Pilsētas velosipēds

« previous entry | next entry »
Jun. 7., 2012 | 12:15 pm
posted by: lmyth in pajautaa

Sveicināti! Varbūt kāds no klātesošajiem ir saskāries tuvāk ar riteņiem, kas tiek tirgoti ar Kalkhoff nosaukumu. Apsveru iespēju iegādāties kādu pilsētas variantu no vidējā cenu diapazona, bet, veikalā piecas minūtes pamēģinot, nav īsti skaidrs, kā tas varētu uzvesties praksē utt.

Ja tā plašāk raugās, kādi būtu komentāri par ātrumi rumbā/zobratu bloks, neslēdzams amortizators priekšējā dakšā/cietā un citas nianses, kas var pārvietošanos pa pilsētu ( vairāk vai mazāk 30% iela, 70% ietve) padarīt par elli/vai ko tīkamu.

Liels paldies jau iepriekš.

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {14}

from: [info]blieztunmaukt
date: Jun. 7., 2012 - 03:46 pm
#

kalkhoff - brends kā brends. brends, kamēr vien tas vispār ir velosipēds, nevis kaut kāds gerkena/maksimas/rimi simtslatu ķīnietis, neko daudz neizsaka, aprīkojums tikuntā ir nevis paša brenda, bet citu un visiem brendiem plusmīnus vienu un to pašu ražotāju ražots.

pilsētas velosipēdiem ir vairākas pasugas. ir tādi, kas ir paredzēti ātrai braukšanai ar sportisku sēdpozīciju, ir tādi, kas ir vairāk orientēti uz komfortu, un uz kuriem sēdēšana sanāk ar taisnu muguru, un tie pirmie, visbiežāk, ir ar cietajām dakšām, un tie otrie gandrīz vienmēr ir ar amortizatoru. šie divi tevis minētie kalkhoff modeļi izskatās esam tajā spektrā kaut kur pa vidu.
vēl, taisnības labad jāpiemin, ir tādi retro-klasiskie pilsētas velosipēdi, kas cenšas izskatīties kā tādi, kas būtu pirms 50 gadiem ražoti, tie pārsvarā ir "taisnu muguru" pozīciju un visi ar cietām dakšām un tērauda rāmjiem, jaunie ērenpreisi ir tipisks piemērs tādiem, bet pieņemu, ka uz šo kategoriju tu neskaties.
ja tu brauksi pārsvarā pa ietvi, tātad tu nebrauksi ātri, un tev, acīmredzot, pirmkārt būtisks ir braukšanas komforts jebkādā izpratnē. pie tāda (niecīga) braukšanas ātruma, ar kādu pārvietojas rīgas pa ietvēm braucēji, amortizatordakša komfortā neko daudz neietekmē. velosipēda piemērotība pēc izmēra un subjektīvs ērtums būs nozīmīgāks par amortizatora esamību.

Atbildēt | Diskusija


from: [info]lmyth
date: Jun. 7., 2012 - 04:32 pm
#

ahā. Uz tiem tērauda rāmjiem gan skatīties vairs negribas. Ir kādu laiku ar tādu pabraukts, bet pa Rīgu, kur gandrīz viss jāstiepj pa nakti iekšā, vairs braukt negribas. Principā tas, ko meklēju ir vieglāks variants bez visādiem īpašiem dizaina izlēcieniem ar +- taisnu pozīciju.

Ja kādam no augstāk minētiem varētu nomainīt stūri uz ko ieliektāku, lai nav pēc ragiem jāliecas, būtu ok.

Atbildēt | Iepriekšējais