печально быть антисоциальным - sarkans-dzeltens zaļš

Oct. 10th, 2011

05:11 pm - sarkans-dzeltens zaļš

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry

Vai sarkanā un dzeltenā luksofora signāla apvienojums nav anahronisms no kurbuļa un manuālās ātrumkārbas laikiem? Varētu uzlabot satiksmes drošību to atmetot.

(11 comments | Leave a comment)

Comments:

[User Picture]
From:[info]misame
Date:October 10th, 2011 - 05:46 pm
(Link)
Tas vienkārši ir vēl viens veids, kā informēt lietotāju par sistēmas iekšējiem procesiem un sagaidāmo nākamo stāvokli. Domāju, ka nevajag likvidēt, tāpat kā nevajag likvidēt telefonā mazo lampiņu, kas paziņo, ka ir zaudēts zvans/saņemta īsziņa.
(Reply to this)
[User Picture]
From:[info]dooora
Date:October 10th, 2011 - 06:10 pm
(Link)
es kā autolōģijas students un M zīmes lietotājs atzīstu par derīgu esaM.
drīzāk jau sniegs uz luxofōra būtu atavisms no globālās nesasilšanas laikieM.
(Reply to this)
[User Picture]
From:[info]watt
Date:October 10th, 2011 - 06:25 pm
(Link)
kādā īsti veidā tas uzlabotu drošību?
(Reply to this) (Thread)
[User Picture]
From:[info]smejmoon
Date:October 11th, 2011 - 04:41 pm
(Link)
Rīgā (un netikai) daudzi autovadītāji pie dzeltenā signāla neapstājas un daži arī pie sarkanā sāk šķērsot krustojumu. Daudzi pie sarkans-dzeltens, sāk braukt.
(Reply to this) (Parent) (Thread)
[User Picture]
From:[info]scope
Date:October 11th, 2011 - 05:00 pm
(Link)
Nu pag, tas tāpēc, ka ir definēts, ka pie dzeltenā jāstājas, ja to var izdarīt bez straujas bremzēšanas(noteikti metri līdz stoplīnijai pie noteiktiem ceļa apstākļiem).

Tas, ka brauc pie sarkanā - tā jau ir CP kompetence, bet ne jau luksofora problēma. Ja aizvāks dzelteno, pie sarkanā brauks vēl vairāk.
(Reply to this) (Parent) (Thread)
[User Picture]
From:[info]smejmoon
Date:October 11th, 2011 - 05:04 pm
(Link)
Nebrauks gan vairāk; to var jau tagad. Ir atšķirība uztverē par turpināšanu braukt pie sarkanā, vai uzsākšanu braukt. Ir arī tādi šogad redzēti, bet ļoti maz.
(Reply to this) (Parent) (Thread)
[User Picture]
From:[info]scope
Date:October 11th, 2011 - 09:26 pm
(Link)
Ar uzsākšanu arī būs slikti.
Jau tagad daudziem ir problēma sameklēt pareizo pedāli līdz ar zaļās gaismas iedegšanos, bez dzeltenās būs lielāki korķi.
Salīdzinājumam var minēt papildsekcijas - ļoti bieži kāds kavē visu satiksmi, jo nav pamanījis tiko iedegušos zaļo bultiņu. Un arī bultiņas nodzišana nav forša, ne velti atsevišķās vietās, kur tas pat nerada nekādus draudus satiksmei, regulāri dežurē CP, jo tā var viegli nopelnīt naudu.

Bet, ja jau tā aizstāvi savu ideju, uzliec to uz papīra un palūdz atbildēt CSDD kompetentās amatpersonas.
(Reply to this) (Parent)
[User Picture]
From:[info]scope
Date:October 10th, 2011 - 09:31 pm
(Link)
Tiešām būtu interesanti uzzināt funktieri kā tas varētu uzlabot satiksmes drošību?
(Reply to this) (Thread)
[User Picture]
From:[info]smejmoon
Date:October 11th, 2011 - 04:41 pm
(Link)
skaties komentāru wattam.
(Reply to this) (Parent)
From:[info]s
Date:October 10th, 2011 - 09:49 pm
(Link)
Sarkanā un dzeltenā apvienojumam ir sava funkcija - tādējādi var vienmēr zināt, kāda būs nākamā gaisma (pretstatā vienam pašam dzeltenajam), kā arī fīdbeks par to, cik drīz būs zaļā gaisma (pretstatā pārslēgšanai no sarkanā uzreiz uz zaļo).
(Reply to this) (Thread)
[User Picture]
From:[info]smejmoon
Date:October 11th, 2011 - 04:43 pm
(Link)
Es gribu teikt, ka šīs informācijas praktiskais pielietojums apdraud satiksmes drošību.
(Reply to this) (Parent)