Comments: |
From: | shvep |
Date: | February 22nd, 2013 - 05:59 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Bet Tev taču tur tīri labi patīk?
Skaid's, ka patīk. Patiktu, protams, vēl vairāk, ja viss apkārt neizskatītos kā tikko-būvēts, bet tagad, savukārt, sāk šķist — tikko sāks ar otām vicināties, tā uzreiz parādīsies kaut kādi apstākļi, kāpēc jāpārvācas.
From: | shvep |
Date: | February 22nd, 2013 - 06:07 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Vai ne - cik nav pieredzeti tādi gadījumi.
Nē, nu to nu gan nē, kur ta mēs lietu vedīsim citugad :P
Redz. Tā ka nevar trakot šitā.
| From: | rediiss |
Date: | February 22nd, 2013 - 06:05 pm |
---|
| | | (Link) |
|
datišto, tiešām jau pieci?? agdies, kā laiks skrien, vāks vienkārši
Es pēdējā pārvākšanās reizē paremontējos un labi ka tā. Pēc pāris mēnešiem interese noplaka. :) Vakar savukārt domāju, ka šīs investīcijas nevajag atlikt. Jo ātrāk uzlabo, jo vairāk no tā gūst labumu.
Nu tak; ja pirmajās dienās nepajem ķelli rokā, tad viss, ar katru nākamo dienu izredzes uz šādu varonību krītas.
Jo vēl jau arī pierod un šķiet, ka nav jau tik traki, aj, būs normāli, ko tur.
Aha, ar to tas viss arī sākas! :)
From: | afm |
Date: | February 22nd, 2013 - 10:00 pm |
---|
| | | (Link) |
|
slightly related - jūs, protams, neticēsiet, bet es beidzot tā kā esmu uz to pusi sataisījusies, kamēr csa vēl operē (paldies eirbaltikam, kurš man arī beidzot ir noriebies un no "bišku labāk par raini jau ir" godam ielidojis kategorijā "paši viņi ar tām zaļajām astēm var lidot, man to nafig nevajag", t.i., ja ap lidostu "rīga" kaut teorētiski būtu iespējama cita izvēle). tad nu sakiet, vai starp 23. un 26. martu būs tur kāds ar vai visi tieši tad būs atvaļinājumā kanāriju salās?
Vo tu vells, kāds negaidīts pavērsiens notikumu attīstībā :)
Pagaidām jau izskatās, ka tepat vien būs, nekur nespruks.
From: | afm |
Date: | February 22nd, 2013 - 10:09 pm |
---|
| | | (Link) |
|
vot, vot, vajadzēja uzmanīgāk ar tiem atgādinājumiem :D vārdsakot, gatavojiet to pavasari un pielūkojiet, lai dzelzceļa muzeju (vai kas tas tāds bija?) tikmēr neaizklapē ciet!
Lai nemaz neuzdrīkstās aizklapēt, jā, iesim veidot dzīvās ķēdes, izkliegt revolucionārus saukļus un dziedāt Manu Čao dziesmas!
Ā, nu un jāuzzvana, protams, meteorologu kantorim, jāpastāsta, ka es točna zinu, kurās dienās līs. :)
From: | afm |
Date: | February 23rd, 2013 - 02:29 pm |
---|
| | | (Link) |
|
jā, to jūs varat gan darīt, arī bukingkonfirmeišens jau atnācis. sakarā ar ko es gaidītā prieka un pacēluma vietā esmu dziļi vīlusies - flight operated by air baltic? wtf? vai visi, kas vēl lido no/uz rīgas tagad operē ar eirbaltiku? tas nozīmē, ka man arī par reģistrāciju būs jāmaksā un atkal katru bagāžas centimetru mērīs?
Da jooomajo, kas-ta-tas, ta sanāk, ka ČSA maršruts ir ciet no marta ieskaitot? Nē nu vo, te nu bija vasarsvētki.
Bettē par tām bagāžām — es pie iespējas uzjautāšu vienam kompetentam kamrādam, bet man šķiet, ka ja tu pērc tiketu no ČSA, tad tu lido pēc ČSA noteikumiem, because fuck you, airB, that's why!
From: | afm |
Date: | February 23rd, 2013 - 03:18 pm |
---|
| | | (Link) |
|
jā, vai ne. tiketā gan ir rakstīts, ja another carrier invovled, refer to their websites, hohohō. vienīgi iespējams, ka moš viņi tik stingri neskatīsies, kā pirms 2 ned. amsterdamā, kur man lika rokassomu iemīcīt rokaskoferī (man ta nebija problēmu, bet kaitina kā fakts). da labi, ne nu man to viņu bulciņu vajag, ne arī tās bagāžas būs tik daudz, vienkārši jūtos tā kā drusku piečakarēta, nebūtu kaut vai uz tiem viņu datumiem tā skatījusies, lai. tagad vienīgais mierinājums, ka nauda neaizgāja airB. tīri teorētiski gan interesē, vai būtu vērts kaut ko sūdzēties, ja šis fakts man tapa zināms tikai pēc biļetes iegādes, bet ko nu tur daudz ņemsies, galvenais, ka biļetes ir, un būs forši tāpat!
Sūdzēties nav vērts, jo formāli viņi tevi ir brīdinājuši, skat: Bet, protams, tas ir visnotaļ cūcings, jo nu labi — es pa šo laiku no galvas zinu, ka ČSA Rīgas maršrutam kods ir OK880/881, tāpēc uzreiz nekārtībiņa iekrita acīs un noklikšķināju, bet ikdienas lietotājam takš tumša bilde. Bet par noteikumiem pajautāšu. Gan jau pirmdien, visticamāk, zinās.
P.S. Štrunts par bulciņu, bet čsa airbusam uz šito gabalu vajag 80 minūtes, kuru laikā vēl kino rāda. A te 2:10 maršrutniekā jāsēž.
From: | afm |
Date: | February 23rd, 2013 - 04:14 pm |
---|
| | | (Link) |
|
ou jes, DHC-8, mai feivorit, propelleros ir spēks, eh.
Re, sniedzu 1:1 info no samērā autoritatīva avota:
[15:53:30] Avots: Principā to čelu ir jāatr-transportē tā, kā viņš ir par to samaksājis. Tobiš pērkot biļeti uz ČSA viņam 20kg baggage ir IEKĻAUTA un ne jau Tava čela problēma ir ČSA problēmas :) Ir tāda vietne checkmytrip.com, kurā ievadot famīlīju un rezervācijas (nevis biļetes) numuru vaeri visu uzzināt. Kas Tev pienākas, kas ne
From: | afm |
Date: | February 23rd, 2013 - 08:12 pm |
---|
| | | (Link) |
|
hmm, tajā saitā man rāda "Baggage: 1 piece(s) per traveler" - tas, nez, nozīmē rokas bagāžu tikai? bet principā pofig, tāpat es nodot neko netaisos, tikai krīt uz nerviem, ka skatās uz pirkstiem un arī visu, kas rokās un vajadzīgs zalōnā, liek stūķēt iekšā mazajā koferī. k staķe, arī to amsterdamas reisu airB formāli operē "sadarbībā ar KLM", un tur neviens īpaši neskatījās, kur katrs pircis to biļeti - 1 bag. vienība i vsjo (interesanti gan būtu zināt, kas kāelemam lika uz šito parakstīties). ai, labi, dievs ar viņiem, kaut kā jau aizlidos. ja ir kādi pasūtījumi (zem 8kg, ja), daiķe znaķ! | |