējā kastē atnāca man krekliņš ar caurumu.
Ko darīt?
Vai to krekliņu var kaut kā sūtīt atpakaļ un atgūt savus eiro?

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {4}

di_wine

from: [info]di_wine
date: Apr. 14., 2015 - 11:18 pm
#

Ja var sūtīt atpakaļ, tad tas, kurš veica šo pasūtījumu.

Atbildēt


ro

from: [info]roncijs
date: Apr. 14., 2015 - 11:21 pm
#

Izprintē šito - http://www.sportsdirect.com/returns?form=pdf, man tāds viens eksemplārs jau atnāca paciņā -> divu nedēļu laikā sūti prom "sellable kondišenā" pret skaidru norādītu "refund" vai "exchange".

http://www.sportsdirect.com/customerservices/completedorders/returnsandexchanges

Atbildēt


Zetinja Tresor

from: [info]zetinja
date: Apr. 15., 2015 - 12:49 pm
#

vispirms tikai parēķini, vai tev atmaksājas tā atpakaļ sūtīšana.

Atbildēt


fledermause jeb D-a

var nesutiit

from: [info]fledermause
date: Apr. 18., 2015 - 09:09 pm
#

bij lidziigs gadijums, e pastaa uzrakstiiju pretenzija, vinji ludza nofotograafeet braaki kreklaa. bet koleege pasteidzas nosutiit atpakal brakjeto mantu. Atskaitija atpakal mantas vertibu, bet bij janoraksts pasta izdevumi, kas tika parsteidzigi izlietoti nosutot atpakal preci.
Cik sapratu buutu pieticis ar bildi, kura redzama prece ar defektu.

Atbildēt