"4 mielasti" from hell |
[Dec. 10th, 2014|10:04 pm] |
Ko var izdarīt, ja jums ir 50 000 USD budžets, astoņi "bezvārda" TV aktieri un pāris istabas filmēšanai uz piecām dienām:
a) Vicināt dūrītes un kliegt, ka Valsts Neatbalsta Kino, ka šādos apstākļos nav iespējams strādāt, ka iedodiet man Budžetu, un tad gan mēs parādīsim visām tām jūsu sātaniskajām holivudām vienu kārtīgu rīgas sargu!
b) Uztaisīt k/f Coherence.
B variants zajebisj, starp citu. |
|
|
Comments: |
A kur tu vakar biji ar šito filmu, m?
A kur visi tie, kas klusēja un neko nestāstīja, es jautāju?
| From: | ob |
Date: | December 11th, 2014 - 07:34 am |
---|
| | | (Link) |
|
From a fascinating 1997 interview with Paul Thomas Anderson by Roger Ebert:
Q. Los Angeles is filled with people who want to direct films. They’re always asking, “How do I get started? What do I do?” You have somehow managed to negotiate a path to that point. What do you tell people who want to be directors?
A. That there is nothing else I can do, and nothing else I will do. “No” is not an option. I have to do this or I will die. I only get to direct because I can write - that’s the key. The scary thing is, if you can write, you hold a lot of cards. They’re starving for material. Starving.
---
James Ward Byrkit pats raksta. Kur ir mūsu rakstošie režisori?
Iekš subj. viens netieši minēts, šitas ķinis vislaik nāca prātā, btw.
Vispār es te uzrakstīju garu, nesakarīgu komentāru, no kura pats neko nesapratu, bet man šķiet, ka ilustrācijai mēs te varam vienkārši nolikt mesjē Nolanu. Visas k/f "Following" budžets sastāda 20 sekunžu (!) pašizmaksu no šī paša autora "Interstellar", that's my point.
Izlasi sito pasu, rezisora vieta ieliekot "graf.diz." vai jebko citu kulturalu, kas nu pasam tuvaks sirdij, un padoma velreiz.
Lai gan ka ka retoriska figura eleganta.
Labi domāts komentārs, bet šoreizīt drusku netēmā sorry :)
Vistu zaglis ir pārāk slinkus te pārrakstīt profesiju klasifikatoru. :) | |