pajautaa

« previous entry | next entry »
Okt. 4., 2013 | 09:31 pm
posted by: justmy2cents in pajautaa

Vai ir kāds tāds datorpreces tirgojošs LV i-veikals, kurš pareizi rāda preču esamību kādā no abām Rīgas noliktavām? Vai arī kāds cits veids, kā pašam pārbaudīt preces esamību Rīgā?

(Esmu jau izbesījies no tā, ka katra NĒ atbilde par dienu attālina tikšanu pie preces, kā arī dēļ nepieejamu preču specifikāciju salīdzināšanai iztērētā laika)

Paldies!

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {14}

#

from: [info]mazaa_zive
date: Okt. 4., 2013 - 09:44 pm
#

220 un 1a

Atbildēt | Diskusija


justmy2cents

from: [info]justmy2cents
date: Okt. 4., 2013 - 10:29 pm
#

Paldies, bet šaubos, vai viņi tiešām rāda pareizi. 1a rāda to, par ko man pateica, ka neesot. Tepat jau arī di_wine saka, ka velti meklēju.

Un 220 ir lietojamība ir pagājušā gadsimta līmenī.

Atbildēt | Iepriekšējais


di_wine

from: [info]di_wine
date: Okt. 4., 2013 - 09:57 pm
#

Nu, ja nav acmē un gnt, tad nebūs arī i-veikalos. Ja nav vienā, tad 99% nebūs arī citos.

Atbildēt | Diskusija


justmy2cents

from: [info]justmy2cents
date: Okt. 4., 2013 - 10:07 pm
#

Par to jau arī ir šis jautājums - kā parasts mirstīgais var noskaidrot to, vai prece ir/nav acmē un gnt (ja tā tos abus sauc).

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


di_wine

from: [info]di_wine
date: Okt. 4., 2013 - 10:17 pm
#

Laikam nekā :) Ar viņiem jāslēdz līgums (kā firma).
Jāņem vērā, ka bāzē situācija var mainīties pa minūtei, to jau neviens internetveikals nevar reāli izsekot savā darbībā. Atliek zvanīt vai nu 1) uz internetveikaliem (teorētiski, ja divos nebūs, nebūs nekur) vai 2) cilvēkam, kuram ir pieeja vairumtirgotāju datubāzēm.
Varētu gari un plaši par šo tēmu vāvuļot, kāpēc ir tāda situācija... Diemžēl daudz ko ietekmē 1) 14 dienu atgriešanas termiņš, kad pēc atgriešanas i-veikals to var iebāzt vienā vietā, 2) pircējs, kas nav uzticams, it kā pasūta, bet tad pazūd, jo vai nu atradis kaut kur par 5 santīmi lētāk, vai pārdomājis, un tad atkal i-veikals var bāzt tai pašā vietā. Un neviens veikals negrib turēt neejošu stocku.
Vēl var ieteikt salidzini.lv - pati pati lētākā prece varētu būt uz vietas, bet tā būs atgrieztā prece (visdrīzāk, vai arī kantoris nestrādā godīgi, nemaksā pvn un dempingo cenu).

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


justmy2cents

from: [info]justmy2cents
date: Okt. 4., 2013 - 10:27 pm
#

Žēl, ka tā. Man pietiktu ar nesaistošu informāciju, tipa, "prece bija bāzē vakar, bet negarantējam, ka ir arī šobrīd". Un nevis "prece bija kaut kad, varbūt pirms trim mēnešiem, un/vai kaut kad varbūt būs" (ko šobrīd acīmredzot nozīmē preces uzrādīšanās sarakstā). Ja es neesmu vienīgais tāds, tad i-veikali zaudē pietiekami lielu apgrozījumu.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


di_wine

from: [info]di_wine
date: Okt. 4., 2013 - 10:33 pm
#

Man jau liekas, ka visi ar šo jau ir saskārušies un rēķinās... nu, ka vakar bija, bet šodien jau var nebūt, tikai datubāze nav atjaunota.
Principā viss notiek tikai tad, ja cilvēks pasaka, ko viņam vajag, es atrodu, man samaksā, es pasūtu, nākamajā dienā prece rokā. Nu tā, ka baigos tempos un bez vilcināšanās.
Ja vajag kaut ko dikti specifisku, tad var būt problēma.

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]huinja
date: Okt. 4., 2013 - 11:49 pm
#

Noteikti nepiekrītu par "ja divos nebūs, nebūs nekur". Pirku diktofonu, saņēmu 3 atteikumus, ka viņiem nava, 4. vietā bija. Par tiem diviem varētu būt, ja runa ir par kaut kādu lielizmēra tehniku a la ledusskapis, kas noteikti nevar būt birojā uz vietas.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


di_wine

from: [info]di_wine
date: Okt. 4., 2013 - 11:58 pm
#

Internetveikali neiepērk preces un netur uz labu laimi, uz vietas paliek tikai tas, kas atgriezts, vai prece pēc kuras klienti nav atnākuši pakaļ. Tādi laiki.
A, nu ok, pieprasītas preces iepērk, tādu, kuru tuč tuč zini, ka pāris nedēļu laikā nopirks.

Atbildēt | Iepriekšējais


Dieva nāve

from: [info]goddes
date: Okt. 4., 2013 - 10:31 pm
#

Ieejot gnt, piemēram, bet arī tur klibo šis jautājums no laika gala. Samierinies;)

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]divi_g
date: Okt. 4., 2013 - 09:59 pm
#

markit.eu?
Ja tas nepalīdz, tad man ir laba pieredze ar Dateks, MA-1, M79, aoi.lv...

Atbildēt | Diskusija


justmy2cents

from: [info]justmy2cents
date: Okt. 4., 2013 - 10:32 pm
#

Paldies, paskatīšos. Bet, kā jau teicu, es meklēju veidu, kā izvairīties no cikla "pamēģini pasūtīt, un tad jau uzzināsi, ir vai nav, un varēsi meklēt nākamo modeli", nevis labu servisu, konsultācijas vai citas tamlīdzīgas fīčas. Un di_wine laupīja manu ticību skaistajam. :)

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]amatieris
date: Okt. 5., 2013 - 09:42 pm
#

Arī šeit skatos.

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]huinja
date: Okt. 4., 2013 - 11:46 pm
#

Veselas divas noliktavas? : DDDD

Atbildot uz jautāumiņu, diezin vai. Esmu darījusi tā, ka pasūtīju vairākos (visos) veikalos to pašu lietu, (paļubom viņi piezvana) lielākā daļa saka nē, pie tiem atcēlu pasūtījumu. Daži var pateikt jā, kaut vai tāpēc, ka viņiem tā prece bija uz vietas. No tiem izvēlas lētāko (ja maģiskā kārtā ir pat iespēja izvēlēties : D)

Atbildēt