Jun. 7., 2012 | 03:46 pm
No:: blieztunmaukt

kalkhoff - brends kā brends. brends, kamēr vien tas vispār ir velosipēds, nevis kaut kāds gerkena/maksimas/rimi simtslatu ķīnietis, neko daudz neizsaka, aprīkojums tikuntā ir nevis paša brenda, bet citu un visiem brendiem plusmīnus vienu un to pašu ražotāju ražots.

pilsētas velosipēdiem ir vairākas pasugas. ir tādi, kas ir paredzēti ātrai braukšanai ar sportisku sēdpozīciju, ir tādi, kas ir vairāk orientēti uz komfortu, un uz kuriem sēdēšana sanāk ar taisnu muguru, un tie pirmie, visbiežāk, ir ar cietajām dakšām, un tie otrie gandrīz vienmēr ir ar amortizatoru. šie divi tevis minētie kalkhoff modeļi izskatās esam tajā spektrā kaut kur pa vidu.
vēl, taisnības labad jāpiemin, ir tādi retro-klasiskie pilsētas velosipēdi, kas cenšas izskatīties kā tādi, kas būtu pirms 50 gadiem ražoti, tie pārsvarā ir "taisnu muguru" pozīciju un visi ar cietām dakšām un tērauda rāmjiem, jaunie ērenpreisi ir tipisks piemērs tādiem, bet pieņemu, ka uz šo kategoriju tu neskaties.
ja tu brauksi pārsvarā pa ietvi, tātad tu nebrauksi ātri, un tev, acīmredzot, pirmkārt būtisks ir braukšanas komforts jebkādā izpratnē. pie tāda (niecīga) braukšanas ātruma, ar kādu pārvietojas rīgas pa ietvēm braucēji, amortizatordakša komfortā neko daudz neietekmē. velosipēda piemērotība pēc izmēra un subjektīvs ērtums būs nozīmīgāks par amortizatora esamību.

# | view all comments


Reply

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa: