Tue, Jan. 24th, 2012, 09:14 pm
Stunda 4.klases matemātikas uzdevumu.

ĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀĀ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Es uzzināju ļoti daudz slikta par sevi.

Tue, Jan. 24th, 2012, 09:17 pm
[info]unpy

spogulīt, spogulīt, saki man tā, kālab bērni paši visu nerēķinā?

Tue, Jan. 24th, 2012, 09:17 pm
[info]sirdna

not fanī!

Tue, Jan. 24th, 2012, 09:25 pm
[info]unpy

Ideāli. Tikko pats pateici, ka nogalini idejas un ar tādu nostāju metīsies bojāt 4klasniekam sekmes?

Tue, Jan. 24th, 2012, 09:29 pm
[info]sirdna

es nupat šo to uzrakstīju. Nesmuki uzrakstīju!

Tue, Jan. 24th, 2012, 09:35 pm
[info]unpy

Uzrakstīji vēstuli "Kijevas kņaza vēstījums bērna skolotājam"?

Tue, Jan. 24th, 2012, 09:50 pm
[info]sirdna

Nē, drīzāk "Kazaku atbilde cibas sultānam"

Tue, Jan. 24th, 2012, 09:20 pm
[info]biezpientaure

tas ĀĀĀĀ jāpārvērš skaitļu virknē? vienkārši!

Tue, Jan. 24th, 2012, 09:39 pm
[info]le_minga

Õõ - welcome :D
/ak ku labi, ka man tas jau sen secen :D/

// mums citi kreņķi - junioram jāraksta, uz rītdienu skolā uzdots, referāts par Māri Melgalvi - informācija netā ir tik skopa (pat dzimšanas vietu atrast neiespējami, kur nu ko vairāk), ka kaut matus plēs... visplašāko info par viņu puisis atrada šai rakstā: http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/13998/cilveki-dzer-un-mirst-ari-dieva-apdavinatie
es nezinu - smiet vai raudāt - to tak nevar uz skolu nest!
nu ibitīt nu //

Tue, Jan. 24th, 2012, 09:41 pm
[info]unpy

Teikšu kā ir, esmu patiesā šokā par apjomiem, kādos vecāki risina bērnu vietā bērniem uzdotus uzdevumus. Ilgtermiņā tas izskatās nelāgi.

Tue, Jan. 24th, 2012, 09:46 pm
[info]nxn

es te nesen ieķiķināju par vienu vācu skolu, kas piedāvā vecākiem latīņu valodas kursus vakaros, jo tie vairs netiekot galā ar skolēnu latīņu valodu :)

Tue, Jan. 24th, 2012, 09:54 pm
[info]str

šis ir forši:)

Tue, Jan. 24th, 2012, 09:48 pm
[info]sirdna

Apjomi, ser, ir mikroskopiski niecīgi. Minimāli. Praktiski nemaz. Tik vien, ja mašīna 1 stundā nobrauc 90 km, cik būs nobraukusi divās?

Tas prasīja kilogramu pirmās zortes nervu šūnu, un prasīs vēl.

Tue, Jan. 24th, 2012, 10:02 pm
[info]unpy

Tā arī pasaki, ka neesi ar mieru risināt tādus uzdevumus. Ka Tev vajag vismaz "Auto vadītājs, braukdams dzērumā, gada laikā sabrauca divas večiņas. Ar kādu ātrumu viņam jāpārvietojas, lai zīdaiņu ratiņi noaamortizētu triecienu tiktāl, ka zīdainis vesels, bet jaunajai māmiņai tikai viegls izbīlis?"

Fri, Jan. 27th, 2012, 10:01 am
[info]sirdna

verī fanī.

Es arī esmu gudrs - "lai paši mācās, blablabla". Vai paši mācās? Nē.

Nu, ko tālāk?

Fri, Jan. 27th, 2012, 11:04 am
[info]unpy

Neko, lai saņem pelnītas sliktas atzīmes.

Tue, Jan. 24th, 2012, 09:50 pm
[info]le_minga

es nerisinu un neesmu nekad risinājusi - manēji to dara paši ...
un kad tiešām izmisuši - nāk pēc padoma...
un ja tu esi TIK prasmīgs - lūdzu atrodi info par Māri Melgalvu! Sprīdītis ntās stundas meklējās, arī mūsu grāmatskapi pārraka - tad pieslēdzos es, domāju ko tu puik' - lūk arī es aplaudzos...

es esmu Šokā par reizēm uzdotajiem uzdevumiem, uz kuriem skolēniem (sevišķi tiem, kam nav mājās pieejams internets) praktiski nav iespējams atrast atbildes - grāmatas netiek skolālietotas, mācību materiāli arī praktiski nē... pirms šokējies - aizej un padzīvojies kādu dienu kādā 4-9 klases mācību stundā: redzēsim kurā galā tad tavs šoks sēdēs... :(

piedod - sadusmojos - mani šokē, ka mūsdienās skolas nespēj sniegt mācību materiālus un pat tad, kad vecāko jamos pa savu naudu sapirkuši (uz vienu skolnieku man vidēji 70-80ls mācību grāmatās un darba burtnīcās/materiālos maksāja), arī tad tiek uzdoti uzxdevumi, kurus no tām burtnīcām vai skolā mācītā NAV iespējams apgūt - un pat, kā šoreiz,arī internetā materiālus īsti neatrast...

(un jā - vēl mani sadusmo tcilvēki, kas zupu nepagaršojuši, gudri metas spriest, cik tā ir negaršīga un zemē metama...)

Tue, Jan. 24th, 2012, 10:10 pm
[info]unpy

Daudz jau nu zini, cik kurš kāda līmenī zupas garšojis:))

Visādi savādāk, konkrētais apgabals bija, acīmredzot uz bibliotēkām tēmēts.

Tue, Jan. 24th, 2012, 10:25 pm
[info]le_minga

mēs runājam par skolas sistēmu tagad, par skolēniem un viņu izglītību tagad - nu šajos laikos +/-5gadi - vai tad ne?

Nu tad pastāsti, kā ar skolas gaitam galā tiek tavi bērni? Vai viņu skolā piekoptā izglītibas sistēma un metodes ir atbilstošas skolēnu iespējām apgūt uzdoto? utt.
Labprāt paklausīšos arī citu zupu receptes...

(domāju, ka man ar maniem trim, kas katrs savā skolā mācījušies/mācās - un katrs pats saviem spēkiem savu tālāko ceļu uzsākuši augstskolu ziņā/jeb uzsāks vēl, ir pietiekoši pieredze ar zupām (+ pieredze ar citu tautu virtu - vismaz salīdzinājumam)...)

Tue, Jan. 24th, 2012, 10:30 pm
[info]unpy

Domāju, ka tiktāl, cik bērnu vecāki pildīs bērniem dotos uzdevumus, viņi paši tikai samaitās visu izglītības sistēmu. Tad arī izveidojas situācija, ka mājas darbos bērns tiek galā pat ar ļoti smalku Eiklīda personības analīzi jau trešajā klasē, bet 9. klases eksāmenos pat nespēj prastu koordināšu sistēmu uzbliezt. Un tad, protams, izglītības sistēma vainīga, nevis stulbie vecāki, kuri maitā visu statistiku, kā rezultātā neļauj Sistēmai noteikt, kas bērniem ir paceļams un kas - nea.

Tue, Jan. 24th, 2012, 10:36 pm
[info]le_minga

Piekrītu pa visiem 100%!

vienīgi jāpiebilst tomēr - ja bērns nāk pie vecāka pēc padoma paskaidrot, ja ko nesaprot: ir jāspēj, jeb jārada iespēja, paskaidrot/izskaidrot, lai tālāk pats var savus uzdevumus veikt...

man sašutums tiešām vairāk par trūkstošo iespēju skolēnam rast info, lai izpildītu uzdotos uzdevumus :(

Tue, Jan. 24th, 2012, 10:46 pm
[info]unpy

Nezinot nianses, grūti spriest, bet, kā liecina čujs, ņuhs, poņa un pieredze, tad konkrētais darbs nebija uzdots tā "uz rītdienu". Visdrīzākais, šī darba jēga bija iemācīt patstāvīgi sameklēt materiālus vecajā, labajā papīra bibliotekā. Jā, izklausās truli un atpalicīgi, bet zināma fiška tajā ir.

Tue, Jan. 24th, 2012, 10:56 pm
[info]le_minga

Uzdeva vakar darbu uz rītdienu :)
Vecajos materiālos nav - vēl pērnedēļ tika iztirzāts Klāvs Elsbergs
Šo pirmdien stundā runāts par Māri Melgalvu un uzdots sagatavot referātu uz trešdienu :)
Mācību grāmatā šādu materiālu nav :)

Bibliotēkai (papīrformātā), ja ta skolas, jēga maza - diemžēl tukša - nu NAV grāmatu :( ja ne skolas - iespēju maz šo apmeklēt (tik īsā laika posmā), jo juniors no skolas pārrodas ap 16iem, ap 17:30-18:30 dodas uz treniņiem, no kuriem pārnāk ap 20:30-21:00... - un kaut kad arī mājasdarbi jāpilda ;) pārējos priekšmetos :)

Tue, Jan. 24th, 2012, 11:01 pm
[info]unpy

Nu, bet ļoti vienkārši - lai neizpilda uzdevumu, uzrakstot "nevarēju izpildīt uzdevumu, jo navarēju nekur atrast atbilstošos materiālus, kā arī netika paskaidrots, kur šadus var atrast". Alles, var mierīgi likties slīpi, bez jebkāda stresa.

Tue, Jan. 24th, 2012, 11:04 pm
[info]le_minga

aga - pamēģini tā uzrakstīt :(
diemžēl mūsu modernizētajā laikmetā, kuru ērti izmanto arī 100gadīgi pasniedzēji - skolotāju attieksme visbiežāk vēl aizvien ir tāda pat, kādu es to atceros no maniem skolas laikiem :/

Tue, Jan. 24th, 2012, 11:07 pm
[info]unpy

Nu un kas? Lai tā attieksme būtu kāda būdama, galvenais jau ir centralizēto eksāmenu atzīmes, kuri tieši tam arī ir izveidoti, lai nekādas vietējās skolotājas mājās uz vistas kājas nevarētu šos subjektīvi iespaidot:))

Tue, Jan. 24th, 2012, 11:17 pm
[info]le_minga

tā nav gluži - lai tiktu tālāk - svarīga ir vidējā atzīme, kura sastāv no visām atzīmēm, kas saņemtas visos apgūajos prikšmetos, tai skaitā mājturībā un mūzikā :)
tā kā - kā es saku: Augen zu und durch! (sakod zobus un ignorē un nenolaidies līdz tam zemajam intrigu līmenim...)

Tue, Jan. 24th, 2012, 11:21 pm
[info]le_minga

resp. lai tiktu tālāk iekšā tādā skolā, kuras izglītības līmenis spēs uzturēt un paaugstināt jau sasniegto...

Tue, Jan. 24th, 2012, 11:42 pm
[info]unpy

Kā vecs un pieredzējis bomzis teikšu - tās ūberkrutās skolas ražo tikai ūberkrutus kalpus, neko vairāk:))

Tue, Jan. 24th, 2012, 11:53 pm
[info]le_minga

puikam savi mērķi un savs štuks - un viņš cierē uz konkrētām vidusskolām/ģimnāzijām un ja godīgi, es viņu atbalstu... :)
piem. viņam interesē tie, kas piedāvā DSD - un tadu skolu nav daudz... + ideāli, ja skola piedāvātu spēcīgu līmeni eksaktajās zinātnēs, kas viņam interesē... :)
un zinot viņa pašgājēja, pakļauties negribošo, spītīgo dabu - nedomāju, ka jams kādam īpaši kalpos... :D
nu moš dzīve spārnus aplauzīs - ta jau manīsim (es ceru, ka nē)... kamēr lidot mācās - es tik atbalstu :)

Wed, Jan. 25th, 2012, 05:52 am
[info]sirdna

Nu, tad vismaz nebūs Nozaru Eksperti, kuri ir tik kruti, ka nevienu neklausīs.

Wed, Jan. 25th, 2012, 11:28 am
[info]helvetica

precīzi. Diemžēl mūsu skolā es šo iedomājos un uz šo saņēmos tikai vidusskolā - pieiet pirms stundas pie skolotājas un pateikt, ka man nav izpildīts mājas darbs un minēt tās problēmas, kas man radās, kuru dēļ to nevarēju izdarīt. Sankcijas nesekoja - stundas sākumā vai ietvaros skolotāji parasti centās pievērsties šim gadījumam un izskaidrot.

Būtu man vecāki par to ātrāk iedomājušies, atkristu špikošanas epizodes pamatskolā.. Pieļauju, ka mūsdienās vispār var ņemt un pazvanīt attiecīgā priekšmeta skolotājam uz mobļu un aprunāties par to, kā tad risināt uzdevumu...

Wed, Jan. 25th, 2012, 12:27 pm
[info]dunduks

Sasodīts. Iemetās zaļa skaudība. Gribu atpakaļ uz skolu. Bet tikai to daļu, kur latviešu literatūrā par Klāvu Elsbergu un Māri Melgalvu.

btw, saprātīgi skolnieki manos laikos mājas darbus vidusskolā izpildīja stundu laikā, lai pēc tam brīvais laiks nav ar šādām muļķībām jāmaitā :-)

Wed, Jan. 25th, 2012, 07:25 pm
[info]le_minga

juniors vēl nav pat vidusskolā - sitās pa devīto :)
viņš, cik zinu, arī daudz ko skolā jau pilda - starpbrīžos un co...
šai uzdevumā acīmredzot nebija iespējams :)

p.s. pasaki man lūdzu - nu jau arī mani interese paķērusi - M.Melgalva dzimšanas dienu? (un ideāli, ja zini arī vietu)

Tue, Jan. 24th, 2012, 11:03 pm
[info]le_minga

un vispār - kamēr es te dusmīgi diskutēju un šaustos - juniors jau kaut ko sarakstījis, kaut ko sakombinējis un sameikojis - printē laukā savu referātu, pa vidu arī atradis pat kaut kādu dziesmu tekstu grāmatu ar grāmatplauktā, kurā ir pāris gabali ar Melgalvja tekstiem, lēnām uz migu taisās :D

nekā jauna - kā parasti gana pastāvīgs :)

Tue, Jan. 24th, 2012, 11:04 pm
[info]unpy

Ideāli:)) Gan jau, ka arī dabūs gana labu novērtējumu, kamēr mēs te bezjēgā cepjamies:))

Tue, Jan. 24th, 2012, 11:06 pm
[info]le_minga

cepiens nav veltīgs - patiešām ne visiem bērniem ir tādas iespējas :(
ne tie grāmatplaukti mājās, ne interneti, ne printeri...
diemžēl :(

/par atzīmē es nebēdāju - viņam ir mērķis un, lai mērķi sasniegtu, viņam ir jātur savs atzīmju līmenis - un par to viņš arī rūpējas :) p.s. 9ā klase - eksāmenu gads - nākamgad jāpāriet uz citu skolu, jo esošā nepiedāvā vidusskolu - lūk ij iemesls mērķim un centībai :)/

Tue, Jan. 24th, 2012, 10:49 pm
[info]le_minga

un pie iespējas "rast info", lai cik absurdi nebūtu, bet piederās arī valodas (vairāk ar domu - konsultacijas pie pasniedzēja vai tml.) - jo kā augstāk ld jau rakstīja: ne visi vecāki ir latīņu valodu mācijušies ;)

(es to "mācījos" līdz ar abiem vecākajiem bērniem, no viņu skolas grāmatām - nu pasaki KO pie vella daudz es varēju mājās paskaidrot??? :(
līdzīgi bija ar franchu valodu - kaut kādi seni paši pamati man bija, bet tikai prastā, sliktā sarunvalodas līmenī :(( - kāda tur palīdzība valodu mācoties :( un iespējas privātskolotājiem nebija - labi vismaz, ka skola ik pa laikam, pati piedāvāja "nachhilfe" turpat skolā pēc stundām, lai pastiprinātu mācīto...
angļu valodu visi mani trīs pārvalda labāk par mani - viņi drīzāk man var palīdzēt? :D
nu labi - tagad LV esot jaunākajam varu nedaudz ar krievu valodu ko līdzēt - tik jēga maza tāpat (manuprāt, jo ilgo gadu laikā - ļoti daudz kas aizmirsies, tik ikdienas valoda atlikusi - ta pati nepilnīga) - priecātos, ja skola rastu iespēju pēcstundas mācībām tiem skolēniem, kam problēmas kādā priekšmetā - nu kaut par simbolisku samaksu... bet nekā... :( )

Tue, Jan. 24th, 2012, 10:54 pm
[info]krii

Principā - katram skolotājam tiek apmaksāts tā saucamais "konsultāciju laiks", ja kas. Tā ka vismaz tīri teorētiski katru nedēļu viņam jābūt sastopam arī papildus mācību stundām un jāskaidro viss, ko viņam palūdz. (Tas, ka praksē tā nenotiek, ir cits jautājums.)

Tue, Jan. 24th, 2012, 11:00 pm
[info]le_minga

Ticu, ka tiek apmaksāts :)
Un tu droši vien nemaz nebūsi izbrīnīta, ja teikšu, ka reāli praksē tas praktiski nenotiek :)

Tue, Jan. 24th, 2012, 11:46 pm
[info]le_minga

ak gribēju piebilst iepriekšējam, jo tas izskanēja skarbi:

plus Sprīdīša skolai - pēc viņa vairākkārtēja lūguma sakarā ar nākamās skolas izvēli un redzot, cik ļoti viņš mokās (cenšās, bet nu nesanāk, kā gribētos) ar krievu valodu, viņam pie mācībām, papildus stundās, divreiz nedēļā ir dota iespēja mācīties vācu valodu - resp. tika izveidota situācija, ka viņš apmeklē fakultatīvās stundas vācu valodā, lai viņam gada beigās būtu iespēja likt eksāmenu vienā no divām svešvalodām (angļu vai vācu - loģiski, ka viņš ņems vācu, kaut angļu šis arī tur 8/9 līmenī) un gada noslēguma atzīmju izrakstā, kā otrā svešvaloda tiks vērtēta vai nu angļu, vai vācu (ta kurā neliks eksi), nevis krievu valodā (kuru viņs turpina izmisīgi mācīties un cīnīties (tai skaita divreiz nedēļā, starp skolu un treniņiem bizojot pie krievu valodas privātskolotāja), bet tās līmenis protams nav un ilgu laiku vēl nebūs salīdzināms ar viņa otru divu valodu zināšanām)...
tas nav nekāds blats vai tml. (tāda pat iespēja dota arī viņa klasesbiedram, kura vecāki ar dēlu taisās nākamgad pārbraukt uz Vaczemi dzīvot) - izrādās tāda iespēja arī skolās tiek piedāvāta :) žēl, ka es (drīzāk pat M. pats ar savu inciatīvu) šo tikai šomācībgad uzzinājām... (protams svarīgi, lai skolai vispār būtu pasniedzēji - resp. lai tā cita svešvaloda skolā tiktu piedāvāta)

Wed, Jan. 25th, 2012, 11:30 am
[info]helvetica

konsultācijas. katram skolotājam irnoteikts skaits stundu nedēļā, kad ir jāsēž klasē un jāgaida nezinošie skolnieki, kuri gan parasti nenāk. Īstenībā ļoti laba lieta - izvilku vidusskolas matemātiku vazājoties uz konsultācijām. Ja nav (pedagogs drīkst doties prom, ja 25 min laikā neviens nav uzradies), tad jāprasa.

Wed, Jan. 25th, 2012, 11:41 am
[info]le_minga: loģiski, ka laba lieta :) pilnīgi piekrītu!

protams muļķīga situācija ar to tukšo sēdēšanu - manuprāt varētu labi šo risināt ar pieteikšanās "listi" - lai skolēni piesakās, jeb jaunāka vecuma skolēniem varbūt, lai skolotājs, kas redz, ka skolēnam problēmas, pats norīko, uz konkrētām dienām un plkst. laikiem konsultāciju - par neierašanos: nelielas "ziepes" - piem. tagad visi (arī vecāki) lieto e-klasi: tur varētu pieteikties, tur arī skolotājs varētu komentēt/ziņot par neierašanos, jeb par preblēmām, pie kurām mācību jomā jāpiestrādā utt.

Tue, Jan. 24th, 2012, 10:27 pm
[info]le_minga

par bibliotēkām gan bēdīgi - skolās tās praktiski ir pieejamas, bet to saturs un materiāls ir ļoti niecīgs un nepilnvērtīgs... (mums datori nebija, bet info gājām un varējām gūt bibliotēkā skolā - tie laiki sen jau prom)...
pat skolas grāmatas bibliotēkās trūkst drastiski, kur nu vēl informatīvās :(

Wed, Mar. 7th, 2012, 09:28 am
[info]sirdna

Mļa...kā tev liekas, cik minūtes man aizņemtu 3-4 klases skolnieku mājasdarbu risināšana? 10 - 15, es pats tā domāju.

Bet es pavadu stundas, mēģinādams tiem...bērniem...paskaidrot, ieskaidrot, iestāstīt un iemācīt, kā uzdevumi jārisina. Jūti atšķirību?

Tue, Jan. 24th, 2012, 09:49 pm
[info]sirdna

te nu man jāteic - kas, ellē, ir Māris Melgalvis?

Tue, Jan. 24th, 2012, 09:51 pm
[info]le_minga

Māris Melgalvs
(gan pāris dzejoļi tev šķitīs pazīstami)

http://www.skolenam.lv/lv/darbi/literatura/latviesu-autoru-dzeja-un-dzejoli/maris-melgalvs

Tue, Jan. 24th, 2012, 09:52 pm
[info]le_minga

p.s. es augstāk pārrakstījos - nevis Melgalvis, bet gan Melgalvs - domāju tu domu saprati un nepiesējies prosta piekasīšanās pēc...

Tue, Jan. 24th, 2012, 09:58 pm
[info]sirdna

es kaut kā neesmu iekš dzejas un poētus neatsķiru. Tāpēc arī uzvārdu neatpazinu, lai gan Melgalvs liekas kaut kur manīts.

Tue, Jan. 24th, 2012, 10:03 pm
[info]le_minga

komõn - par Pērkonu gan jau arī tu jūsmoji ;)
par tekstiem, kurus rakstīja Elsbergs un Melgalvs...
Brauna gabali tak ar dzirdēti :)

bet lai kā - mani sašauj, ka visizvērstākais info par dzejnieku, bija atrodams tai linkā, par slavenībām, kuru dzīvi izpostījis alko :(

Tue, Jan. 24th, 2012, 10:05 pm
[info]le_minga

un es domāju mūzikas grupu Pērkons, nevis mūsu Cibas [info]perkons, par kura gara darbiem ar ir vērts īkšķi gaisā pacelt :)

Tue, Jan. 24th, 2012, 10:09 pm
[info]sirdna

es esmu nekulturāls un nīgrs.

un kaut ko jau var atrast.

http://www.lmic.lv/core.php?pageId=722&id=298&profile=1

Tue, Jan. 24th, 2012, 10:17 pm
[info]le_minga

jā - šo Miks ar atrada - bet - tur par Melgalvu tak nekā nav :(

pāris atrastie linki:
http://www.letonika.lv/groups/default.aspx?title=d44f3519-ef18-41da-9841-e06c0b68aa8c (bet tas tik darbu uzskaitījums, nekāda biogrāfija)

http://www.skolenam.lv/lv/darbi/literatura/latviesu-autoru-dzeja-un-dzejoli/maris-melgalvs
(jau iekopētais iepriekš - ar dzejoļiem)

http://www.apollo.lv/portal/sieviete/articles/38885/0
(par to, ka miris - ar mazu biogrāfijas aprakstu)

http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/13998/cilveki-dzer-un-mirst-ari-dieva-apdavinatie
(ar visplašāko info - par alko un slavenībām)

Miks, bez šiem, atrada vēl kuchu līdzīgu linku - bet visos atrodamais info ir atrodams šajos chetros, augstākminētajos - vot ij uztaisi referātu :D


Wed, Jan. 25th, 2012, 05:49 am
[info]sirdna

Tad tā arī būs referāta tēma. Māris Melgalvs - cilvēks, kurš visiem bija vienaldzīgs.

Wed, Jan. 25th, 2012, 11:42 am
[info]le_minga

vai ne :)
es tā ar līdz šim viņa dzimšanas dienu neatradu...
dikti savādi un skumji :(

Wed, Jan. 25th, 2012, 07:39 pm
[info]sirdna

eku i: Māris Melgalvs (15.03.1957.–14.01.2005.)

http://www.apollo.lv/portal/sieviete/articles/39363/0

Wed, Jan. 25th, 2012, 08:37 pm
[info]le_minga

O! Paldies!

Wed, Jan. 25th, 2012, 09:03 pm
[info]dunduks

un ja izmantos Sirdnas piedāvāto nosaukumu "Māris Melgalvs - cilvēks, kurš visiem bija vienaldzīgs", tad jau par to vien var dabūt ieskaitīts. OK, vismaz manā pasaulē :-)

Wed, Jan. 25th, 2012, 09:36 pm
[info]sirdna

jes! Divdesmit gadus pēc skolas es vēl arvien turpinu saņemt labas atzīmes.

Tue, Jan. 24th, 2012, 09:46 pm
[info]divi_g

Kad es augu, to drīzāk sauca par dziedāšanu :0