Ja pareizi atceros, airBaltic pašreiz strādā ar peļņu - kad bija forši un pa lēto, strādāja ar milzīgiem zaudējumiem.
heda / 19. Oktobris 2014@21:09 | |
Pa lēto nekad nav bijis, tieši otrādi - ir bijis vēl dārgāk. Bet arī šobrīd tajos virzienos, kur lidoju jau gadiem, nezinu nevienu, kas būtu dārgāks, ar retiem izņēmumiem, ja kādas īpašās akcijas cenas.
Nu, atceros, ka bija gads vai divi, kad Flika kungs cenu ziņā sāka teju vai konkurēt ar RyanAir.
Kā klientam, protams, Baltic monopols ir riktīgs sūds, bet no otras puses grūti sūdzēties, kamēr strāda ar peļņu. Tomēr man tā firma pastarpināti pieder un gribas, lai nestrādā ar zaudējumiem.
heda / 19. Oktobris 2014@21:15 | |
Tādas cenas gan neatceros, bet varbūt, varbūt, jo pēdējā Flika k-ga gadā principā neskatījos viņu piedāvājumus.
Nezinu, es kopš 2009.g. salīdzinoši maz esmu lidojis, AB šķiet pakāpeniski dārgāks un dārgāks kopš kaut kāda 2011. vai tā. Bet lēts bija, nezinu, ap 2007.-2008.? Lai gan, iespējams, es kaut ko jaucu.
heda / 19. Oktobris 2014@21:12 | |
Visdārgākās bija tieši tad, kad bija tie milzu zaudējumi, un vienā maršrutā lidinājās 4 kompānijas no kurām nākošais dārgākais piedāvājums bija divreiz lētāks par AirBaltic.