Rīgā (un netikai) daudzi autovadītāji pie dzeltenā signāla neapstājas un daži arī pie sarkanā sāk šķērsot krustojumu. Daudzi pie sarkans-dzeltens, sāk braukt.
| From: | scope |
Date: | October 11th, 2011 - 05:00 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Nu pag, tas tāpēc, ka ir definēts, ka pie dzeltenā jāstājas, ja to var izdarīt bez straujas bremzēšanas(noteikti metri līdz stoplīnijai pie noteiktiem ceļa apstākļiem).
Tas, ka brauc pie sarkanā - tā jau ir CP kompetence, bet ne jau luksofora problēma. Ja aizvāks dzelteno, pie sarkanā brauks vēl vairāk.
Nebrauks gan vairāk; to var jau tagad. Ir atšķirība uztverē par turpināšanu braukt pie sarkanā, vai uzsākšanu braukt. Ir arī tādi šogad redzēti, bet ļoti maz.
| From: | scope |
Date: | October 11th, 2011 - 09:26 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Ar uzsākšanu arī būs slikti.
Jau tagad daudziem ir problēma sameklēt pareizo pedāli līdz ar zaļās gaismas iedegšanos, bez dzeltenās būs lielāki korķi.
Salīdzinājumam var minēt papildsekcijas - ļoti bieži kāds kavē visu satiksmi, jo nav pamanījis tiko iedegušos zaļo bultiņu. Un arī bultiņas nodzišana nav forša, ne velti atsevišķās vietās, kur tas pat nerada nekādus draudus satiksmei, regulāri dežurē CP, jo tā var viegli nopelnīt naudu.
Bet, ja jau tā aizstāvi savu ideju, uzliec to uz papīra un palūdz atbildēt CSDD kompetentās amatpersonas.