Airbaltic, bļe! :
Mums jāveic diezgan sarežģīta rezervāija - turp uz Londonu dodas bariņš cilvēku, tai skaitā bērns, kurš atpakaļ lidos viens pats pēc 2 nedēļām, tai skaitā māte, kura atpakaļ lidos pēc 10 dienām, bet biļete atpakaļceļam viņai jau nopirkta, tātad vajadzīga biļete tikai turp, tai skaitā zīdainis, kuram vajadzīga biļete gan turp, gan atpakaļ (kopā ar māti), tai skaitā es un Pauls, kas turp lidos ar visiem, bet atpakaļ jau pēc četrām dienām.
Saprotams, ka internetā kaut ko tik sarežģītu dabūt gatavu grūti, ja grib nodrošināt, ka visi vienlaikys lidojošie sēž blakus un vispār tiek uz vienu lidmašīnu, ja nu kas, jo rezervācijas procesā, pērkot biļetes atsevišķi mātei ar zīdaini (turp), zīdainim atsevišķi (atpakaļ), atsevišķi mums ar P... labi, apnika jau man uzskaitīt - vienvārdsakot, šī procesa laikā uz konkrēto reisu var mierīgi izbeigties ekonomiskās klases biļetes.
Labi, es nolemju pirkt "birojā" un zvanu uz informācijas tālruni. Nerunāsim par to, ka mani latviešu valodas vietā savieno ar angļu valodu, nerunāsim par to, ka visas trīs reizes zvanot, man vispirms divreiz jānoklausās, ka visi aģenti aizņemti, bet vienreiz, ka "mums ir svarīgs jūsu viedoklis", vienlaikus, protams, es tieku brīdināta, ka savienojuma gaidīšanas laikā tiek piemērots paaugstināts tarifs (tas ir kā, - paaugstināts vēl virs standarta - 0.36 Ls par minūti?)
Beidzot sazvanu un noskaidroju, ka:
man neatliek nekas cits, kā riskēt un rezervēt atsevišķajām mūsu grupas "vienībām" internetā, jo - rezervācijām pa telefonu vai lidostas kasē tiek piemērots uzcenojums 30 EUR par personu , tai skaitā arī zīdaini. Kas uz mūsu grupu sanāk ne vairāk ne mazāk kā 150 EUR.
Uz manu iebidi, ka internetā nevar norezervēt biļeti bērnam vienam pašam (ar pavadoni, sistēma to nepieļauj), man iesaka rezervēt bērnam atpakaļceļā pieaugušā biļeti, kas, protams, ir dārgāk, un tad pa telefonu pieteikt pavadoni. Otherwise, kasēs, biļete būs ar atlaidi 25 %, toties plus rezervācijas maksa 30 EUR.
Vēlreiz bļe! Nepietiek ar to, ka airbaltic ir izēdis no Rīgas visas normālās aviokompānijas un pat uz Mančesteru vairs nevar aizlidot ar tiešo reisu, vēl šitā pretīgā naudas kāšana, pilnīga šantāža!
Upd. Haha, piemirsu, ka zīdainim atpakaļceļam man arī nāksies pirkt pieaugušā biļeti, jo tak mammai biļete jau ir....āāāā
Mums jāveic diezgan sarežģīta rezervāija - turp uz Londonu dodas bariņš cilvēku, tai skaitā bērns, kurš atpakaļ lidos viens pats pēc 2 nedēļām, tai skaitā māte, kura atpakaļ lidos pēc 10 dienām, bet biļete atpakaļceļam viņai jau nopirkta, tātad vajadzīga biļete tikai turp, tai skaitā zīdainis, kuram vajadzīga biļete gan turp, gan atpakaļ (kopā ar māti), tai skaitā es un Pauls, kas turp lidos ar visiem, bet atpakaļ jau pēc četrām dienām.
Saprotams, ka internetā kaut ko tik sarežģītu dabūt gatavu grūti, ja grib nodrošināt, ka visi vienlaikys lidojošie sēž blakus un vispār tiek uz vienu lidmašīnu, ja nu kas, jo rezervācijas procesā, pērkot biļetes atsevišķi mātei ar zīdaini (turp), zīdainim atsevišķi (atpakaļ), atsevišķi mums ar P... labi, apnika jau man uzskaitīt - vienvārdsakot, šī procesa laikā uz konkrēto reisu var mierīgi izbeigties ekonomiskās klases biļetes.
Labi, es nolemju pirkt "birojā" un zvanu uz informācijas tālruni. Nerunāsim par to, ka mani latviešu valodas vietā savieno ar angļu valodu, nerunāsim par to, ka visas trīs reizes zvanot, man vispirms divreiz jānoklausās, ka visi aģenti aizņemti, bet vienreiz, ka "mums ir svarīgs jūsu viedoklis", vienlaikus, protams, es tieku brīdināta, ka savienojuma gaidīšanas laikā tiek piemērots paaugstināts tarifs (tas ir kā, - paaugstināts vēl virs standarta - 0.36 Ls par minūti?)
Beidzot sazvanu un noskaidroju, ka:
man neatliek nekas cits, kā riskēt un rezervēt atsevišķajām mūsu grupas "vienībām" internetā, jo - rezervācijām pa telefonu vai lidostas kasē tiek piemērots uzcenojums 30 EUR par personu , tai skaitā arī zīdaini. Kas uz mūsu grupu sanāk ne vairāk ne mazāk kā 150 EUR.
Uz manu iebidi, ka internetā nevar norezervēt biļeti bērnam vienam pašam (ar pavadoni, sistēma to nepieļauj), man iesaka rezervēt bērnam atpakaļceļā pieaugušā biļeti, kas, protams, ir dārgāk, un tad pa telefonu pieteikt pavadoni. Otherwise, kasēs, biļete būs ar atlaidi 25 %, toties plus rezervācijas maksa 30 EUR.
Vēlreiz bļe! Nepietiek ar to, ka airbaltic ir izēdis no Rīgas visas normālās aviokompānijas un pat uz Mančesteru vairs nevar aizlidot ar tiešo reisu, vēl šitā pretīgā naudas kāšana, pilnīga šantāža!
Upd. Haha, piemirsu, ka zīdainim atpakaļceļam man arī nāksies pirkt pieaugušā biļeti, jo tak mammai biļete jau ir....āāāā
Comments
ieliec ziņu twitter. parasti pēc tam viņi pēkšņi paliek atsaucīgi. un viss sāk kļūt atrisināms
(Reply to this) (Thread)
twitter šitas stāsts bišķi par garu - un tā jau ir viņu sistēma, šis laikam īsti nav atsaucības jautājums
(Reply to this) (Parent)
Rainis lido no/uz Mančesteru. Meita kā reiz štuko atpakļ lidot no Mančesteras, lai caur Londonu nav jākuļās. Bet nu jā - tur tie datumi jāskatās. Nu airbaltiks - nu tur bez nerviem jā. :(
(Reply to this) (Thread)
jau skatījos, arī Liverpūli. bet - ar raini jau nebūs vienkāršāk visu to putru internetā izstrēbt, pārāk sarežģītas man vēlmes :)
nu tur tie pulksteņi pie tam jau ar neforši. un ja tālāk jākuļās vēl ar citiem transportiem pilnīgos nelaikos - nu tas ar jāņem vērā. es tak pati ik pēc 4 mēnešiem eju šitam cauri.
(Reply to this) (Parent)
mūsu datumos ir tikai reisi ar pārsēšanos un par astronomisku naudu. bez tam meitai Londonā ir mākslas projekts, viņai atpakaļ toč no Londonas jālido (ar zīdaini)
|
divreiz nedēļā uz mančestru var aizlidot ar raiņa tiešo reisu, ja tas ko līdz
(Reply to this) (Thread)
īsti nelīdz, jo datumi nesakrīt. un tas reiss ar pārsēšanos par rainim ir kosmiski dārgs (pie tam vienā virzienā gaidīšana sanāk kādas 15 h). tā ka nāksies ņemt londonā mašīnu un doties uz ziemeļiem (mus vēl labu gabalu aiz Mančesteras jānokļūst visam baram)
Nav jums ērtāk ar vilcienu tomēr? Nav tas lētākais variants, protams, bet 3 stundās būsiet ziemeļos, ja no Londonas un ja vien nav plānā pastīties, ko pa ceļam vēl. Es nez cik ar mašīnu. Ar autobusu bij kādas 6 h, ja nekļūdos. Jūs kaut kur kulsieties man izsaktās tur, kur meita mana. :))
(Reply to this) (Parent)
36 saņi jau ir pa ģjošo - man bija jāzvana mobilo sakaru operatoram par vienu problēmu - gandrīz iztērēju visu savu atlikušo prepaid kredītu klausoties trallallā mūzikā un tajā, kā visi ir baigi aizņemti un tā arī savienojumu nedabūju. Minūte maksā eiro + pašas mobilā operatora zvana tarifs. Man liekas, ka tas ir labs veids, kā izbesīt klientus un likt viņiem saprast, ka klientu problēmas ir viņu problēmas, paši vainīgi, ka mūs izvēlējāties! Holandē tas ir ļoti raksturīgi. Vienīgā cerība - trollēt viņu fb vai twitter lapas.