pajautaa

Antireklāma

« previous entry | next entry »
Jan. 9., 2008 | 10:51 am
posted by: fjokla in pajautaa

Tātad, vai gadījumā, ja raidījuma reklāmas rullītī parādās fragmenti, kuros redzami pāris gadus seni notikumi (izrādīts uzņēmuma logo ij visādi citādi saķēzīts iespaids par uzņēmumu, tomēr pašā raidījumā tāda sižeta nav, šim uzņēmam ir tiesības pukstēt ij atsaukties uz likuma pantiem. Ja ir, tad kādiem?

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {4}

Shelly

from: [info]shelly
date: Jan. 9., 2008 - 11:26 am
#

Es domāju, ka jā.

Atbildēt


oblica

from: [info]oblica
date: Jan. 9., 2008 - 11:53 am
#

Paskaties Reklāmas likuma 4.pantu, arī pārējo, kas tur tai likumā ir, Konkurences likuma 18.panta 2.daļa, 3.punkts, 21.pants, kā arī citi, vēl var pameklēt konkurences padomes mājas lapā, varbūt kaut kas būs pie patērētāju tiesību aizsardzības centra (bet diez vai), Civillikumā var pameklēt un tiesu precedentos. Cīnies, fjokla, cīnies! ;)

Atbildēt | Diskusija


oblica

from: [info]oblica
date: Jan. 9., 2008 - 11:54 am
#

Ā, mož tai jaunajā arī kaut kas ir - Negodīgas komercprakses aizlieguma likums

Atbildēt | Iepriekšējais


Fjokla

from: [info]fjokla
date: Jan. 9., 2008 - 12:09 pm
#

ou, paldiesa! Kas to būtu domājis, ka likums var saukties tik vienkārši - "Reklāmas likums!":D

Atbildēt | Iepriekšējais