Pilsētas velosipēds
« previous entry | next entry »
Jun. 7., 2012 | 12:15 pm
posted by: lmyth in pajautaa
Sveicināti! Varbūt kāds no klātesošajiem ir saskāries tuvāk ar riteņiem, kas tiek tirgoti ar Kalkhoff nosaukumu. Apsveru iespēju iegādāties kādu pilsētas variantu no vidējā cenu diapazona, bet, veikalā piecas minūtes pamēģinot, nav īsti skaidrs, kā tas varētu uzvesties praksē utt.
Ja tā plašāk raugās, kādi būtu komentāri par ātrumi rumbā/zobratu bloks, neslēdzams amortizators priekšējā dakšā/cietā un citas nianses, kas var pārvietošanos pa pilsētu ( vairāk vai mazāk 30% iela, 70% ietve) padarīt par elli/vai ko tīkamu.
Liels paldies jau iepriekš.
Ja tā plašāk raugās, kādi būtu komentāri par ātrumi rumbā/zobratu bloks, neslēdzams amortizators priekšējā dakšā/cietā un citas nianses, kas var pārvietošanos pa pilsētu ( vairāk vai mazāk 30% iela, 70% ietve) padarīt par elli/vai ko tīkamu.
Liels paldies jau iepriekš.
from:
cannibalsmith
date: Jun. 7., 2012 - 01:18 pm
#
Atbildēt | Diskusija
from:
lmyth
date: Jun. 7., 2012 - 01:22 pm
#
http://www.kalkhoff-bikes.com/typo3
Vienīgi ar ātrumiem rumbā.
Kāds tavam ar svaru? Es kaut kad šos cilāju, bet biju pārguris, līdz ar to neuzticos savai pieredzei.
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from:
cannibalsmith
date: Jun. 7., 2012 - 01:24 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from:
kkkungs
date: Jun. 7., 2012 - 03:54 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from:
pe
date: Jun. 7., 2012 - 06:52 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from:
cannibalsmith
date: Jun. 7., 2012 - 06:58 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from:
pe
date: Jun. 7., 2012 - 07:01 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from:
antuanete
date: Jun. 7., 2012 - 01:27 pm
#
Velosipēda svars ir būtisks, ja daudz jānēsā pa trepēm, braukšanas funkcijas pa pilsētu tas neietekmē.
Bildītēs redzamie veļļuki ir forši ar to, ka ir visi dubļubleķi un bagāžnieki; ja tie ir jāliek plikam ritenim, tad beigās sanāk padārgi.
Atbildēt | Diskusija
from:
lmyth
date: Jun. 7., 2012 - 01:42 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from:
antuanete
date: Jun. 7., 2012 - 01:51 pm
#
Ko es iesaku jebkuram velosipēda pircējam - pabraukāt ar iepatikušos modeli un, ja sajūtas uz tā ir labas, pirkt nost. Visādi objektīvi rādītāji neko nenozīmē, ja velosipēds nešķiet ērts un patīkams braucamrīks (tāpat kā ar kurpēm, kuras nevar pirkt ar domu, ka tagad drusku spiež un rīvē, bet gan jau ievalkāsies :))
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from:
blieztunmaukt
date: Jun. 7., 2012 - 03:46 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from:
blieztunmaukt
date: Jun. 7., 2012 - 03:46 pm
#
pilsētas velosipēdiem ir vairākas pasugas. ir tādi, kas ir paredzēti ātrai braukšanai ar sportisku sēdpozīciju, ir tādi, kas ir vairāk orientēti uz komfortu, un uz kuriem sēdēšana sanāk ar taisnu muguru, un tie pirmie, visbiežāk, ir ar cietajām dakšām, un tie otrie gandrīz vienmēr ir ar amortizatoru. šie divi tevis minētie kalkhoff modeļi izskatās esam tajā spektrā kaut kur pa vidu.
vēl, taisnības labad jāpiemin, ir tādi retro-klasiskie pilsētas velosipēdi, kas cenšas izskatīties kā tādi, kas būtu pirms 50 gadiem ražoti, tie pārsvarā ir "taisnu muguru" pozīciju un visi ar cietām dakšām un tērauda rāmjiem, jaunie ērenpreisi ir tipisks piemērs tādiem, bet pieņemu, ka uz šo kategoriju tu neskaties.
ja tu brauksi pārsvarā pa ietvi, tātad tu nebrauksi ātri, un tev, acīmredzot, pirmkārt būtisks ir braukšanas komforts jebkādā izpratnē. pie tāda (niecīga) braukšanas ātruma, ar kādu pārvietojas rīgas pa ietvēm braucēji, amortizatordakša komfortā neko daudz neietekmē. velosipēda piemērotība pēc izmēra un subjektīvs ērtums būs nozīmīgāks par amortizatora esamību.
Atbildēt | Diskusija
from:
lmyth
date: Jun. 7., 2012 - 04:32 pm
#
Ja kādam no augstāk minētiem varētu nomainīt stūri uz ko ieliektāku, lai nav pēc ragiem jāliecas, būtu ok.
Atbildēt | Iepriekšējais
from:
pe
date: Jun. 7., 2012 - 07:05 pm
#
Atbildēt