Pegijas · Lī · interjers

Entries · Archive · Friends · Profile

* * *
IL DIVO šodien noskatījos (divas reizes) un trešo paciņu tikko atplēsu (bija nervoza diennakts, lūdzu paldies).lūk, tādas filmas man patīk, un ne jau tāpēc, ka ar žīdmasonu sazvērestības elementiem vai politiķu "cilvēciskošanu" - vienkārši baudpilns attēls un montāža un visādi citi dekoratīvi elementi un tapēc, [info]milkies, man patika marija antuanete, par kuru kopola tā arī pateica, ka grib kiču un dekorācijas. jēga ir sūds, bauda ir viss
* * *

Previous Entry · Leave a Comment · Add to Memories · Tell A Friend · Next Entry

* * *
[User Picture]
On 15. Augusts 2009, 09:30, [info]kinskis commented:
varbūt īsti nesapratu, ko biji domājusi ar to stōrīlainismu, bet NEPIEKRĪTU!!11
JOMAJO, gan teātris, gan kīno starplaikos ir lūkojis emancipēties un noraidīt literārus / naratīvus diktātus, ko tam pēc tradīcijas it kā uzspiež dramaturģija (kā aristoteliski stōrīlainiskā vidē attīstījies literatūras žanrs), šad tad tieši atdzīvinot jēgās nefiksētus tēlus, kas, piemēram glezniecībā ir un paliek statiski "iemūžināti" noteiktās kombinācijās, bet kīno plašajās iespējās dodas tādā kā tēlu plūsmā. piemēram, fellini opuss 'roma'. tas vispār ir simfonijas struktūrā darināts darbs ar atsevišķiem leitmotīviem, kurus apsēž lērums haotiskas drazas. savukārt režisora honorārs ir predestinēts feils (ja lūkojam pēc kādā definīcijas apgabalā ierobežotas naratīvās koncepcijas), ibo nav iespējams nest to, ko iesākumā nemaz nevar pacelt. nedz creatīvi, nedz perceptīvi, un fellini ir pirmais no visiem, kas to brīnišķīgi apzinās.
* * *

Previous Entry · Leave a Comment · Add to Memories · Tell A Friend · Next Entry