|
[Aug. 21st, 2009|03:32 pm] |
|
|
|
Comments: |
| From: | efix |
Date: | August 21st, 2009 - 11:12 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Kā jau biedri bija uzsvēruši, galvenais labums ir no sava menedžera, kam var zvanīties/rakstīt (pie tam ib.swedbank ielogojoties, jau tiek parādīta kontaktinfo, nav jāmeklē kur tad izkliegt sāpi).
Es vairāk par to, ka šitādu Zelta pacientu skaits pēdējā laikā varētu pieaugt galvu reibinošā ātrumā, tipa saoduši, ka klientūra neapmierināta.
Man personīgi no tām svaigajām pārmaiņām ne silts ne auksts, itogo varēja nepūlēties, bet nu pagalam nesaskatu sevi kā bankai vērtīgu klientu.
tak šitā jau veca štelle, īpaši veiksmīgiem zelta pacientiem, kuri tikuši pie īpaši speciālām servisa ledijām veicas tā, ka 100% gadījumu, kuros tev kaut ko vajag no savas džeres-džeres-menedžeres izpildīt, tu saņem tieši pretējo, plus kundzei nekad nekad nav vaļas tev atzvanīt un pievērsties. | |