Jautājums jau startā ir nepareizs, jo runa nav par to "cik izmaksātu uztaisīt to un to", bet par normāla konkursa sarīkošanu un īstā partnera atlasi. Pasākumam, kurš notiek reizi piecos gados, taisīt kaut ko savu būtu pilnīgs neprāts, it īpaši, ja pasūtītājs ir valsts.
Šīs problēmas ir katru reizi kopš notiek tirdzniecība internetā, un katru reizi to Dziesmusvētkiem "nodrošina" tieši Biļešu Paradīze.
Pirmkārt, ir jāsaprot, ka šāda ideja, ka visi reizē lien pirkt, nav ilgtspējīga pat tad, ja sistēma nekārsies vispār. Tas nav racionāli. Otrkārt, ir jābūt citādiem atlases kritērijiem, kuri ietver kaut kādus stresa testus un vēl visu ko.
Jebkurā gadījumā - šī situācija ar neko nav unikāla un problēma nav naudā, bet gan organizatoru smadzeņu kapacitātē.
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: