kukū, zaķi,vai šeit ir kāds mārketinga/biznesa speciālists?

« previous entry | next entry »
Nov. 26., 2009 | 12:09 pm
posted by: emi in pajautaa

mani interesē, kā es varu pozicionēt savu kompāniju tirgū, respektīvi, ja man ir jauna kompānija, kā man iekļauties tirgū? saprotu, ka tas ir gari un plaši, bet varbūt kāds var vismaz izlīdzēt ar key wordiem vai tamlīdzīgi.

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {22}

Edgars

from: [info]daysleeper
date: Nov. 26., 2009 - 01:38 pm
#

ir mazie uzņēmumi, kuriem RS vajag kā ēst - viena publikācija un pietiek klientu. Kā izlaista nedēļa, tā uzreiz jūt. Tā kā faktiski iespējams, ka visa mārketinga stratēģija apstātos ar reklāmu Rīgas Santīmā, piemēram, ja tu ražo dzelzs durvis - īstā reklāmas auditorija.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]unpy
date: Nov. 26., 2009 - 01:44 pm
#

Protams. Ja uznjeemums straadaa ar Riigu, nevis Dpili, piemeeram. Vai Habarovsku.

Atbildēt | Iepriekšējais


oblica

from: [info]oblica
date: Nov. 26., 2009 - 01:50 pm
#

nu, vo!

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]ts
date: Nov. 26., 2009 - 03:10 pm
#

par dzelzs durvīm rīgas santīmos, starp citu, ir hohma - latviešiem ir dzelzs durvis, krieviem ir tērauda (стальная дверь). vai tā ir kaut kāda vispārēja tendence, ka latvieši dumāki uz materiālu nosaukumiem, vai tas (ēkhem, nezinu kādā dzimtē :)) "dzelzs" te ir iegājies no ražotāju/tirgotāju puses, no kuriem lielākā daļa ir krieviski domājoši, vai varbūt visu izskaidro tas, ka latviski dzelzs ir īsāks un drusku vieglāk izrunājams vārds nekā tērauds, bet krieviski ir otrādi.

Atbildēt | Iepriekšējais