« previous entry | next entry »
Apr. 14., 2015 | 10:54 pm
posted by: lidot in pajautaa
Mīļā ciba, halp.
Man atkal neveicas ar iepirkšanos internetā.
Veicot kolektīvo pasūtījumu no SportsDirect (vairāki cilvēki pasūta reizē, lai mazākas piegādes izmaksas), kopējā kastē atnāca man krekliņš ar caurumu.
Ko darīt?
Vai to krekliņu var kaut kā sūtīt atpakaļ un atgūt savus eiro?
Man atkal neveicas ar iepirkšanos internetā.
Veicot kolektīvo pasūtījumu no SportsDirect (vairāki cilvēki pasūta reizē, lai mazākas piegādes izmaksas), kopējā kastē atnāca man krekliņš ar caurumu.
Ko darīt?
Vai to krekliņu var kaut kā sūtīt atpakaļ un atgūt savus eiro?
from: di_wine
date: Apr. 14., 2015 - 11:18 pm
#
Atbildēt
from: roncijs
date: Apr. 14., 2015 - 11:21 pm
#
http://www.sportsdirect.com/customerser
Atbildēt
from: zetinja
date: Apr. 15., 2015 - 12:49 pm
#
Atbildēt
var nesutiit
from: fledermause
date: Apr. 18., 2015 - 09:09 pm
#
Cik sapratu buutu pieticis ar bildi, kura redzama prece ar defektu.
Atbildēt