pajautaa

Lidosta

« previous entry | next entry »
Dec. 7., 2021 | 04:18 pm
posted by: scorpse in pajautaa

Čau ziemā!
Neesmu lidojusi kopš 2020. gada janvāra (tieši tad atnāca Covids), bet man tagad ir precīzi jāpastāsta mammai un tētim, kas lidos pirmo reizi mūžā, kā viss notiek lidostā.
Parasts lidojums uz Vāciju ar airBaltic.

Jautājumi:
1) Bagāža būs tikai rokas - astoņi kilogrami, ja? Vai mūsdienās cilvēki tiem astoņiem kilogramiem joprojām izmanto parastos rokas bagāžas koferus? Vai airBaltic sver rokas bagāžu?
2) Senāk darbību secība bija šāda: mājās iečekojies, dodies uz lidostu, dodies uz drošības kontroli, noskenē boarding pass un varbūt uzrādi pasi, dodies uz geitu. Vai kaut kas šobrīd ir citādi? Vai ir kādas sertifikātu uzrādīšanas vai testēšanas? Ja jā, tad kurā brīdī? Vai tur ir rindas/ kāds ir papildu vajadzīgais laiks?
3) Kā ir ar mazo somiņu dāmām? Vai to liek tūcīt iekšā koferī vai ļauj tāpat ņemt līdzi lidmašīnā?
4) Es parasti ierados lidostā aptuveni stundu pirms lidojuma. Vai šobrīd (lidojums Ziemassvētku laikā) rekomendējams ierasties dāāaaudz agrāk? Vai pietiks pusotra stunda pirms lidojuma?
5) Šķidrumu politika tā pati? Kosmētika max. 100 ml plastmasas maisiņā?

Liels paldies! Ļoti gribu vecākiem detalizēti visu izstāstīt.

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {7}

pelnufeja

from: [info]pelnufeja
date: Dec. 7., 2021 - 05:13 pm
#

Galīgi nevēlos biedēt, bet man no vasaras ir ļoti slikta pieredze ar atpakaļidojumu (arī airbaltic) no Berlīnes. Proti, kad grasos onlainā iečekoties, pienāk e-pasts, ka šim lidojumam iečekoties varēs tikai lidostā, un tas būs bez maksas, tā bija arī turpceļā, un tur viss bija ok, bet Berlīnes lidostā, kad bija izstāvēta jau tāpat liela rinda (man gan bija jāiečeko arī bagāža), darbiniece paziņoja, ka neesmu iečekojusies lidojumam, un man jāiet iečekoties "kaut kur, tur" (aptuvens rokas mājiens), un par to, protams, jāmaksā, kaut gan no e-pasta nopratu, ka iečekošanās notiks pie lidojuma reģistrācijas/bagāžas iečekošanas galda. Saku, ka tā un tā, pienāca tāds e-pasts, rādu telefonā to airbaltic e-pastu, bet tas, lūk, ir tikai latviski, viņa to nesaprot un neko par to nezina, un man ir jāiet iečekoties - kaut kur, tur (tā lidosta vienk. ir milzīga). Beigās viss bija ok, un airbaltic arī atdeva naudu, tiesa, pēc krietni ilgāka laikā, nekā tur norādīts, biju jau atmetusi ar roku, tā kā viss atrisinājās, bet man tas radīja nenormālu stresu un arī tādu diezgan rūgtu sajūtu, ka, ko jūs mani te čakarējat. Rīgas lidosta skaitās maza, un tur, ja nav specifisku grūtību orientēties (tādas vienk. ir man), domāju, problēmu nav arī, ja kaut kas negaidīts atgadās, bet lielajās lidostās iesaku tomēr ierasties ekstra laicīgi, ja nu kas. Un vērts, arī izstāstot, kā viss būs, pieminēt, ka kaut kas vienmēr tomēr var atgadīties ne tā, kā bija ieplānots, bet tas viss parati ir risināms.

Rokas bagāžu man nekad neviens nav svēris.

Atbildēt