[icon] fadu - ????
View:Recent Entries.
View:Archive.
View:Friends.
View:User Info.

Subject:????
Time:10:58 pm

Gribu digitālo fotoaparātu.

neko no tiem nesaprotu, ko man tauta ieteiktu? Nekādus profesionālus darbiņus neplānoju . Vienkārši, lai būtu kas pa rokai  tusiņos un izbraukumos... tad jau redzēs, Mani praktiski jau otro dienu nomoka  divi jautājumi:

-gribētos kaut ko "no labākiem  - lētāku";

-kam jāpievērš uzmanība, lai neaplaustos... kas tur bija, nu  tie pikseļi, atmiņa...u t. t.

Ja būs labs, tad būs bildes ;o)

comments: Leave a comment Previous Entry Tell A Friend Add to Memories Next Entry


[info]fenja
Link:(Link)
Time:11:08 pm
es gan nav laagaa nikaads spechuks, bet man domaat ka peec tiem sasodiitiem pikseljiem jaaskataas i veel visaadiem fiichiem... :))
(Reply to this) (Thread)


[info]fadu
Link:(Link)
Time:11:13 pm
nu ja ... es jau gribu tādu... labu un uz ilgāku laiku
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]habibti
Link:(Link)
Time:11:18 pm
es gan neesmu nekāds spečuks, arīdzan, bet kad pētīju sev fotoaparātu, man tika ieskaidrots, ka pikseļi nozīmē to, cik miljoni krāsu nianšu ir pieejami - tās galvenokāt nepieciešamas bilžu kvalitātei, spilgtumam utt.
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]fadu
Link:(Link)
Time:11:20 pm
;o) es jau arī salīdzināju bilžu kvalitātu un uzreiz sapratu - man to vajag ;o))
(Reply to this) (Parent)


[info]petrovichs
Link:(Link)
Time:02:24 pm
Un kāds ir budžets visam pasākumam? :_
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]fadu
Link:(Link)
Time:06:54 pm
;o))... nu budžets ;o) tas tāds stiepjams jēdziens. Faktiski jau man priekš sevis nekā nav žēl ;o) Bet tā kā man šogad vēl kāda "fantāzija" bez šīs padomā,( un tā pēc visiem aprēķiniem maksās ļoti sālīti), tad domāju, ka , tas varētu būt kaut kur no 100 līdz 200...
(Reply to this) (Parent) (Thread)

[info]petrovichs
Link:(Link)
Time:08:02 pm
OK, apmēram nojaušu :) Padomāšu :)

Bet man ir jautājums no citas operas:
Vai šī ir Tava roka?

http://zadorno.com/archives/31-05-05.jpg
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]fadu
Link:(Link)
Time:08:22 pm
;o)) beskauņa ;o)))
Man āda ir tumšāka ;o))
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]petrovichs
Link:(Link)
Time:01:54 am
Kauns nav nekāds gods, labāk ka tā nav, nekā ir ;-)
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]fadu
Link:(Link)
Time:09:59 am
;o) ... ne nu redz... ;o))) savu roku tāda rakursā grūti pielikt, tur vai roka jālauž, vai nu dupsis pārlieku jāsasprindzina... Tātad, kur mēs meklējam "līdzību"...? a?;o)
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]petrovichs
Subject:
Link:(Link)
Time:10:12 am
:)
Tagad jau grūši acerēties, kāda asociācija naktī bija izveidojusies ;-))
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]fadu
Link:(Link)
Time:10:22 am
;o)) tur var būt tikai divas asociācijas, vai nu manējais grāpstās gar svešu dupsi, bai nu kāds manu dupsi maigi izvērtē ;o)))
Nu labi, labi... zināma līdzība ir ;o))) ...
bet vienalga, man vēl nekad neviens nav teicis, -Klausies, pakaļa...! Tātad atliek..
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]petrovichs
Link:(Link)
Time:10:27 am
A kas atliek???
It kā kafiju jau iedzēru, bet spriešanas spējas laikam vēl pilnā apmērā nau atgriezušās ;-))
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]fadu
Link:(Link)
Time:10:33 am
labi, jau labi Pētera dēls...;o) labi ka atgādināji, man taču arī kafija uzlieta ;o))
Atzīšos godīgi - dupsis ir, un rokas arī savā vietā...
Bet nu gan ... menējais uz laiku pazūd
(Reply to this) (Parent)


[info]habibti
Link:(Link)
Time:11:10 pm
oij, es pirms mēneša tiku pie savējā - Sony DSC - P52; 3,2 pikseļi. ļooooti labs!!! :))) ērts! bildēm ļoti laba kvalitāte! esmu iemēlējusies viņā :)

lai neapluaztos...nezinu..grūti. manam priekšniekam ir tieši šitāds pats un man gribējās tieši tādu pašu, jo biju pieradusi, jo vienkārši ';loti labas atsauksmes saklausījos :)
(Reply to this) (Thread)


[info]fadu
Link:(Link)
Time:11:16 pm
es arī gribu ... iemīlēties ;o))
vai adresītes nav paskatīties, kā tavs mīlulis izskatās ? ;o))) un cik šis maksāja? Man ir tādas aizdomas , ka šefs iedos prēmiju uz Jāniem, varētu investēt ...;o)))
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]fadu
Link:(Link)
Time:11:26 pm
vai nebija kas līdzīgs? šim

http://220.apollo.lv/product2248.html
(Reply to this) (Parent)

[info]petrovichs
Link:(Link)
Time:10:25 am
Man atkal viens no aparātiņiem ir šāds:
http://www.dpreview.com/reviews/specs/Pentax/pentax_optios.asp

Ļooooooooti maziņš, ar izcili labu un skaidru LCD aizmugurē, un pietiekami labs 10x15cm bildēm bez kādām apstrādēm. Tie paši 3 megapikseļi un SD kartes, ko te jau ieteica :)
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]fadu
Link:(Link)
Time:10:38 am
Vai, cik mīļš mazulis!!!... Nē nu man tiešām patīk..;o)
Pag, nedaudz vēlāk kārtīgi izvērtēšu... tur tik daudz visa kā... ko es pat citos nepamaniju !?...
(Reply to this) (Parent)


[info]fadu
Link:(Link)
Time:11:28 pm
Atradu!!! tiešām, tāds daudzsološs izskatās ;o))
neko no tā visa nesaprotu, bet visur -"Jā" rakstīts, tas iedveš cerību ;o))

http://220.apollo.lv/product2247.html
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]habibti
Link:(Link)
Time:11:31 pm
http://24.delfi.lv/index.php?action=prod&aid=1&offset=0&id=2032&ref=54

šitāds! tieši! :))
(Reply to this) (Parent)


[info]habibti
Link:(Link)
Time:11:34 pm
bet lielisks, ka es tev saku...bez tam noliku savu modelīti blakus DSC - P72 blakus un zini, manējam ir labāki rādītāji..:))
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]fadu
Link:(Link)
Time:11:42 pm
Man jau tāds nemiers ir iekšā parādījies ;o)))
Jūtos , gandrīz jau kā spečuks ;o))
Rīt pat skriešu ķemmēt bodes un gatavot augsni ;o)
Liels paldies ;o))
(Reply to this) (Parent)


[info]ld
Subject:sony ir labi
Link:(Link)
Time:11:31 am
arii es vienaa no sony modeljiem(4 megapixelji ar cd) esmu ljoti dzilji ieskatiijusies
jau 2 gadus
(Reply to this) (Parent)

[info]
Subject:īsumā...
Link:(Link)
Time:11:34 pm
pirmais: pievērs uzmanību izšķirtspējai - es ieteiktu ņemt ne zemāku kā 3 megapikseļi (nevis 2), jo ta var bildēt arī printējamajām bildēm nevis tikai webam..
otrais: atmiņas apjoms - parasti lētajam galam nāk 16 Mb atmiņa (~32 kadriem) "iebūvēta" vai "komplektā" , bet es ieteiktu izvēlēties aparātu, kuram atmiņas karte (piem., SD, kas nozīmē SecureDigital) tomēr nāk "komplektā", tas nodrošina iespēju atmiņas karti izņemt un ielikt lielāku vai arī to pašu ielikt citā fočikā.. un ņem vērā, ka agri vai vēlu sagribēsies iepirkt citu SD karti, ar leilāku ietilpību, lai varētu fočēt arī vairāk kadrus bez pārlādēšanas kompī.
trešais: pievērs uzmanību LCD displeja izmēram (parasti ir 1,5" bet ieteicams būtu vismaz 1,6" - it kā maza starpība, bet tomēr nozīmīga)
vēl ir tādi parametri, kā optiskais zooms un digitālais zooms, bet iesācēja kamerai tas nav tik ļoti būtiski...
rezumē - kameras zem 100 ls nemaz neskaties, pa velti izmetīsi naudu, optimālu risinājumu var sākt meklēt nu no kādiem ls 130 un uz augšu. piemēram šis te modelis varbūt varētu Tev derēt (neko negarantēju un pretenzijas pretī neņemu :) BenQ DC5330
ievērtē: http://www.neostore.lv/item/AL-00002353/
tagad, kad Tev ir kaut kāda infa, aizstaigā uz kādu foto veici, notēlo apsolūtu nesaprašanu iekš dig.foto un noprasi visu pārdevējam.. varbūt palaimēsies un šis pateiks kaut ko, ko es neesmu pateicis vai neesmu pamanījis.
lai veicas fotografēšanā :)
ps. eh, es jau ar labprāt gribētu tādu fočiku :(
(Reply to this) (Thread)


[info]habibti
Subject:Re: īsumā...
Link:(Link)
Time:11:36 pm
par tiem pikseļiem tev taisnība un par atmiņas karti arīdzan, es jau savam nomainīju uz 56MB atmiņu, ir ok :)
(Reply to this) (Parent)


[info]fadu
Subject:Re: īsumā...
Link:(Link)
Time:11:40 pm
Tieši TO arī man vajadzēja zināt ;o*
Viss jūtos tam gatava ;o)) Rīt sākšu izvērtēt situāciju... un šis man būs ;o))
Es jau tagad jūtu ;o) Paldies
(Reply to this) (Parent) (Thread)

[info]
Subject:Re: īsumā...
Link:(Link)
Time:11:44 pm
nju lai veicas ;)
(Reply to this) (Parent)


[info]petrovichs
Subject:Re: īsumā...
Link:(Link)
Time:10:18 am
Pēc nodrukātajiem vien parametriem izvēlēties - khmmm...;-)
Kauč kā nav populāra automašīnu pirkšana caur internetu, visi grib redzēt savām acīm, iesēsties, pataustīt, testa braucienu izbraukt.
Ar daudzām citām lietām ir līdzīgi.

Un parametru, uz kuriem skatīties, ir daudz :(
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]fadu
Subject:Re: īsumā...
Link:(Link)
Time:10:29 am
nu tak.;o)) būs kā vienmēr, ieskatīšos iemīlēšos un tikai tad sākšu izvertēt visus parametrus... džeks aiz letes būs gar zemes, kad sākšu uzdot visus tos jautājumus par pikseļiem un megabaitiem... a es būšu tik lepna ar savu infu... ka beigās man noteikti iesmērēs ko aizdomīgu...
Nē jau man jāzin, ar ko man darīšana ;o)
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]petrovichs
Subject:Re: īsumā...
Link:(Link)
Time:10:34 am
Veikals no veikala atšķiras. Daudzos veikalos, īpaši ELKOR pārdevējam kaut ko vaicāt ir bezcerīgi. Vai nu pilnīgi nezina, vai arī dezinformāciju un pilnīgu bullshitu pludina ;-)
(Reply to this) (Parent)


[info]fadu
Subject:Re: īsumā...
Link:(Link)
Time:10:51 am
;o) ... nešaubies, ;o)) vispirms iztaustīšu. Piefiksēšu visu infu, apskriešu visas bodes izvērtēšu uz skata, paturēšu rokās ... salīdzināšu cenas un viss notiks ;o))) To sievietes sauc par šopingu. Un viņas no tā ķer kaifu. Tas jauki uzsit adrenalīnu ;o)
(Reply to this) (Parent)

[info]
Subject:Re: īsumā...
Link:(Link)
Time:02:24 pm
protams, ka ir "jāizdara testa brauciens", bet ir arī ar kaut ko jāsāk no teorētiskās puses.. ja cilvēks nekad nav saskāries ar digitālo foto, tad tās lietas ir tās svarīgākās, kam jāpievērš uzmanību, pārējais jau nāks, kad būs iemaņas, zināmas specifiskas vēlmes, pieredze un naudas vairāk, etc.
ja, lūk, tu pirmo reizi savā mūžā pirktu auto (pieņemsim, nekad neesi iepriekš braucis pie stūres un vien zini, ko auto vispār dara), vai Tev būtu tik ļoti svarīgi, ka šis auto uzņem ātrumu līdz simtam 8,4 sekundēs vai 11,5? ka šim auto ir 6-pakāpju triptronic ātrumkārba vai 5-pakāpju pusautomātiskā kārba ar sporta režīmu? ka šim auto ir 185/65 R14 vai 175/70 R13 riepas? ka šim auto ir DOHC tipa dzinējs ar 16 vārstiem un griezes momentu 360 Nm vai arī SOHC 18 vārstu dzinējs ar 310 Nm griezes momentu? un šito vēl varētu turpināt..
man domāt, ka vairāk interesētu, lai tam auto būtu stūre, riepām gaiss iekšā, lai pedāļi būtu sasniedzami ar kāju, lai būtu viena - automātiskā vai manuālā ātrumkārba, lai tas vispār uzņemtu ātrumu līdz simtam un lai neēstu pārāk daudz degvielas.. lūk tad, kad iekrājas pieredze un rodas specifiskas vēlmes no auto, tad jau var sākt izvēlēties visus tos n-tos parametrus..
nu cilvēki, padomājiet tač bišku tālāk par degungalu :/ spams vien :( turpmāk likšu vienkārši "ignore" uz tādiem poustiem, kas rakstīti tikai dēļ spamošanas.. grr.. :[
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]petrovichs
Subject:Re: īsumā...
Link:(Link)
Time:07:53 pm
A kam tos nosauktos ciparus vispār vajag? ;-) Ja par automašīnām runājam, tad vismaz 5-10 lielo firmu tautas klases mašīnu modeļi ir pietiekami līdzīgi, lai varētu iepērkoties galveno uzmanību vērst uz savām komforta sajūtām un izskats patīk/nepatīk jautājumiem ;-)
Tāpat ir ar arī fotoaparātiem. Izvēloties vadošo ražotāju vidējas klases aparātus iespēja rupji kļūdīties ir neliela, attēla kvalitāte un funkcijas būs līdzīgas, un var atkal skatīties uz to, vai patīk dizains un vai aparātiņš labi guļ rokā un pie acs :)
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]fadu
Subject:Re: īsumā...
Link:(Link)
Time:11:17 pm
Tā!... vajag tikai uz brīdi no mājas iziet... ;o(
Un atkal pats interesantākais garām ;o)
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]petrovichs
Subject:Re: īsumā...
Link:(Link)
Time:11:33 pm
Te kaut ko nokavēt ir grūti ;-)
(Reply to this) (Parent)

[info]
Subject:Re: īsumā...
Link:(Link)
Time:10:00 pm
tamdēļ jau arī mūsu sabiedrība ir raksturojama ar vārdiem "pelēkā viduvējība" - cilvēki, kas ņem to, ko vieņiem iebaro.. :(
pie mums pādod datorus ar krutiem nosaukumiem, kuru iekšās salikti galīgākie sūdi, mums tirgo veļaspulveri, ko citās valstīs izbrāķē par neatbilstību ekoloģijas normām, mēs dzeram "colas", kas nav nekas cits kā viens liels indes kokteilis (pamēģiniet ielikt kaprona zeķes kolas sastāvā - redzēsiet)...
un tie nosauktie (drīzāk jāsaka, ka arī tie, kas netika nosaukti) cipari ir ārkārtīgi svarīgi, ja vien grib palikt dzīvs uz mūsu kvalitātes ceļiem un ņemot vērā mūsu braucēju 'kulturālo' vadīšanas manieri... es personīgi atzīstu tikai četru autoražotāju (tautas klases) automašīnas, kurās ir daudz maz aktīvā un pasīvā drošība, bet tik un tā pat tajos auto prasās drošības dugas un citi drošības papildaprīkojumi.. ja mani uzskatat par paranoiķi, tad palasiet statistiku par bojā gājušajiem CSNegadījumos.. mēs līderējam visā eiropā ja ne pasaulē.
runājot par foto, lieta tāda, ka nav vienota standarta pēc kā ražo tos fočikus, principā katrs no ražotājiem to dara pēc sava "know how" tehnoloģijas. esmu redzējis divus dažādus fotoaparātus, kas pēc parametriem atbilst identiski, ārpusē (labā apgaismojumā) arī fotografē gandrīz vienādi, bet iekštelpās bildes atšķirās kardināli..
basta, apnika rakstīt..
kalnietis ir runājis!
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]fadu
Subject:Re: īsumā...
Link:(Link)
Time:10:14 pm
..ja... ja... ja... piekrītu katram vārdam ;o)) un ja šodien būtu vairāk tā spēka...;o( nu ir, ir tev taisnība. tāpēc jau es te jūtos , kā svešā lauciņā...
Tas veļas pulveris nav praktiski izskalojams un smird pa gabalu..., tās kolas dēļ visi tie gastrīti, un par zeķubiksēm pavisam nesen arī dzidrdēju, viens piliens izēd krāsu, ka nemetās..;o(

bet, ja drīkst... nosauc vēl tās 4 autoražotāju (tautas klases) automašīnas (man nākošgad ieplānots arī mazulīti nomainīt ;o( ..)
vai,... es liekas būšu par daudz uzbāzīga... bet man jau šovakar ir piedodams. vai ne ? ;o))
(Reply to this) (Parent) (Thread)

[info]
Subject:Re: īsumā...
Link:(Link)
Time:10:40 pm
dilstošā secībā:
Volvo (bez komentāriem - viennozīmīgi visdrošākie auto, padārgi, bet dzīvība/drošība/veselība dārgāka...)
Audi: (pārsvarā pilsētai piemērotākie -> A3 - žiperīgs, mazs, drošs, ekselents imho; A2 - mazāk jestrs, bet ļoti ekonomisks, drošs nelielas ģimenes vāģis; tālākeim ceļiem labi piemēroti -> A4-A6 diezgan degvielu ēdoši, bet toties droši lielceļu kuģi, no vecākajiem modeļiem - audi 100) ideāls variants ir ja Quattro (pilnpiedziņa), taču jārēķinās ar papildus izdevumiem uzturēšanā un remontiem.
BMW: padroši, padārgi, benzīnu ēdoši, nav ieteicams nepieredzējušam autovadītājam dēļ slēptās jaudas (nejaušs gāzes pedāļa piespiediens var būt diezgan bīstams) un aizmugurējās piedziņas. saprātīgs kompromiss starp degvielas ēdelību un vietu automašīnā ir BMW 520..525 (pēdējie divi cipari nozīmē motora tilpumu 2,0 .. 2,5 litri)
Subaru: pilnpiedziņas auto - droši uz ceļa seguma arī ziemas apstākļos -> Impreza - sportiskākiem cilvēkiem (LV nav ieteicams pirkt lietotus, jo opīši ar šīm mašīnām nebrauc :) plus ja ar tādu auto, kam ir turbīna brauks sieviešu dzimuma būtne, tas skaudībā iedzīs jebkuru vīriešu dzimuma pārstāvi :), Legacy, Forester - labi ģimenes auto. īstenībā jau Subaru jāliek blakus Audi.

vērtējums ir pēc bleķu drošības sadursmes gadījumā, kā arī manevrētspēja, jauda, bremzēšanas u.c. parametriem. tās manas domas. pārējie auto - nu kā pārvietošanās līdzekļi labi, bet tie ir konvejiera produkti, kas domāti masām, tamdēļ arī tiek ekonomēts uz rāmja materiāla sastāvu, biezumu, etc. es personīgi izmēģināju vienu 93. gada opeli, pēc tam piesēdos jau pie sava 85g audi coupe quattro stūres un izvēle bija par labu audim (žēl tikai, ka man viņu pirmajā dienā sasita :( labs autiņš bija :(
(Reply to this) (Parent)


[info]fadu
Subject:Re: mulstu
Link:(Link)
Time:11:14 pm
;o)))!!! bnu kā tu to varēji zināt??!!!
kad iedaudziju savu pirmo "mazulīti"...es biju tādā sajūsmā, ka vienīgais ko zināju bija tas ka tas ir Golfs un viņš ir zaļš ;o)))). Kad man iedeva rokā atslēgas biju tā apjukusi, ka nezināju kur tās bāzt... iegrūdu draudzenei rokā, lai aizved līdz mājai un tad vēl trīs naktis nevarēju aizmigt... skrēju pie loga skatīties, kā spīd viņas lūka laternas gaismā. Nez kāpēc man likās, ka visi ir sazvērējušies lai nospert manu dārgumu... Tad sākās jautra dzīve... uz pirmā pagrieziena bremzes vietā nospiedu gāzi, ar ar katru servisa apmeklējumu uzzināju kādas tik nav tās rezerves daļas zem kapota... pēc trijiem gadiem viņa mani pārseidza vēl vairāk - izrādās mazulītei bagažniekā ir rezerves riepa!!! es biju autā. Un jo vairāk par viņu ko uzzināju, jo vairāk iemīlēju. Nopirku garažu, dabuju servisa puiku, kurš ar mieru uzklausīt visas manas muļķības un atvilkt uz māju no pasaules gala. Sen jau būtu laiks ko mainīt... man jau tagad sirsniņa sāp, jo zinu ka šķirsimies... Faktiski jau pirmā mašīna , tas ir viss svarīgāk... es varbūt tieši tikai tagad esmu iemācijusies to izprast...
Tāpēc man arī svarīgi, kāds būs mans pirmais fotoapparāts... Es zinu, ka patiks un negribu vilties... Kapēc tu piemini spamu..;o( Jautājums bija no sirds un viss, ko man izdevās uzzināt ir svarīgi
(Reply to this) (Parent) (Thread)

[info]
Subject:Re: mulstu
Link:(Link)
Time:09:44 pm
sorry, fadu.. ar spamu es biju domājis petroviča komentu :) nevis tavu jautājumu. man vienkārši besī ārā cilvēki, kas kaut ko saka tikai teikšanas dēļ.. :( nu labi, bišku pāršāvu pār strīpu.. atvainošanu..
kā es to varēju zināt? Tu domā par to, kas interesē cilvēku, kas tiko ticis pie pirmās automašīnas stūres? nu tur vienkārša lieta - psiholoģija, tā ir mana aizraušanās, jo gribu vairāk saprast sevi, bet sevi kā nevaru saprast tā nevaru, aber citus jau mazliet sanāk :) (plus man vēl ir ļoti daudz visādas aizraušanās) esmu no tiem cilvēkiem, kas iziet kaut kādam attīstības posmam cauri un neaizmirst to pašu procesu, es ļoti labi saprotu, kā jūtās sīkais skolā, kad viņam kaut kas nesanāk, kā jūtās cilvēks, kas pirmo reizi sēdies pie stūres un izbraucis pilsētas ielās uztraucas, ka viņu no visām pusēm tūlīt saspiedīs, es tīri labi stādos priekšā .. nu vispār diezgan daudz ko.. piemīt man tāda nelaime kā spēja ielīst otra ādā..
(Reply to this) (Parent) (Thread)


[info]fadu
Subject:Re: mulstu
Link:(Link)
Time:10:24 pm
..;o((... man arī... Kādreiz redzu uz ielas kādu cilvi. un man jau liekas, ka zinu, par ko viņš domā, uz kurieni iet', kāda viņam dzīve... Ir gadījies, ka tiešām ir man taisnība... bet cenšos nevienam to nestāstīt... jo cilvēki paliek "nervozi", viņiem liekas, ka jaucos viņu dzīvē... Bet nu gan zem deķa ;o))) šodienai pietiks ;o)
(Reply to this) (Parent)

(Anonymous)
Subject:Re: mulstu
Link:(Link)
Time:02:36 pm
Tik un tā - lekties nav labi.

Īpaši, ja Tava saprašana foto jomā krietni vien atpaliek no Tavas saprašanas un zināšanām auto jomā - man šķiet, Tu pat nesaprati, kāpēc Petrovičs tā teica.
(Reply to this) (Parent) (Thread)

[info]
Subject:lekties? domā es lecos... ?
Link:(Link)
Time:04:19 pm
"Pēc nodrukātajiem vien parametriem izvēlēties - khmmm...;-)
Kauč kā nav populāra automašīnu pirkšana caur internetu, visi grib redzēt savām acīm, iesēsties, pataustīt, testa braucienu izbraukt.
Ar daudzām citām lietām ir līdzīgi.
Un parametru, uz kuriem skatīties, ir daudz :("

-- tas te mums bija Petrovicha pirmais koments...

"A kam tos nosauktos ciparus vispār vajag? ;-) Ja par automašīnām runājam, tad vismaz 5-10 lielo firmu tautas klases mašīnu modeļi ir pietiekami līdzīgi, lai varētu iepērkoties galveno uzmanību vērst uz savām komforta sajūtām un izskats patīk/nepatīk jautājumiem ;-)
Tāpat ir ar arī fotoaparātiem. Izvēloties vadošo ražotāju vidējas klases aparātus iespēja rupji kļūdīties ir neliela, attēla kvalitāte un funkcijas būs līdzīgas, un var atkal skatīties uz to, vai patīk dizains un vai aparātiņš labi guļ rokā un pie acs :)"

-- lūk te ir otrais Petrovicha koments..

tagad:
1) vai Petrovichs vispār minēja kaut ko lietderīgu, kam [info]fadu būtu jāpievērš uzmanību (kā totālai iesācējai digi-foto)? piem. atrast balansu starp cenu, kvalitāti, ražotāju?????
2) vai gadījumā nav jūtama Petrovicha katra komenta pirmo ~8 vāru pretrunas?
3) "ja es pat nesapratu, kāpēc Petrovichs tā teica" - anonīmā vārdi, vai tamdēļ uzreiz no Petrovicha puses jānolīdzina ar zemi tas, ka es ieteicu [info]fadu dazhus parametrus, kas iziet pāri Petrovicha "pērc to skaistāko" ieteikumam un uz ko buutu japieverš uzmanība viņai pērkot foto? pie tam - es nearvienu vārdu neminēju, ka jāpērk caru i-netu tikai pēc parametriem, neostore bija dots kā piemērs, kuru var apskatīt un kurš nav obligāti uzreiz jāpērk... [ehh, ja vēl tas veikals būtu manējais...]
4) lecos? via pašlaik gan nelecies Tu, ar savu nepārbaudīto apgalvojumu "Tava saprašana foto jomā krietni vien atpaliek..."? pie tam vēl anonīmā formā..
5) es nepretendēju arī ne uz kādu tur auto spečuka statusu.
6) un tagad es atkārtošos - "nu cilvēki, padomājiet tač bišku tālāk par degungalu!!"

bļin - cilvēkam, kurš cenšās kaut ko lietderīgu pateikt/ieteikt otram te sākas visādas uzbraukšanas.. par to, ka viņš aizstāv savu teikto pret vienkāršu demagoģiju.. daprigaļis..
(Reply to this) (Parent)

[icon] fadu - ????
View:Recent Entries.
View:Archive.
View:Friends.
View:User Info.