Neprātīgā saprāta balss -
Novembris 16., 2015
15:27
[User Picture]

[Link]

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Runājot par pēdējo dienu notikumiem man tiešām ir liela, zinātniska interese cik ilgi Eiropa būs gatava savu vērtību vārdā ļaut slepkavot savus pilsoņus? Cik vēl simti būs jānošauj un jāsaspridzina, lai saprastu, ka ir lietas kuras nevar atstāt pašplūsmā? Brīžiem rodas iespaids, ka tolerances un humānisma vārdā Eiropa ir gatava iet līdz galam t.i. līdz kolektīvai pašnāvībai. Tad kāda jēga no tāda humānisma?

Tags:

(7Iespļāva | Iespļauj dvēselē)

Comments
 
[User Picture]
From:[info]klusums
Date:16. Novembris 2015 - 15:54
(Link)
Humānisma un tolerances vārdā notikumi Sīrijā tika ignorēti cik ilgi? Eiropieši tiešām nav tie, kuri cieš no teroristiem visvairāk.
From:[info]windrider
Date:16. Novembris 2015 - 16:01
(Link)
Vai tas es saku, ka ir. Tā jau tāda cilvēkiem raksturīga īpašība, izlikties neredzam to, kas uz viņiem tieši neattiecas un ja arī pamanīt, tad censties ātri aizmirst. Par Ukrainu arī viss jau ir piemirsuši. Vai kāds vēl atceras 2008. gada Gruzijas karu un tajā okupētās teritorijas?
[User Picture]
From:[info]klusums
Date:16. Novembris 2015 - 16:06
(Link)
Arī. Un tieši tāpēc tolerance un humānisms, kurš attiecas tikai uz baltajiem eiropiešiem, vairāk izskatās pēc ērtības, pārākuma un paštaisnuma vērtībām. Lielais skandāls, ka apšauj dažus tizlu joku taisītājus, kamēr tiek ignorēts reāls slaktiņš tajā pašā laikā, ai bet tas tur kaut kādiem melnajiem bij. Man šķiet kā reiz tolerances un humānisma vērtības Eiropai noderētu.
From:[info]windrider
Date:16. Novembris 2015 - 16:11
(Link)
Jā, par tiem joku taisītājiem un dubultmorāli es arī ļoti brīnījos. Kad apšauj visu redakciju, tad ir mega traģēdija, uzbrukums demokrātijai utt. Bet kad pēc laiciņa, tas pats žurnāls pasmejas par notriekto lidmašīnu tad uzreiz ir milzu skandāls un pārmetumi, kā viņi tā drīkst. Tad esam par to vārda brīvību vai neesam?
[User Picture]
From:[info]klusums
Date:16. Novembris 2015 - 16:22
(Link)
Par to vārda brīvību vispār tā dīvaini. Mans moto par to ir, ka visatļautība nav vārda brīvības karogs. Un tad es tiešām nesaprotu tizlu joku taisītājus, kā vārda brīvības nesējus. Un tas pats nesenais Latvijā ar "māgslu" un rupjībām. Protams, katrs, kurš iedomājas sevi par mākslinieku pats izlemj tur likt rupjības vai ne. Bet tad arī kļūst dīvaini, ka tieši šīs rupjības kļuva par vārda brīvības karogu un pilns twiteris pēkšņi ar mākslas pazinējiem. Ok, aizrunājos.
[User Picture]
From:[info]hedera
Date:17. Novembris 2015 - 10:18
(Link)
Nu, man domāt, ka ISIS tieši to arī vēlas - lai Eiropa uzspļauj saviem humānisma un tolerances ideāliem, lai izsūta bēgļus, no kurienes nākuši (kur ISIS ir vieglāk šīs cilvēku masas pakļaut, daļu apkaujot, pārējiem izskalojot smadzenes vai vismaz pietiekami iebiedējot), lai uzceļ mūri (kā rezultātā ISIS kontrolēto un apdraudēto reģionu iedzīvotājiem vairs nebūs, kur bēgt).
From:[info]windrider
Date:17. Novembris 2015 - 12:12
(Link)
Jā, tas būtu vieglākais risinājums un liela daļa sabiedrības to arī vēlētos. Bet, manuprāt, būtība jau nav pašā imigrācijas faktā, bet gan tajā ko ar šiem imigrantiem dara pēc tam. Un šeit nu gan Eiropa varētu drusku upurēt savu ''ielaižam un aizmirstam'' politiku stingrākas uzraudzības un kontroles virzienā. Respektīvi, mēs labprāt uzņemam migrantus, cik nu mēs spējam, bet kontrolējam, lai viņi pieņem un respektē Eiropas kārtību. Tāpat bez īpašas ceremonēšanās sūtīt atpakaļ tos, kas to nevēlas pieņemt.
Powered by Sviesta Ciba