|
[Mar. 8th, 2017|06:57 pm] |
Kaut kādas man pēdējā laikā problēmas sinhronizācijā ar apkārtējo pasauli.
Lūk, pagājušā nedēļa, teiksim, no rīta pasūtu preci, kas man ir pilnīgi obligāti vajadzīga vakarā, ieķeksēju ķeksīti pie "savākšu veikalā pats", ar kurjeru šitas tik ātri nesanāks. Saņemu meilu, ka, mol, paldies par jūsu pasūtījumu, mēs to apstrādāsim šodien vai nākamās darba dienas laikā. Oppa. Neko, vadu dienu paralēli nervozi bungojot pa galdu un ik pa brīdim ieskatoties pastkastē, vakars nāk, ir pāri četriem, neizturu, rakstu uz veikala supportu jautājumu, vai ir cerības?, vai labāk tad to pasūtījumu kancelējam. Nospiežu podziņu ar uzrakstu Send/Receive. Send daļa nosūta manu jautājumu. Receive daļa saņem epastu ar apstiprinājumu, ka viss sagatavots, varu nākt pakaļ savam pirkumam.
Šodiena, teiksim. Izeju no mājas izvējoties, pie viena nostaigāju gar bankomātu, jo kabatā precīzi viena krona, bet man tīri subjektīvi patīk, ja tur ir mazliet vairāk. Nu un tā kā zinu, ka vietējās bankas konts pamazām iztukšēts – paņemu no Swedbankas konta, tādējādi vieglu roku norakstot daļu sūri, grūti pelnītās naudiņas komisijās. Kamēr to daru, kabatā iedūcas telefons. Aha!, padomāju, es pat zinu, no kā šitā ziņa. An nē. Dūca vietējās bankas apps, lai pastāstītu, ka man kontā kronas ienākušās. Kur viņš bija pirms minūtes, pirms nepilnas minūtes?
Tagad vispār bail kaut ko darīt, prasās vēl mirklīti pagaidīt, ja nu izrādās lieki? |
|
|
Comments: |
Nu vot tagad nesaprotu, atbildēt, vai tūlīt pārdomāsi un nodzēsīsi.
| From: | laacz |
Date: | March 8th, 2017 - 09:40 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Okei. Labāk nenogaidi. Dari kā iepriekš. Varbūt pasaulei apniks. Vai arī ne. Bet, ja visu nogaidīsi, iestāsies mēsli.
Mums, IT, ir tāds jēdziens kā buferis. Tā ir vietiņa, kurā krājas tas, ko kāds dažādu iemeslu dēļ neapstrādā apstrādāt). Nu, re. Buferis nav neierobežota izmēra. Tas mēdz pārpildīties.
Domāju, ka tieši tāds pats buferis ir Tavās un apkārtējās pasaules attiecībās. Kronas krājas buferī, jo gaida, kad Tu izņemsi naudu no Swedbankas. Veikalu pasūtījumi krājas buferī, jo gaida, kad Tu pačīkstēsi veikalam. Ja Tu neko nedarīsi, buferis sāks uzblīst, līdz vienā brīdī plīsīs un iestāsies sūdi, kuru sekas pat neņemtos prognozēt.
Nenogaidi.
Vot, atnāca devs un sāka savējos aizstāvēt. Bet ir tak skaidrs, ka tur pie kaut kāda apdeita ir sapisti tā bufera output triggeri, acīmredzams bags, ko labot vajag, nevis pareizi sadzīvot ar.
| From: | laacz |
Date: | March 8th, 2017 - 11:43 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Ha! To noteikti kāds labos rindas kārtībā. Viss, ko tu vari, ir sadzīvot :)
| From: | kakjux |
Date: | March 8th, 2017 - 11:53 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Ha! Devi un viņu to do listes. Es zinu šitos. This is a bug in prod env, it needs fixing and to be hotfixed. :)
| From: | jk |
Date: | March 9th, 2017 - 03:19 pm |
---|
| | | (Link) |
|
No, no, no it's not a bug. The source of the issue is not yet confirmed, we will create an investigation ticket that we will put in our backlog and will review in next sprint planning. Based on our capacity. On investigation results we will see what will be our next actions... :D
| From: | kakjux |
Date: | March 9th, 2017 - 03:26 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Stop pretending that you don't do cowboy style development. Everyone knows how things get prioritised. Also, prod bugs don't go in backlog, prod bugs get fixed. Every team has time set aside in sprint for prod bugs. (Also, who does sprints any more?) | |