Lācītis numur divi - [entries|archive|friends|userinfo]
vistu_zaglis

[ website | šulcs.lv ]
[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Links
[Links:| VZL ]

[Aug. 21st, 2009|03:32 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
[mood |Mkkkey...]

Gugu, skatos Švēdbanka, neseno pavērsienu gaismā, sākusi strjomīt par klientiem!

Eku no rīta man mailos vēstule, nevaram jūs sazvanīt uz kontakttālruni, ajajaj, vajag parunāties. Nu es uzreiz viss tāds strjomīgs, kas tad nu, mazums? Piezvana — piedāvājot tapt par Zelta Klientu, ko domājies. Labums gan no tā nekāds, karbonādīte uz šķīvja lielāka nepaliks, bet Rūpestība ir manāma.

Nu lai jau, lai jau...
linkiet garām

Comments:
[User Picture]
From:[info]ib
Date:August 21st, 2009 - 04:41 pm
(Link)
Nesaki viss, šādi tādi patīkami sīkumi atlec no šī statusa. Kredītlīnijai procenti zemāki, savs menedžeris, cita attieksme un iespēja tikt apkalpotam bez rindas, ja esi gana nagls :)
[User Picture]
From:[info]vistu_zaglis
Date:August 21st, 2009 - 04:48 pm
(Link)
Nu Labums bija domāts tīri materiāls ;) Par visādiem % gan noklusēja.
[User Picture]
From:[info]petrovichs
Date:August 21st, 2009 - 05:44 pm
(Link)
Tas viss tā ir. Un vienu otru lietu ar savu menedžeri var sakārtot pa telefonu vai e-pastā pavisam vienkārši, tā ka retāk uz banku jābrauc, vai arī viss jau ir ļoti sagatavots uz aizbraukšanas brīdi, tā ka var bez steigas apsēsties, padzert kafiju, papļāpāt un parakstīt to, ko bez paraksta pagaidām izdarīt vēl nevar.
[User Picture]
From:[info]efix
Date:August 21st, 2009 - 11:12 pm
(Link)
Kā jau biedri bija uzsvēruši, galvenais labums ir no sava menedžera, kam var zvanīties/rakstīt (pie tam ib.swedbank ielogojoties, jau tiek parādīta kontaktinfo, nav jāmeklē kur tad izkliegt sāpi).
[User Picture]
From:[info]vistu_zaglis
Date:August 22nd, 2009 - 01:26 am
(Link)
Es vairāk par to, ka šitādu Zelta pacientu skaits pēdējā laikā varētu pieaugt galvu reibinošā ātrumā, tipa saoduši, ka klientūra neapmierināta.

Man personīgi no tām svaigajām pārmaiņām ne silts ne auksts, itogo varēja nepūlēties, bet nu pagalam nesaskatu sevi kā bankai vērtīgu klientu.
[User Picture]
From:[info]barbala
Date:August 29th, 2009 - 07:15 pm
(Link)
tak šitā jau veca štelle, īpaši veiksmīgiem zelta pacientiem, kuri tikuši pie īpaši speciālām servisa ledijām veicas tā, ka 100% gadījumu, kuros tev kaut ko vajag no savas džeres-džeres-menedžeres izpildīt, tu saņem tieši pretējo, plus kundzei nekad nekad nav vaļas tev atzvanīt un pievērsties.