- 2009.11.09, 17:41
- "Easy to go, hard to leave (live*)", imho ir stulbākais tūristu sauklis, kāds varētu būt. Emocionāli tas ir vienkārši graujošs - tūrisms ir par to, lai tu aizbrauc, savācies pozitīvus iespaidus, un droši tiec atpakaļ. Bet te Latvijā? Tāds Hostel, Turistas līmenis.
Atbrauc uz tusiņu, te tev piepišas menti, arestē, piesien krimināllietu, bez pierādījumiem (vai safabricējot pierādījumus?), pirms tiesas notur divus mēnešus cietumā, prokurors uztur šaubīgu(melīgu?) apsūdzību, bet beigās, nezkāpēc, tiesa attaisno.
Hard to leave, indeed.
***
Starp citu, kāds var pastāstīt, kā var dabūt tiesas spriedumu britu lietā? Es gribētu saprast, ko īsti tie policisti/prokurori centās pierādīt, un kāpēc vispār virzīja lietu uz tiesu. Es labprāt aizietu kur tur jāiet, bet es nezinu kur, un kā pieprasīt.
______
* pieskaitam arī AirBaltic sponsorēto zīmolu "Leave Riga" - 9 rakstair doma
- 9.11.09 17:59 #
-
tas ir labs sauklis. kāds ir tā uzdevums - pastāstīt, ka uz šejieni var viegli un lēti atbraukt. to tas arī pastāsta.
- Atbildēt
- 9.11.09 18:06 #
-
pamīzt pie pieminekļa gan jau sagribēsies
a kas attiecas uz mūsējiem mentiem - nu menti, bļa
ko tu ar viņiem izdarīsi - Atbildēt
- 9.11.09 18:04 #
-
Viegli aizbraukt, grūti dzīvot. Oibļā, oipizģec. Burtiski atklāta ņirgāšanās.
- Atbildēt
- 9.11.09 18:22 #
-
mazliet interesanti, ks airbaltic (tātad, daļēji arī nodokļu maksātājiem?) absinta reklāma izmaksā ls898 000, ziemas daļa.
- Atbildēt
- 10.11.09 01:35 #
-
Te kaut kur var pameklēt:
Matthew Kevin NEALE, David Richard BIRKINSHAW
http://court.jm.gov.lv/statresult/html/2121_200910.html
http://www.tiesas.lv/?id=2979&h=MTEwODcxMDUyMDh7VElFU0FTLkxWfXByaW1udW0= - Atbildēt
- 10.11.09 10:40 #
-
yay restekpa!
Tiesas sēdes veids Tiesas sēdes laiks Lietas numurs Arhīva numurs Apsūdzētais Apsūdzības panti Tiesnesis
Atklāta 06.10.2009 11:00 11087105208 K27-0440-09/6 Matthew Kevin NEALE, David Richard BIRKINSHAW KL 269.p.1.d.KL 269.p.1.d. Buls - Atbildēt
- 10.11.09 16:45 #
-
šis un otrs sauklis ("tu aizbrauc, tava sirds paliek" mans tulkojums) manuprāt ir visai, hmm ...jocīgi :)
otrkārt pēc mana skata tā izskatās nevis pēc Rīgas bet vairāk Airbaltic reklāmas, tad rodas jautājums kādēļ pilsētai par to jāmaksā? (izskatās jo tēma ir braukšana/lidošana, pārāk bieži pārādās airbaltic krāsas un arī taksis kādā materiālā)
Es nezinu kādēļ man liekas ka kāds ir dabūjis lielu atkatu par šito - Atbildēt