auto lietiņas

« previous entry | next entry »
Jan. 18., 2010 | 08:55 pm
posted by: pieninjsh in pajautaa

Kā mainās Tava auto patēriņš vasarā ar ieslēgtu kondišku?

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {24}

:: le Minga :: alias :: Leo... ::

from: [info]le_minga
date: Jan. 18., 2010 - 11:05 pm
#

te vietaa jautaajums - Uz ko un Kaa darbojas tava kondishka?
-
manam auto = vecs, prasts modelis - bez t kontroles... cik uzgriezh - tik puush... vasaraa, ja iesleedz kondishku, zuud motora jauda ... ja meegjini (kas parasti arii notiek) to palielinaat - attieciigi motoram lielaaka slodze, lielaaks degvielas pateerinjsh...

jaunaakas kondishkas "eedot" vairaak elektriibu, lai darbotos - liidz ar to - efekts taads pats kaa ziemaa ar apsildaamiem logiem - jo vairaak kurina, jo lielaaks degvielas pateerinjsh (lielaaka slodze gjeneratoram imo)...

aij - es no taam lietaam maz ko saprotu - bet shis skaidrojums (ja lasi vaaciski) likaas dikten sapraatiigs:
"Das ist schon so,
einen Liter Kraftstoff oder mehr verbraucht die Klimaanlage zusätzlich.
Das Problem ist der Kompressor, der einiges an Leistung schluckt.
Mal ganz grob:
Der Kompressor verdichtet das Kältemittel, es wird dadurch heiss.
Es wird weitergeleitet in eine Art kleinen Kühler, der vor dem richtigen Autokühler sitzt. Dort wird das heisse Kältemittel abgekühlt und verflüssigt sich durch den aufgebauten Druck.
Das nun flüssige und kalte Kältemittel wird nun in den Innenraum des Autos geleitet, wo es in einer Art Kühler wieder verdampft.
Durch die Aggregatszustandsänderung wird viel Wärme benötigt, welche aus dem Auto-Innenraum entnommen wird, dadurch wird es kalt. Dann geht es wieder zum Kompressor und es beginnt von vorn.
Dazu ist eine gewisse Leistun nötig, die vom Motor zusätzlich entnommen wird.
Das Kältemittel muss man sich vorstellen, wie eine Flüssigkeit, die bei einigen Minusgraden verdampft, ungefähr so, wie das Gas in den Feuerzeugen.
Und der Vollständigkeit halber sei noch erwähnt, dass irgendwo im Kältemittelkreislauf ein Expansionsventil ist, welches die ganze Sache steuert."

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]pieninjsh
date: Jan. 18., 2010 - 11:11 pm
#

Viss ko vāciski protu ir aizskaitīt līdz 10 :(

Man šķiet ka kondiškas vienkārši pūš. Tieši tāpat kā parastā salona apsilde. Tikai te gaisa plūsmai tiek pakļauti šķēršļi - tievas trubiņas kuras pildītas ar vielu, kura savā agregātstāvoklī ir auksta, slāpeklis piem. Tāpēc nesaprotu to lielo bazūnēšanu par degvielas patēriņu.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


:: le Minga :: alias :: Leo... ::

from: [info]le_minga
date: Jan. 18., 2010 - 11:15 pm
#

nu pag' pag' - a kaa tev skjiet, kas to puushanu organizee ;)
kaads tak vinju darbina - kaads teeree savu energjiju, lai puustu ;)
+ kondishkas skjidrums ir jaatdzesee liidz tam aukstumam, kuru tev puush salonaa - tas ar nenotiek no zila gaisa - "kaads par to ruupeejas" ;) un teeree energiju - un tas noziimee - pateeree degvielu, jo energjija tak kaut kur jaaieguust ;)

vaacu textu vari meegjinaat iztulkot te:
http://translate.eu/german/german-latvian/

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]pieninjsh
date: Jan. 18., 2010 - 11:18 pm
#

Slāpeklis ir vēss by stock. Viņa dzesēšanai nekas nav jāpatērē :) tas nu ir fakts. Cits jautājums vai tieši slāpekli izmanto auto kondicionieros.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


.

from: [info]kaplacis
date: Jan. 19., 2010 - 12:50 am
#

es negribu izstīties pēc idiņa, bet tas nav freons?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


:: le Minga :: alias :: Leo... ::

from: [info]le_minga
date: Jan. 19., 2010 - 01:08 am
#

ledusskapim jaa, auto ne gluzhi :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Kemune

from: [info]kemune
date: Jan. 19., 2010 - 11:36 am
#

tieši tāpat kā ledusskapim. freonu vairs neizmanto jau sen, izmanto citus aukstumaģentus, bet princips ir tieši tas pats.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


:: le Minga :: alias :: Leo... ::

from: [info]le_minga
date: Jan. 19., 2010 - 02:14 pm
#

nu re - muuzhu dziivo, muuzhu maacies :)
shito nezinaaju - kaut kaa nebija vajadziiba liidz shim to uzzinaat ;)
Danke

Atbildēt | Iepriekšējais


Kemune

from: [info]kemune
date: Jan. 19., 2010 - 11:35 am
#

omg, atmosfēra satur 75% slāpekli, un tas ir tieši tik silts, cik ārā ir grādu.

Atbildēt | Iepriekšējais


fuckyuu

from: [info]fuckyuu
date: Jan. 19., 2010 - 08:22 pm
#

cik tad nu vēss viņš ir? ja ir siltāks par nulli pēc kelvina un viņam šāda īpašība ir nemaināma [ja reiz by stock], tad uzskati, ka tikko izdomāji mūžīgu dzinēju.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


fuckyuu

from: [info]fuckyuu
date: Jan. 19., 2010 - 09:18 pm
#

un kas man no šī video būtu jāsaskata? tas, ka šķidra gāze ir auksta? tas gan ir jaunums :)

savukārt gaiss, ko automobīļa salona dzesēšanas sistēma pūš gar šī slāpekļa caurulītēm atdziest savu siltumu atdodot tām pašām caurulītēm, bet rezultātā slāpeklis nekad un ne par matu nesasilst...?

Atbildēt | Iepriekšējais