Augusts 29., 2012
| 13:21 Džīzas fakin kraist, māksla mani īsti nespēj šokēt, bet mākslinieki gan. Nu sakiet, ka viņš ir tāds normāls trollis, un visi tie, kas komentāros priecājas par to, cik veiksmīgi dirsā darbs un materiāls, arī tādi paši.
Nēnu pat ja nav trollēšana, tad perfekti, viss novests līdz kvintesencei, vairs nav ko piebilst, izdarīt un uzlabot, UN LŪDZU NEVAJAG.
|
Comments:
Neesmu redzējis to izstādi, btw, thanks for this message, mēģināšu šovakar palūrēt, tad man varbūt būs Viedoklis. Man domāt, ja tur ir kaut kas sakarīgs, tad jau dirsā nebūs jebkurā gadījumā, lai ko viņš teiktu, agrāk vai vēlāk. Bet pateica gan labi, man domāt. Zināms pretstats "māksla pieder tautai" jeb "viss pārdošanai".
ēēē, nu ja nav dirsā un tev no tā ir kautkāds labums un sausais atlikums, tad viss, koncepts izgāzies, jo mākslai jābūt PILNĪGI nelietderīgai. :)
Es laikam strauji novecoju, jo sāk šķist, ka nekā nesaprotu. Un, kaut kā pat nav vēlme saprast. Vienīgais, ko gribas lūgt vārda mākslas meistariem: izdomājat, ak jel, nosaukumu, citādi tā dumji, ka ar vienu un to pašu vārdu apzīmē, piemēram, Manē darbu un kaut ko pavisam pretēju. Lai gan, pēc unpy linka uz kādas izglītības iestādes mājas lapu, pat apzīmējumu precizēšanai, šķiet, nav jēgas.
tas otrs ir "komercija".
ņemot vērā to, cik daudz ļaudis būtu gatavi maksāt par Manē darbiem, es domāju, ka par mākslu viņa bildes uzdot nevar.
/then again, hehe, vispār tu baigi uzprasies, kaut ko sagaidīdams no "vārda MĀKSLAS meistariem" :D
Es vienkārši esmu bēdīgs, jo nu arī pats savās acīs esmu tāds vecs perdelis, kas nīgri bubina: "mūzikas vairs nav, mākslas vairs nav, literatūras vairs nav, un šito sūdu apmaksā no nodokļiem?!", un nesaprotu, vai patiesi nav, jebšu es vienkārši strauji senilitātē slīgstu. :( Otrajam par labu runā tas, ka pašsaprotami likās iet 14gadīgajam dēlam līdzi 1. septembrī uz skolu (šis man mācību iestādi nomainījis) - laulātā knapi atrunāja, dēvējot par vecu muļķi un draudot ar pannu sadot. :)
Šīs izstādes konceptuālais mērķis ir likt mūsdienu patērētāju sabiedrības indivīdiem (vai varbūt pareizāk būtu teikt: produktiem?) apzināties savas domāšanas ierobežotību un neizbēgamo sabrukumu Laika un Nākotnes nenovēršamā zoba priekšā. Interesanti, ka sākotnējā projektā darbs tika pieteikts kā "frustrācija (patērētais laiks)", bet tad nosaukums tika konceptuāli mainīts: sapienti sat!
Tad tajā visā ir Spēks - es apzinājos savas domāšanas ierobežotību un neizbēgamo sabrukumu Laika un Nākotnes nenovēršamā zoba priekšā, izstādi pat neredzējis. :D
trollīša mumina bizamžurkai bija pat vesels apcerējums par līdzīgu tēmu.
ja mākslas lietderība ir nulle, tad mākslas vispār nav... tā vismaz es domāju - i tago rezjumē: es neko nejēdzu.
nuvot, ārkārtīgi efektīvi tā izstāde nostrādā, un vēl te ļaudis diršas, ka nodokļu naudu velti tērē blablabla.
bet vispār es to nelietderību laikam nesaprotu. ja kaut kas (kaut vai tā viņa pieminētā mūzika) ir man (mākslas baudītājam) sagādājusi prieku, apmierinājumu u.t.t. - nelietderības nav bijis. i tago mākslas nav.
ta tur tai video ar viņu parādījās štrunti, ko lieliski var iebāzt istabas stūrī, lai neredz, ka tur kaķis tapetei gabalu noplēsis vai sienu apčurājis - pat viņa nelietderībai lietderības koificents nav nulle...
vobšem, es ar savu pusotru smadzeņšūnu tik auKstā māKslā iebraukt un izprast nespēju...
Viņš gadījumā visu laiku nedzer? Nu, vai vismaz neatrodas nepārtrauktā paģiru stāvoklī?
Nē, nu kopumā viss skaidrs. Cilvēks kaut ko darīja, nevienu tas nepisa, viņš apvainojās, un padarīja to par konceptu. Tev taču ir bērni!
Kas attiecas uz "mākslas lietderības koeficientam jābūt nullei" - nu, kāds jautājums, tāda atbilde. Vai nu faits par terminu "lietderība", vai pieņemam, ka ne tik plakanā veidā šai domai ir arī pamats. |
|
|