Piektdiena, 18. Maijs 2007, 11:57

Atkal kārtējā naudas izspiešana iekš traukiem el vē - tāda sajūta, ka puse manu draugu būtu miruši - visiem svecītes pie bildes un bilde aptumšota. Par ko tad šoreiz ir jātērē nauda? Iemet draugam ar svecīti?

Piektdiena, 18. Maijs 2007, 12:03
[info]kreiza

Izlasi :) Par velti vari iedegt svecīti savā profilā :) Es iededzu :)

Piektdiena, 18. Maijs 2007, 12:04
[info]sirdna

Ieliec draugam sve...supozitoriju.

Piektdiena, 18. Maijs 2007, 12:10
[info]putnupr

jaa jaa
man arii pirmaa asoc.ar mirshanu
nepatiikami
tagad vajk putjes ne sveces

Piektdiena, 18. Maijs 2007, 12:16
[info]tiesibsargs

varbūt nevajag tik skarbi uzreiz? mēs dzīvojam nepilnīgā pasaulē, bet nav jau viss tikai krāpšanās un naudas izspiešana 100% apjomā.

Piektdiena, 18. Maijs 2007, 13:53
[info]nenormaaliigaa

viss nē, bet es taču runāju par "draugiem el vē" - ne par visu :D

Piektdiena, 18. Maijs 2007, 14:45
[info]tiesibsargs

uzsvars uz TIKAI.

Piektdiena, 18. Maijs 2007, 14:48
[info]nenormaaliigaa

mhm. traukos arī akcijas "par velti" ir PR, kas vērsts uz turpmāko peļņu :P Piedod, es īpaši neticu draugu vadības labsirdībai. Jau komentārā zemāk betai rakstīju - ja cilvēki tiešām gribētu noorganizēt kaut ko, kas nestu būtisku labumu, tad pacenstos vairāk par "click here" operāciju.

Piektdiena, 18. Maijs 2007, 19:41
[info]tiesibsargs

tikpat labi es varetu izanalizēt tavas visas darbības tā, ka varētu pateikt - dajebkas ko tu dari ir priekš peļņas.

Svētdiena, 20. Maijs 2007, 16:10
[info]nenormaaliigaa

dari tā.

Piektdiena, 18. Maijs 2007, 12:45
[info]blondaa_truba

par bērniem, kas miruši vardarbīgā nāvē.

Piektdiena, 18. Maijs 2007, 12:49
[info]beta

par to nav jaateeree nauda, taa ir pieminjas sveciite noslepkavotajai meitenei.

Piektdiena, 18. Maijs 2007, 13:51
[info]nenormaaliigaa

skaic. kārtējā viltus solidaritāte...

Piektdiena, 18. Maijs 2007, 14:03
[info]beta

man patiik un es sho pasaakumu atbalstu. tas veicina sabiedriskaas atbildiibas veidoshanos, vienotiibu pret vardarbiibu. kaadreiz bija Baltijas celjsh, tagad ir akcijas www. utt. visu cienju draugiem.lv vadiitaajiem, vinju prasmei taisiit biznesu.

Piektdiena, 18. Maijs 2007, 14:03
[info]blondaa_truba

agree.

Piektdiena, 18. Maijs 2007, 14:15
[info]nenormaaliigaa

Prasmes taisīt biznesu viņiem nudien netrūkst, bet, kamēr nebūšu pārliecināta par cilvēku patiesumu, kad viņi izliekas "žēlīgi un vienoti", skatīšos uz to skeptiski. Baltijas ceļā valdīja visas tautas emocijas, kaut arī man bija tikai 5 gadi, es joprojām jūtu šo notikumu dziļi asinīs un atmiņas par to liek asinīm bangot. Vai šajā gadījumā kaut tuvu ir tā, ka tiešām cilvēki, kas aizdedz to svecīti, kaut ko jūt?

Piektdiena, 18. Maijs 2007, 14:19
[info]blondaa_truba

tu nejūti?
pat neaizdedzinot. vienkārši tāpat.. par visu šito.. neko?

Piektdiena, 18. Maijs 2007, 14:24
[info]nenormaaliigaa

Ja godīgi? Ja Tu jautā par to, ka nogalināta meitenīte...nē, neko nejūtu. es jau labu laiku nejūtu gandrīz neko. VIsas emocijas saplūdušas vienā, kas ir samērā konstanta pēdējos pāris mēnešos. Reizēm uzpeld kaut kas... bet tas ir tikai reizēm.

Piektdiena, 18. Maijs 2007, 14:27
[info]beta

Nu ja - Tava poziicija ir Tavs shaa briizha spogulis.

Piektdiena, 18. Maijs 2007, 14:33
[info]nenormaaliigaa

Es zinu. BEt tas nav slikti, man patīk...vismaz šobrīd. Jo tā emocija, kas ir manī nepārtraukti, ir Mīlestība. es mīlu visus, bet nepārdzīvoju par katru indivīdu. Es cenšos izprast lietu cēloņus un tiktāl, cik esmu izpratusi, man ir nobālušas emocijas par nāvi un nelaimēm. Cilvēki nav miesa, bet dvēsele, mē svisi esam vienoti un šī viena nāve manās acīs nav nekas vairāk kā transformācija.

Piektdiena, 18. Maijs 2007, 14:40
[info]beta

Es saprotu, ko Tu saki.

Man tagad jaasteidzas, bet iisumaa: Meitenes naave ir maaciiba sabiedriibai.

Piektdiena, 18. Maijs 2007, 14:45
[info]nenormaaliigaa

Sapratu domu. Ceru, tā tiešām arī ir. Nē, tā noteikti ir...tikai pirms tas kaut ko mainīs šajā ziņā, tāpat paies ilgs laiks. Manuprāt, vajadzīgi spēcīgāki ietekmes līdzekļi sabiedrības ietekmēšanai, lai rezultāts būtu drīz redzams...

Piektdiena, 18. Maijs 2007, 14:26
[info]beta

nedomaaju, ka man jaasatraucas par to, vai visi - kas aizdedz ir taadaa pashaa juutu staavoklii (patiesi manaa izpratnee) kaa es. bet - ja kas - man ir patiikami redzeet shiis sveciites pie savu draugu bildeem - es patiesi juutos kaa dalja no sabiedriibas, kurai nav vienalga.

un es par sevi zinu, ka mani darbi neapstaajas pie sveciites, es ikdienaa daru labu cilveekiem, es censhos dziivot saskanjaa ar savu sirdsapzinju utt.

Piektdiena, 18. Maijs 2007, 14:30
[info]nenormaaliigaa

Nja...īstenībā - es te šūmējos par to, ka ir izrādīšanās, ka draugos regulāri ir sviestainas maksas akcijas, lai vai kā - neduadz kā izrādīšanos es uztveru šo svecīšu izlikšanu. Arī es ikdienā daru labu un dzīvoju saskaņā ar savu vērību sistēmu, ko man nozīmē darīt labu, tādēļ mani nedaudz kaitina liekulīga izrādīšanās. Jā, jā, zinu, tā ir mana problēma :D

Piektdiena, 18. Maijs 2007, 14:38
[info]beta

Manaa skatiijumaa shaada akcija veicina vienotiibas sajuutu. Par cilveekiem Latvijaa shobriid nemaz tik ljoti nevar teikt - esam vienoti. Shii akcija izteikti atshkjiras no pikaam, pukjeem un buchaam.

Laachpleesha dienaa aicina cilveekus iedegt sveciites logos. Shodien kaads no valsts vadiitaajiem vareeja aicinaat, piemeeram, plkst. 20 visiem aizdegt sveces un piemineet meiteni.
Un - pavisam gudri izsakoties - shii akcija veido kolektiivo domu, rada energjiju, kas sargaa beernus. Tie, kuri to izjuut patiesaak - dod egregoram vairaak energjijas un vairaak sanjem atpakalj, tie - kas "izraadaas" - mazaak, bet TIK UN TAA.
Protams, iista uguns - svece uz galda - ir daudz speeciigaaka, tachu nav shobriid Latvijaa informaacijas neseejs, kas buutu speeciigaaks par draugiem.lv. Taapeec tas, ko draugiem.lv izdariija ar sho akciju - manupraat: VISU CIENJU.

Piektdiena, 18. Maijs 2007, 14:44
[info]nenormaaliigaa

hmm...varbūt draugi var noorganizēt mītiņu? reālu pasākumu, kas būtu par šo tēmu un tiešām sapulcinātu cilvēkus, kam ir emocijas par šo tēmu? Tā būtu centība, kuru es no sirds atbalstītu.

Piektdiena, 18. Maijs 2007, 13:03
[info]blondaa_truba

nu jā. vispār varēji sākumā izlasīt, par ko tas ir, tad apstīties vai par naudu. un galu galā - draugos neviens neko NEIZSPIEŽ bljeģ. Ja tu gribi kādam iedod buču un samaksāt lielajiem breiniem par tā izdomāšanu, tad tā dari. Ja nē - tad nē.

Piektdiena, 18. Maijs 2007, 13:49
[info]nenormaaliigaa

Agresivitāte nevietā. man nedaudz sāk apnikt tava mūžīgā agresija un vēlme oponēt pret dajebko. kas ir? seksa trūkums? uzvedies kā nedabūjusi vēstures skolotāja!

es neteicu, ka man ko uzspiež. es tikai pajautāju, kas atkal par sviestu, jo es nevarēju uzreiz atrast, kur ir opcija pievienot svecīti.

Piektdiena, 18. Maijs 2007, 13:50
[info]blondaa_truba

tas nemaina to, ka viens neko neuzspiezh.
tavs posts arii ir agresiivs "kas tad nu, iemet draugam ar sveciiti? "

Piektdiena, 18. Maijs 2007, 13:52
[info]nenormaaliigaa

"iemet ar svecīti" bija ņemts no "iemet ar piku" - tādu lozungu atceros no ziemas.

Piektdiena, 18. Maijs 2007, 13:54
[info]blondaa_truba

es zinu, tas nemaina agresivitāti.
Bet jā, man vienalga ka tu nezini par ko, man vienalga ka kāds uzskata ka tas ir tizli, likt savā profilā svecītes utt. Vnk pārāk daudz šito ka draugi "izspiež" un to visu dara lai ATKAL NOPELINIITU :O
pelnīt ir labi. no viņiem jāmācās. :}

Piektdiena, 18. Maijs 2007, 13:58
[info]nenormaaliigaa

Tas tiesa, pelnīt ir labi, tikai mani ne visai apmierina ieraudzīt ik dienas jaunu sūdu uz savu draugu bildēm. jā, es zinu, man ir iespējas nelietot draugiem, bet tā nav man pieņemama opcija, tādēļ savu nepatiku pret šo fīču es izsaku savā privātajā žurnālā, kur es drīkstu paust visu, kas ir uz sirds un nav plaušas.

Piektdiena, 18. Maijs 2007, 14:03
[info]blondaa_truba

jā, jauki. Uzliec bez komentiem lai tev nav jāskatās uz manu bezjēdzīgo piekasīšanos.

Piektdiena, 18. Maijs 2007, 14:16
[info]nenormaaliigaa

nevaru - citi piekasās pamatoti. citi nepiekasās, bet laipni informēja mani par šo svecīšu būšanu. tu arī reizēm esi pamatota. reizēm...

Piektdiena, 18. Maijs 2007, 14:18
[info]blondaa_truba

blje nu atziisti ka tas nebija iistais vaards (liidz ar to varu piekasiities >:])

Piektdiena, 18. Maijs 2007, 14:22
[info]nenormaaliigaa

Tu esi nelabojama. ĀRSTĒJIES! :D

Piektdiena, 18. Maijs 2007, 13:52
[info]nenormaaliigaa

ņemot vērā, ka es zinu, ka man to neuzspiež, tu velti vārsti muti to 2x atkārtodama.

Piektdiena, 18. Maijs 2007, 13:53
[info]blondaa_truba

es nevārstu.
tad nesaki ka izspiež, ja neizspiež.

Piektdiena, 18. Maijs 2007, 13:55
[info]nenormaaliigaa

izspiež morāli. zemteksts vienkāršs (tagad, kad uzzināju, ka tas ir "mirušo piemiņai") - esi taču cilvēcīgs, iededz svecīti, tev nemaz mazu bērnu nav žēl?

es arī atkārtošos - man tava piekasīšanās ir AP-NI-KU-SI. vairumā tas ir bezjēdzīgi un neauglīgi. ja nav nekā jēdzīga, ko pateikt, vienkārši paklusē.

Piektdiena, 18. Maijs 2007, 14:02
[info]blondaa_truba

tu neesi prieciiga.
man ir apnicis vaards "izspiest" - ko nu? :D

pietam, kas tev kaiš, kapēc tev tajā visā ir jāsaskata kaut kas slikts? Neiededz, ja negribi, ja jau tev nav žēl. Nekas nemainās no tā vai tu iededz vai nē. Neviens pat neskatīsies esi tu iedegusi vai nē - who cares?
Es personīgi, cilvēks kas ar televizoru ir uz Jūs un ziņas citur palasa pa retam par šito "runāsim ar bērniem" dienu uzzināju tieši no draugiem. Doma ir laba. Un galu galā, labāk lai ir vismaz kaut kas tāds, nevis nekāds. Tas varbūt tomēr kādam arī ļaus aizdomāties.

Piektdiena, 18. Maijs 2007, 14:21
[info]nenormaaliigaa

Tad kādēļ tu izgāz uz mani savu "apnikumu"par vārdu "izspiest"? Ja tut ņi pri čom, ņemot vērā, ka ikdienā par "izspiešanu" nesūdzos.

man nekas nekaiš. Es tikai PAJAUTĀJU, kas tās nah par svecītēm atkal.
Doma ir bullšits manā skatījumā...nē, ne doma, izpildījums. Aizdomāties par ko? Ka pasaulē ir vardarbība? LABRĪT, KOKI! ne pirmais bērns, kas pazudis.
Rezumē - es neesmu pret draugu akcijām, man ir samērā po, es tikai pajautāju, kas atkal par sviestainu akciju, tomēr es tās neuzskatu par lielu labumu nesošām, drīzāk par feiku izrādīšanos.

Piektdiena, 18. Maijs 2007, 14:28
[info]blondaa_truba

jā bļe, poh, lai zūd, tāpat vardarbība ir, ko ta tur vairs.
nu kas tur - viens sīkais mazāk, viens vairāk - tā viš i.

Tu vispār nepieļauj domu ka kopumā tas viss ir ļoti jauki - varbūt kāds papildus cilvēkbērns par šito aizdomāsies un no viņa neizaugs pedofīls..

Par ko izrādīšanās? Runāšana ar bērniem ir izrādīšanās? Aicināšana to darīt ir izrādīšanās? kas nav izrādīšanās?

Piektdiena, 18. Maijs 2007, 14:37
[info]nenormaaliigaa

LOL
Tu vispār domā tiešām to, ko saki? TEv liekas, ka pedofīliju ietekmē vienreiz bērnībā dzirdēts attāls stāsts, ka noslepkavota meitenīte? PIedod, es uz to skatos savādāk.

Izrādīšanas, savukārt, man liekas tā svecīšu izlikšana. Ikdienā daudzi cilvēki nav gatavi palīdzēt, toties svecīti nolikt, kas neko neprasa, vo - tas ir varoņdarbs. Būut tā svecīte jāaiznes nolikt uz kapiem, ņihuja neviens neietu, jo nevienam nerūp.

Piektdiena, 18. Maijs 2007, 14:49
[info]blondaa_truba

labi, ka tev nerūp. :)
jā, es biš sadramatizēju.. bet par to jau iet runa, tagad tas vairs nav attāls stāsts par noslepkavotu meitenīti - tas ir diezgan tuvs, jo to borē un borē atkal.. Kādam varbūt tas arī paliks atmiņā un varbūt kāds bērniņš tomēr izlasot šo draugos (jo TV ziņas un delfi.lv nav priekš bērniņiem) tomēr neņems no lielā ļaunā onkuļa to konfekti, ko viņš piedāvā. nu bļeģ, par to ir jārunā, tā nevar būt pa daudz, un ja tev ts traucē, vienkārši neej vairs draugos šodien.

Pietam, es tepat cibā jau āris tekstus ka tas tiešām kaut ko dod jau esmu lasījusi (kaut vai tas viens zemāk)

Piektdiena, 18. Maijs 2007, 14:52
[info]nenormaaliigaa

Tam komentam zemāk deva tiešām tas, ka skolā par to runāja. es, protams, nezinu,cik veci bērni te, draugos, kaut ko lasa un piedalās akcijās. jā, mazus bērnus tādas lietas ietekmē, piekrītu, ka to vajag darīt. bet šis veids man neliekas pārāk produktīvs, es jau te vairākkārt izteicos - būtu kaut ko taustāmu organizējuši, ja jau grib kaut ko tiešām labu izdarīt.

Piektdiena, 18. Maijs 2007, 14:56
[info]blondaa_truba

tātad tu neizlasīji? Šodien skolās tieši par to arī runā. 10os bija tas klusuma brīdis un tad runā.
Pietam, ja nebūtu šo svecīšu - tu būtu zinājusi par lietu kā tādu? Nu normāla popularizācija :}

Piektdiena, 18. Maijs 2007, 15:05
[info]nenormaaliigaa

nē, neizlasīju, ka par to runā skolās..ā, nē, es to klusuma brīdi desmitos ieraudzīju, bet, tā kā bija jau pusdivpadsmit, tad neieturēju :D es darbā tāpat sēžu klusumā :D

man šī lieta kā tāda nesatrauc tik ļoti. tas tiešām labāk - lai ietekmē bērnus, tas, ka skolās runā ir ļoti labi.

Piektdiena, 18. Maijs 2007, 15:10
[info]blondaa_truba

labi, tevi nesatrauc, doma bija tāda, ka ja jau tev ieinteresēja WTF tikai dēļ svecītēm, tad kāpēc lai tā nebūtu ar kādu citu? Nu tādu, kuram tas varbūt arī ir svarīgi.

Piektdiena, 18. Maijs 2007, 14:42
[info]chimera

atceros, kad biju sīka, mums vietējā miestā arī bija kkāda pazudusī meitenīte. un mums bija piemiņas brīdis skolā. un pēc tam es par... emhm, drošības noteikumiem domāju vairāk un vazāties vēlu vakaros gribēju mazāk. pieļauju, ka nebiju vienīgā tāda sīce.

vārdu sakot, pilnīgi piekrītu.

Piektdiena, 18. Maijs 2007, 14:04
[info]kruzulis

"nedabūjusi vēstures skolotāja" +1
:D

Piektdiena, 18. Maijs 2007, 13:26
[info]nausee

Jā, es arī gribēju teikt - tas jau tieši kā piemiņas zīme arī ir domāts - tiem nogalinātajiem bērniem...

Piektdiena, 18. Maijs 2007, 20:55
[info]macabre

Vienmēr taču ir vieglāk uztaisīt smuku žestu, nevis rūpēties par cilvēku labklājību, veselību utt, cerams, ka tiešām vismaz kādam tas palīdzēs vai liks aizdomāties. Visus tak tāpat nenosargāsi :)

Un galu galā... draugiem.lv tak nav visu pasaules likstu iemiesojums un ļaunuma sakne... Bušs gan ir :D

Svētdiena, 20. Maijs 2007, 16:11
[info]nenormaaliigaa

Sitam krūmu!!! :D