CannibalSmith ([info]cannibalsmith) rakstīja [info]koderi kopienā,
@ 2008-08-28 15:14:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
3D transformāciju matricas
Kā zināms, 3D koordinātas ir vektori (x, y, z, h), kur h = 1, un transformāciju matricas ir
a b c p
e f g q
i j k r
l m n s
, kur abcdefgijk ir rotācija, un lmn ir pārvietojums. Mēs iegūstam attēlu transformējot visus scēnas punktus uz kameras koordinātu sistēmu un projicējot tos uz ekrāna:
x_uz_ekrāna = puse_ekrāna_platuma + x / z
y_uz_ekrāna = puse_ekrāna_augstuma - y / z
.

Mans jautājums ir: ko dara ar hpqrs mainīgajiem?


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]bubu
2008-08-28 21:00 (saite)
vai xyzh vektoru uzraksta horizontāli vai vertikāli

jap, tev tiesa. Pats saputrojos.
Man neitīvais ir OpenGL pieraksts (column major).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?