Par dažāda rakstura pakalpojumiem
Žīdi, žīdi, šaut viņus! Gan šie, gan arī daudzi citi, mazāk glaimojoši epiteti, laužas pār manām sasprēgājušām lūpām ikreiz kad veru vaļā hazanet, lai aplaimotu kārtējo konglomerātu ar saviem sūri grūti pelnītajiem rufeļiem.
Laikā, kad mēs runājam par augošo inflāciju, cenu kāpumu, dzīves sadārdzinājumu un vēl visādiem murgiem, tie kas sēž piebezdētos kantorīšos domā tikai par to, kā samazināt savu cenu nežēlīgās konkurences apstākļos, finālā izklājoties bez maz vai par pusvelti, kā tāda veca mauka kura par piecīti ir gatava atsūkāt autoostas tualetēs. Tajā pašā laikā citi, kuri sēž citos kantorīšos, kuri zin, ka nabaga mazais cilvēks nekur nedēsies, savu cenu drillē uz augšu smiedamies, tajā pašā laikā ar nopietnām sejas izteiksmēm DB slejās gaužās par inflāciju. Vot kāda bļeķ inflācija apdrošinātājiem ar 1000% peļņu? Kāda nahuj? Bankām inflācija? Da bļeķ, ja man ņemot 100 000 EUR ir jāatdod 180 000, tad tā ir inflācija man, un nevienam citam. Un nav jau kur likties, ir jāmaksā visādas apdrošināšanas, par mašīnu, par dzīvokli, ir jāsaņem paziņojums par kaut kādām boru svārstībām un jāierij par 50LVL mēnesī lielāks kredīta maksājums. Un to Tev bezkaislīgi paziņo ar rēķina starpniecību! Ir jāsamaksā vēl kaut kādas komunālo rēķinu lapeles, kurām piesprausts klāt aprēķins par kaut kādu smirdīgu tarifu pārskatīšanu. Un tas viss ir jāierij Tev vienam ar savu pluskaino algas kontu , kuru veido vislētākais, viskonkurētspējīgākais tirgus piedāvājums, kuru tu esi izskrāpējis ilgas stundas domādams - kā nahuj uztaisīt savam klientam added value un cost seivingus. Nahuj.
Un vēl, par šitiem, "finansu" darboņiem. Nereti runājot ar Hansabanku vai Baltu, es atļaujos nosaukt cilvēku otrā galā par stulbu, mazizglītotu un vienmēr tincinu, ka rēķini man jāsūta arī uz e-mailu, ir jāatbild uz maniem e-mailiem ar paskaidrojumu kāpēc tā, un pieklājīgi jāatbild uz manu rupjību! Tas ir Jūsu, liekēži, klientu serviss, par ko es jūs centīšos drāzt visos caurumos. Kā arī sausā balsī atbildu:"Jā Ilona (tie vārdi mēd mainīties, visus jau neatcerēšos), tas tiešām ir ļoti interesanti, bet esiet lūdzu tik laipna un pasakiet savam datu bāžu apkopotājam, JA BĻĒĢ NAHUJ JŪS MANI NEIZŅEMSIET NO ĻAUNPRĀTĪGO KREDĪTU NEŅĒMĀJU LISTES UN TURPINĀSIEST ZVANĪTIES UN PIEDĀVĀT KREDĪTUS, ES aiziešu uz citu banku!" Piderasi, viņu uzdevums man liekas ir izzīst Tevi kā rozīni un pēc tam vēl paziņot, ka Tu viņiem esi parādā.
Un tie kas sēž šādos apdrošinātāju, finansu kantorīšos parasti vēl piedevām ir nāvīgi augstprātīgie. Viens man te zīmē kreditēšanās nākoti un ar vieglu smīnu ieziņo - 700LVL mēnesī, mēs aprēķinājām, Jūs to varat atļauties. Septiņi simti, lai Dieviņš nogrābstās! Tā nu viņi ir pieraduši mazo cilvēku drāzt, pašu klientu serviss ir zem katras kritikas, un vispār pizģuki. Redzēju vienu tādu. Sēž augsprātīgi kafejnīcā, pasauc viesmīli un sāk bluģīt ka viņa tējai kaut kas nav labi. Jobanij rod nahuj. Pats pieradis , ka savu cenu var grozīt kā grib, un mazais cilvēks lieksies, nu un tad vēl sadzīvē paņems uzdirsīs viesmīlei. Kā kārojās pielekt klāt, ar kreisās rokas īkšķi turot galvu atvilkt acs plakstiņu, savukārt ar labo, tajā taukainajā acī iespraust degošu cigareti. Nobarotais mērglis nahuj!
Vārdu sakot, neesmu omā, tūlīt laipnā balstiņā piezvanīšu klientam un paziņošu, ka atskaite ir gatava, kad viņš vēlas viņu saņemt? Ā un jā, tas ir bezmaksas serviss nahuj!
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: