« previous entry | next entry »
Okt. 21., 2007 | 02:30 pm
posted by: klausule in pajautaa
Rakstu biznesa plānu un viss jau zb.
1) Kas ir realizācijas kanāli? Ko tur rakstīt?
2) Cenu veidošana. Kāda vēl cenu veidošana-kādu gribu cenu gribu, tādu lieku, vai tad nē?
1) Kas ir realizācijas kanāli? Ko tur rakstīt?
2) Cenu veidošana. Kāda vēl cenu veidošana-kādu gribu cenu gribu, tādu lieku, vai tad nē?
from: lauwa
date: Okt. 21., 2007 - 02:40 pm
#
Atbildēt
from: misame
date: Okt. 21., 2007 - 02:43 pm
#
1) caur kurieni pārdosi? stāvēsi tirgū, dosi Fedjam, lai ved uz Rimi vai kā vēl
2) Normāli būtu izrēķināt, cik priekšmets/pakalpojums izmaksās pašiem, pierēķināt vēlamo peļņu un tad arī zināsi gala cenu.
Atbildēt
from: v00d00
date: Okt. 21., 2007 - 02:54 pm
#
2) vadoties no produkta ražošanas/izplatīšanas izmaksām, analoģisku produktu cenu līmeņa, potenciālo patērētāju pirktspējas.
Atbildēt | Diskusija
from: hidari
date: Okt. 21., 2007 - 06:43 pm
#
gandrīz kā no grāmatas :)
Atbildēt | Iepriekšējais
from: vacatio
date: Okt. 21., 2007 - 03:14 pm
#
Atbildēt
from: zverj
date: Okt. 21., 2007 - 03:14 pm
#
2) Pašā principā gala cena = pašizmaksa + peļņa. Kā Tu uzskaiti veidosi, tur jau gaumes atšķirās. Ar cenas veidošanu var saprast uzlikt tādu cenu, kad pelnam, bet tāpat esam izdevīgāki nekā konkurents.
Atbildēt
from: dzhuulija
date: Okt. 21., 2007 - 04:20 pm
#
bp vispār tak ir viena vienīga ūdens liešana :))
Atbildēt
from: valium
date: Okt. 21., 2007 - 06:20 pm
#
Atbildēt
from: shelly
date: Okt. 21., 2007 - 06:41 pm
#
Atbildēt