|
[May. 1st, 2016|04:40 pm] |
|
|
|
Comments: |
savējos, protams, var iegrožot (vismaz). bet pastāvēt instinktu dēļ, nu, nez, varbūt instinkti drīzāk pastāv, lai viss šis varenais cirks nekad nebeigtos, ahaha.
| From: | zazis |
Date: | May 1st, 2016 - 05:58 pm |
---|
| | | (Link) |
|
tu vispār neko nesaproti?
nu, ja tu uzdod tādus jautājumus, skaidrs, ka neko saprast nevar. kaut vai to, kas ir tas, ko "es nesaprotu".
| From: | zazis |
Date: | May 1st, 2016 - 06:21 pm |
---|
| | | (Link) |
|
es arī nesaprotu.
| From: | zazis |
Date: | May 1st, 2016 - 06:28 pm |
---|
| | | (Link) |
|
a čo? pajautāt nedrīkst?
| From: | zazis |
Date: | May 2nd, 2016 - 12:49 pm |
---|
| | | (Link) |
|
kroč, runa ir par diviem konkrētiem instinktiem. vairošanās un pašsaglabāšanās. dēl vairošanās mes te esam, un tas otrs liek mums te palikt. ceru, ka palika saprotamāk.
ok, now I see it. tev galīgi nav aktuāli tas, vai instinkti realitātē ir mūsu dēļ vai mēs te esam instinktu dēļ. kaut kāda iemesla dēļ man bija radies priekšstats, ka sintaksei šeit ir nozīme. oh, well.
| From: | zazis |
Date: | May 2nd, 2016 - 01:19 pm |
---|
| | | (Link) |
|
nez kā gan tas varētu būt aktuāli, ja to nav iespējams noskaidrot?
es domāju, ka jau sen ir noskaidrots, ka instinkts ir parādība, bet cilvēks ir subjekts, kuram raksturīgas dažādas parādības, like, otrādāk ir vienkārši šauuuusmīīīgi neloģiski?
| From: | zazis |
Date: | May 2nd, 2016 - 01:32 pm |
---|
| | | (Link) |
|
aktumīunžē. cilvēks ir subjekts, kurš tupina būt par (konkrēto) subjektu pateicoties pāris parādībām. ir labāk? | |