Sun, Aug. 4th, 2013, 10:01 pm

Sestdiena pavadīta, apceļojot auto salonus. Galva raiba no visādiem dizainiem, paneļiem, piedāvājumiem un akcijām. Secinājumi.

Nisan Kaškajs pārspīlē ar durvju rokturiem, man nav, kur sēdēt. Manā vietā sēž durvju rokturis. Un aizmugurē man galva ir griestos.

Hjundajs ix35 nāk ar nevājām ražotāja garantijām un piezīmi, ka jamais kalpos man, nevis es jamam, mhm. Viss jau jauki, lai gan nav hjundajā tā uzrāviena, kas vojažierim, kad tā stiprāk uzdeva pa pedāli...

Toijota RAV4 braukšana ir kā otrajā golfā, bumsbumsbladāc uz katras grambas. Nezkāpēc toijotas ir izķertas kā karsti pīrādziņi un jauna porcija parādīsies ne visai drīz.

Folksvāgena Tauranā mana platā mugura jūtas neērti šaurajā beņķī. Folksvāgena Tiguans ir krietni ērtāks un braukšana patīkamāka, tak tam sukulentam gāzi lāgā nevar uzlikt. Tas ir mīnuss. Ceru, ka nesaputroju nosaukumus, starp Tuaregu, Tiguanu un Tauranu neredzu dižas atšķirības.

Sun, Aug. 4th, 2013, 10:24 pm
[info]hotai

šitāds nepatīk? http://www.subaru-latvia.lv/lineup/xv/overview

Sun, Aug. 4th, 2013, 10:27 pm
[info]sirdna

nezinu, nav dzīvē redzēts un novērtēts.

Sun, Aug. 4th, 2013, 10:51 pm
[info]divi_g

Cienījami kandidāti. A kādēļ tieši šis segments? Dēļ 4x4?

Toijotas izpērk, jo skaitās uzticamas un labas. Tiesa, tamdēļ arī šamās mēdz zagt vairāk nekā citas. VW ir tā pati kaite.

Sun, Aug. 4th, 2013, 11:01 pm
[info]sirdna

likās piemērots šitas segments. Lai aizmugurē var sasēdināt pieaugušus cilvēkus ar kājām, lai autiņš var vizināties pa lauku ceļiem, lai tajā var iesēsties, nevis apgulties uz zemes un ieripināties iekšā.

Sun, Aug. 4th, 2013, 11:06 pm
[info]divi_g

Hmm, imho tur bez parketniekiem vēl ir virkne kandidātu, kā Volvo S80 (ar lielisko D5 dīzeli) neder, Audi A6, mok pat Škoda Octavia? Vai kaut kas minivenisks, kā Opel Zafira u.c.?

Sun, Aug. 4th, 2013, 11:18 pm
[info]sirdna

cik nu sajēdzu, minētie ir sedani. Vizinoties ar minivenu esmu uzpampis lepnumā un gribu turpināt sēdēt augstu un skatīties uz planētu no augšas.

Sun, Aug. 4th, 2013, 11:20 pm
[info]sirdna

nujā, un klīrance parketniekam arī drusku labāka (skat. piezīmi "lauku ceļš - dabas parādība, kas sastāv no divām paralēlām taciņām ar tādu fifīgu valni pa vidu, kurš var (a moš arī nevar?) noraut jums karteri")

Sun, Aug. 4th, 2013, 11:23 pm
[info]divi_g

Aa, tas jau gan maina lietas būtību. Kaut gan, kā rāda mana slēpņošanas prakse, lielāko daļu ceļu var izbraukt ar astru, bet tos, kurus nevar, labāk ņemt ar džipu.

Sun, Aug. 4th, 2013, 11:28 pm
[info]sirdna

nu, redz, astra tā kā par sīku, a džips par dižu. Braucam pa vidusceļu.

Sun, Aug. 4th, 2013, 11:25 pm
[info]divi_g

Un, btw, tad rekomendēju paskatīties uz subāriem, īpaši foresteri.

Sun, Aug. 4th, 2013, 11:26 pm
[info]sirdna

skatāmies, skatāmies.

Mon, Aug. 5th, 2013, 11:22 am
[info]rasbainieks

foresteri tomēr ir baigi maziņi, es skatītos (un skatos) uz outbackiem

Sun, Aug. 4th, 2013, 11:22 pm
[info]divi_g

Okei :D A kāpēc ne nākamais minivens, aļa pieminētais zefīrs: http://www.whatcar.lv/auto-testi/miniveni/

Sun, Aug. 4th, 2013, 11:26 pm
[info]sirdna

miniveni pagaidām nav aktuāli.

Sun, Aug. 4th, 2013, 11:22 pm
[info]puce

A kas kaiš šim segmentam? Kāpēc ne, tā teikt?

Sun, Aug. 4th, 2013, 11:25 pm
[info]divi_g

A kur es teicu, ka ne?

Sun, Aug. 4th, 2013, 11:27 pm
[info]puce

Ā, Tu nospriedi, ka mums vēl par maz moku, lai izvēlētos kaut ko no vienas klases, ka vajag uzkārt mūsu smadzenes ar vēl pāris klašu/modeļu piedāvājumiem, ja? :DDDDDD

Sun, Aug. 4th, 2013, 11:29 pm
[info]divi_g

Tāds nu es esmu, pats laipnības iemiesojums ;))

Sun, Aug. 4th, 2013, 11:35 pm
[info]mmd

Par kašķi - jā, aizmugurē maz vietas, toties ērti, esmu gan vizināts, gan vizinājis dažus tūkstošus garus gabalus un bija OK.

Piekare vairāk piemērota asfaltam kā zemes ceļam. Pa bāni DE 180kmh turēja normāli, LV zemesceļos nobira atbalsta gultņi, kas ir no PLASTMASAS. Te gan jāatzīst, ka pa zemes ceļiem tika bliezts ne pa jokam ;) Iespējams, ja brauc prātīgi, tad arī plastmasas gultņiem nav ne vainas.

2,0 benzīnam par gāzi pat nedomāju, jo vidējais degvielas patēriņš bija 7,5/100 (daudz šoseja, manuālā kārba, braucu viens).

Ar citiem nav pieredzes/viedokļa

Sun, Aug. 4th, 2013, 11:41 pm
[info]sirdna

nu, gāze tomēr atmaksājas. Jo vairāk brauc, jo ātrāk atmaksājas, mhm.

Un tāpat, vienkārši ir cilvēciski patīkami pieliet bāku par 20, nevis 50 latiem

Sun, Aug. 4th, 2013, 11:46 pm
[info]mmd

par gāzi - zinu, pašam tagad gazen wagen no chrysler saimes ;) taču ir liela atšķirība - vizināt mazu ripuli lielā mašīnā vai lielu ripuli mazā (un kašķis, salīdzinot ar grandu ir mazs, taču ripulis viņam liels un plats).

Bet, kā teica miljonārs no filmas "Džezā tikai meitenes" - u každova svoi ņedostatki ;)

Mon, Aug. 5th, 2013, 09:30 am
[info]puce

Patiesībā salonā mums teica, ka Kašķim ripulis netiek vadāts līdzi, bet ir viss kaut kas riepu remontam nepieciešamais, kas palīdzot tikt tālāk, ka riepai kāda šaize.

Mon, Aug. 5th, 2013, 09:36 am
[info]mmd

Man bija ripulis un laikam vienreiz pat mainīju, bet laiki iet, modeļi mainās un gan jau autoražotāji atrod jaunus veidus, kā ieekonomēt - viss ir iespējams.

Mon, Aug. 5th, 2013, 08:15 am
[info]lapsa

tarakānu mēģināji?

Mon, Aug. 5th, 2013, 09:10 am
[info]sirdna

ne, tarakāns netiek izskatīts.

Mon, Aug. 5th, 2013, 08:00 pm
[info]aizliegts_v

Škoda Yeti? Esmu pabraucis i pa laukiem, i pa šoseju nopietnākus gabalus. Varen patika. Augumā gariem der, augumā platiem vvz, bet uz aci vajadzētu derēt. Smuki salokāmi beņķi pakaļā, ja ko lielāku jāved, bet bagāžnieks arī tāpat paliels. Ja 4x4 nav obligātus, tad ir priekšpiedziņas versija (tieši to es izmēģināju), lētāk maksā un ir mazāk kam noplīst.