Okt. 4., 2013 | 10:17 pm
No:: di_wine
Laikam nekā :) Ar viņiem jāslēdz līgums (kā firma).
Jāņem vērā, ka bāzē situācija var mainīties pa minūtei, to jau neviens internetveikals nevar reāli izsekot savā darbībā. Atliek zvanīt vai nu 1) uz internetveikaliem (teorētiski, ja divos nebūs, nebūs nekur) vai 2) cilvēkam, kuram ir pieeja vairumtirgotāju datubāzēm.
Varētu gari un plaši par šo tēmu vāvuļot, kāpēc ir tāda situācija... Diemžēl daudz ko ietekmē 1) 14 dienu atgriešanas termiņš, kad pēc atgriešanas i-veikals to var iebāzt vienā vietā, 2) pircējs, kas nav uzticams, it kā pasūta, bet tad pazūd, jo vai nu atradis kaut kur par 5 santīmi lētāk, vai pārdomājis, un tad atkal i-veikals var bāzt tai pašā vietā. Un neviens veikals negrib turēt neejošu stocku.
Vēl var ieteikt salidzini.lv - pati pati lētākā prece varētu būt uz vietas, bet tā būs atgrieztā prece (visdrīzāk, vai arī kantoris nestrādā godīgi, nemaksā pvn un dempingo cenu).
Jāņem vērā, ka bāzē situācija var mainīties pa minūtei, to jau neviens internetveikals nevar reāli izsekot savā darbībā. Atliek zvanīt vai nu 1) uz internetveikaliem (teorētiski, ja divos nebūs, nebūs nekur) vai 2) cilvēkam, kuram ir pieeja vairumtirgotāju datubāzēm.
Varētu gari un plaši par šo tēmu vāvuļot, kāpēc ir tāda situācija... Diemžēl daudz ko ietekmē 1) 14 dienu atgriešanas termiņš, kad pēc atgriešanas i-veikals to var iebāzt vienā vietā, 2) pircējs, kas nav uzticams, it kā pasūta, bet tad pazūd, jo vai nu atradis kaut kur par 5 santīmi lētāk, vai pārdomājis, un tad atkal i-veikals var bāzt tai pašā vietā. Un neviens veikals negrib turēt neejošu stocku.
Vēl var ieteikt salidzini.lv - pati pati lētākā prece varētu būt uz vietas, bet tā būs atgrieztā prece (visdrīzāk, vai arī kantoris nestrādā godīgi, nemaksā pvn un dempingo cenu).