IL DIVO šodien noskatījos (divas reizes) un trešo paciņu tikko atplēsu (bija nervoza diennakts, lūdzu paldies).lūk,
tādas filmas man patīk, un ne jau tāpēc, ka ar žīdmasonu sazvērestības elementiem vai politiķu "cilvēciskošanu" - vienkārši baudpilns attēls un montāža un visādi citi dekoratīvi elementi un tapēc, milkies, man patika marija antuanete, par kuru kopola tā arī pateica, ka grib kiču un dekorācijas. jēga ir sūds, bauda ir viss |
|
Previous Entry · Leave a Comment · Add to Memories · Tell A Friend · Next Entry |
On 15. Augusts 2009, 01:14, commented: bet man jau nemaz nav iebildumu pret kiču, dekorācijām un visādām tur perversijām, taisni otrādi. tāpēc man, piemēram, patīk džons voterss, tāpēc patīk endijs vorhols, tāpēc patīk visāds trešs un vājprātīgi dārgs luksuss reizē. vienīgais, ka arī kičam tomēr vajag kaut kādu konceptuālu un stōrīlainisku (par kino runājot) segumu, pretējā gadījumā nodēvējam iznākumu par plakātismu un videoinstalāciju, nevis kinofilmu. but that's just my humble opinion, mkēj. On 15. Augusts 2009, 01:23, replied: Tavs numurs man ir, jā. nez, man šķiet, ka jutekliskums jau arī rodas no tā, ka mākslinieks ieliek kaut ko mākslas darbā, un šis kaut kas pēc tam rezonē ar tavām paša vibrācijām un izraisa ko nu tur savā reizē. es neesmu mākslas zinātnieks, nezinu ar ko viņi tur nodarbojas, bet mēdz taču būt tā, ka tieši tādi nolasāmi "manipulējošie" vai "skaidru valodu" runājošie darbi mēdz atstāt vienaldzīgu vai pat kaitināt, bet citi - mīklas un privātas interpretācijas iespēju sagalbājošie rauj jumtu. pat vēl vienkāršāk - nav no katras lietas par varītēm storijs jaizspiež. ir kaut kāds objektīvs skaistums ar tīri fizioloģisku iedarbību tātad, par ko ir muļķīgi teoretizēt tā vietā, lai baudītu On 15. Augusts 2009, 01:40, replied: mums vienkārši acīmredzami atšķiras prasības un preferences :) es saprotu, ko Tu gribi teikt, bet es to meklēju citās lietās/vietās/kategorijās. vecrīga ir ļoti labi, es kā reiz arī uz nkc vēl piekāpšu. orientējoši uz agro pēcpusdienu aptuveni. arlabunakti! varbūt īsti nesapratu, ko biji domājusi ar to stōrīlainismu, bet NEPIEKRĪTU!!11 JOMAJO, gan teātris, gan kīno starplaikos ir lūkojis emancipēties un noraidīt literārus / naratīvus diktātus, ko tam pēc tradīcijas it kā uzspiež dramaturģija (kā aristoteliski stōrīlainiskā vidē attīstījies literatūras žanrs), šad tad tieši atdzīvinot jēgās nefiksētus tēlus, kas, piemēram glezniecībā ir un paliek statiski "iemūžināti" noteiktās kombinācijās, bet kīno plašajās iespējās dodas tādā kā tēlu plūsmā. piemēram, fellini opuss 'roma'. tas vispār ir simfonijas struktūrā darināts darbs ar atsevišķiem leitmotīviem, kurus apsēž lērums haotiskas drazas. savukārt režisora honorārs ir predestinēts feils (ja lūkojam pēc kādā definīcijas apgabalā ierobežotas naratīvās koncepcijas), ibo nav iespējams nest to, ko iesākumā nemaz nevar pacelt. nedz creatīvi, nedz perceptīvi, un fellini ir pirmais no visiem, kas to brīnišķīgi apzinās. |
On 15. Augusts 2009, 14:01, klusais_okeans commented: Tu man te sirdi no krūtīm izrāvi ar trešo paciņu!Zini, kuro diennakti es tikai no ciemiņu izsmēķiem pārtieku?Vot es arī nezinu, skaits pilnīgi sajucis |