airbaltiks deliverē?
« previous entry | next entry »
Apr. 1., 2010 | 12:48 pm
posted by: begemots in pajautaa
vai ir kādam pieredze, kā labāk sakontaktēties ar airbaltic, ja biļetes pirkšanas laikā viņi man pasaka, ka ir bijusi tehniska kļūme -- un nekāds rēķins vai konfirmācija par biļeti neatnāk, bet internetbankā redzu, ka nauda ir rezervēta?
viņiem ir tikai maksas telefons -- un kāpēc, lai es maksātu, lai jautātu viņiem par viņu kļūdām? vai tiešām visam pārējam ir tikai pa faksu saziņa?
viņiem ir tikai maksas telefons -- un kāpēc, lai es maksātu, lai jautātu viņiem par viņu kļūdām? vai tiešām visam pārējam ir tikai pa faksu saziņa?
from: putnupr
date: Apr. 1., 2010 - 01:02 pm
#
bilesuparadize arii peerk pa tiesho. identiska sisteema.
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: begemots
date: Apr. 1., 2010 - 01:06 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: putnupr
date: Apr. 2., 2010 - 12:01 am
#
Atbildēt | Iepriekšējais