- 2009.11.09, 17:41
- "Easy to go, hard to leave (live*)", imho ir stulbākais tūristu sauklis, kāds varētu būt. Emocionāli tas ir vienkārši graujošs - tūrisms ir par to, lai tu aizbrauc, savācies pozitīvus iespaidus, un droši tiec atpakaļ. Bet te Latvijā? Tāds Hostel, Turistas līmenis.
Atbrauc uz tusiņu, te tev piepišas menti, arestē, piesien krimināllietu, bez pierādījumiem (vai safabricējot pierādījumus?), pirms tiesas notur divus mēnešus cietumā, prokurors uztur šaubīgu(melīgu?) apsūdzību, bet beigās, nezkāpēc, tiesa attaisno.
Hard to leave, indeed.
***
Starp citu, kāds var pastāstīt, kā var dabūt tiesas spriedumu britu lietā? Es gribētu saprast, ko īsti tie policisti/prokurori centās pierādīt, un kāpēc vispār virzīja lietu uz tiesu. Es labprāt aizietu kur tur jāiet, bet es nezinu kur, un kā pieprasīt.
______
* pieskaitam arī AirBaltic sponsorēto zīmolu "Leave Riga" - 9 rakstair doma
- 10.11.09 16:45 #
-
šis un otrs sauklis ("tu aizbrauc, tava sirds paliek" mans tulkojums) manuprāt ir visai, hmm ...jocīgi :)
otrkārt pēc mana skata tā izskatās nevis pēc Rīgas bet vairāk Airbaltic reklāmas, tad rodas jautājums kādēļ pilsētai par to jāmaksā? (izskatās jo tēma ir braukšana/lidošana, pārāk bieži pārādās airbaltic krāsas un arī taksis kādā materiālā)
Es nezinu kādēļ man liekas ka kāds ir dabūjis lielu atkatu par šito - Atbildēt