kļūda, kļūda!
« previous entry | next entry »
Nov. 25., 2008 | 01:25 pm
posted by: dekaels in pajautaa
Mēģinot pirkt lidmašīnas biļetes, pēc visu detaļu, datu utt. apstiprināšanas un kartes informācijas ievadīšanas pirkums galu galā neizdodas: parādās paziņojums "[5104:WebGenericError] An error has occurred. Please try again. If the error persists, please contact the airline." Un tā visu laiku.
Ja kas: runa ir par pašas aviolīnijas mājas lapu (jo izdevīgāk pirkt). Kontaktiespējas ar viņiem - draņķīgas (izskatās, ka jāzvana uz Britāniju).
No sākuma domāju, ka varbūt atkal kādam nepatīk Firefox, bet tā pati problēma arī IE. Kas īsti varētu būt par vainu un ko iesākt?
Ja kas: runa ir par pašas aviolīnijas mājas lapu (jo izdevīgāk pirkt). Kontaktiespējas ar viņiem - draņķīgas (izskatās, ka jāzvana uz Britāniju).
No sākuma domāju, ka varbūt atkal kādam nepatīk Firefox, bet tā pati problēma arī IE. Kas īsti varētu būt par vainu un ko iesākt?
from: osinsh
date: Nov. 25., 2008 - 01:40 pm
#
Atbildēt | Diskusija
from: dekaels
date: Nov. 25., 2008 - 01:42 pm
#
Droši vien nekas cits neatliks, bet - ja nu.
Atbildēt | Iepriekšējais
from: hessin
date: Nov. 25., 2008 - 02:48 pm
#
Kas par kompāniju vispār?
Atbildēt | Diskusija
from: dekaels
date: Nov. 25., 2008 - 07:02 pm
#
Kompānija ir Thomson Airways. Lieta tāda, ka šie izveidojās, šomēnes apvienojoties Thomsonfly un vienai citai kompānijai, attiecīgi laikam vēl nav sakārtota kontaktu sistēma (bremzes jau pamatīgi). Nekur nekādus epastus neredz, tikai tel. nr.
Atbildēt | Iepriekšējais
from: klemans
date: Nov. 25., 2008 - 05:03 pm
#
Atbildēt | Diskusija
from: dekaels
date: Nov. 25., 2008 - 07:04 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais