c) Kur tu rāvi, ka viņam nāksies domāt par mums? Ibo, komerciālā projektā (un, ieguldot solītos pāris tūkstošus, projekts automātiski kļūst komerciāls) nav īpaši būtiski, kas ir klients, galvenais, ka maksā. Nu, varbūt izņemot pāris Šveices bankas, kam rūp viņu klientūras statuss un prestižs, bet SC, ziniet, nav nekāda Šveices banka :)
/Protams, ļoti priecāšos, ja izrādīsies, ka kļūdos. Galu galā, arī pokemonu pakalpojumu paketes trūkums var būt mārketinga stratēģija/
Cibā ir apmēram 4-5 tūkstoši tādā vai citādā veidā aktīvu lietotāju (reģistrēti gandrīz 8 tūkstoši). Tā kā Cibā jau labu laiku var reģistrēties ikviens (nav ielūgumu un maksas), tad ir skaidrs, ka nekur daudz tālāk, kur augt, nav. Manuprāt, klāt varētu nāk vēl kādi 2-3 tūkstoši lietotāju, ja šo pasākumu popularizēs. Te tomēr nav Draugiem.lv, cita būtība. Līdz ar to lielākā daļa lietotāju te ir "vecie", tie, kas te bija pirms "izmaiņām". Maz ticams, ka viņus neņems vērā (tas ir par banneriem katrā žūrnāla lapā).
Man patika kāda doma, ko manīju pirms dažām dienām kaut kur Cibā. Ja te būs slikti, tad noteikti atradīsies kāds entuziasts, kas uztaisīs jaunu Cibu, sākot tieši tāpat kā Watt – turot serverus pie sevis, lēnām attīstoties. Galvenais, ka LJ kods ir bezmaksas un visiem pieejams. Līdz ar to jaunajiem īpašniekiem tiešām būs svarīgi noturēt visus esošos lietotājus. (Ja radīsies tā jaunā alternatīva – cits serveris, tad vēl jo vairāk.)
1) priekš kam maksāt par Cibu, ja kods ir pieejams bez maksas? 2) LiveJournal.com (kura koda bāzi Ciba izmanto) jau gada sākumā ir pārdots, nu un? ir tur reklāmas? 3) konkurence blogu jomā ir milzīga (pasaules tirgū)
Tātad rezumējot- firma nopirka Cibu lietotāju un reputācijas dēļ. Reputāciju un lietotājus var zaudēt viens un divi, kamēr iegūt ir daudz grūtāk. Nebūs klienti, nebūs kas maksā. Gribētu ar Cibu iegūt citu tirgus segmentu, nāktu ar jaunu projektu, nevis pirktu šo. Komerciālas būs citas fīčas- smukākas templates, iespēja veidot savējās, komentāri uz mobilo piemēram.
from: antuanete
date: Sep. 23., 2005 - 09:24 am
#
/Protams, ļoti priecāšos, ja izrādīsies, ka kļūdos. Galu galā, arī pokemonu pakalpojumu paketes trūkums var būt mārketinga stratēģija/
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: x_f
date: Sep. 23., 2005 - 09:39 am
#
Man patika kāda doma, ko manīju pirms dažām dienām kaut kur Cibā. Ja te būs slikti, tad noteikti atradīsies kāds entuziasts, kas uztaisīs jaunu Cibu, sākot tieši tāpat kā Watt – turot serverus pie sevis, lēnām attīstoties. Galvenais, ka LJ kods ir bezmaksas un visiem pieejams. Līdz ar to jaunajiem īpašniekiem tiešām būs svarīgi noturēt visus esošos lietotājus. (Ja radīsies tā jaunā alternatīva – cits serveris, tad vēl jo vairāk.)
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: antuanete
date: Sep. 23., 2005 - 09:43 am
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: viestards
date: Sep. 23., 2005 - 10:58 am
#
2) LiveJournal.com (kura koda bāzi Ciba izmanto) jau gada sākumā ir pārdots, nu un? ir tur reklāmas?
3) konkurence blogu jomā ir milzīga (pasaules tirgū)
Tātad rezumējot- firma nopirka Cibu lietotāju un reputācijas dēļ. Reputāciju un lietotājus var zaudēt viens un divi, kamēr iegūt ir daudz grūtāk. Nebūs klienti, nebūs kas maksā. Gribētu ar Cibu iegūt citu tirgus segmentu, nāktu ar jaunu projektu, nevis pirktu šo.
Komerciālas būs citas fīčas- smukākas templates, iespēja veidot savējās, komentāri uz mobilo piemēram.
P.S. Čau! :)
Atbildēt | Iepriekšējais