Re: skaisti dzīvot neaizliegsi
come on! Pakalpojums NETIEK saņemts. Lai tad viņi pierāda, ka tiek, jopcik! Par ko tad krāt to naudu, līgumsodus? E-pastus tādām sarakstēm, gan visus, rotams, vajag saglabāt. Plus, ja klients pats ir uzlicis kaut kādā veidā automātisko maksājumu, tad imho tikai klients pats to var noņemt/atcelt, nevis kkāda trešā persona nāks uz manu banku un teiks manai bankai, ka tgd lūdzu, atceliet šo maksājumu. Ja mājas lapā kur pierakstās pakalpojumam, šāda iespēja nav paredzēta, tad atcelšana notiek klientam pašam ejot uz banku, kā tad vēl?
Nevajag baidīt juridiskās nianses nezinošu cilvēku ar stāstiem par tēmu "viena tante teica, ka viņas kaut kādam tur 10ās pakāpes radugabalam bija tā".
Es teiksim nevaru iedomāties, ka es mēnesī maksātu kaut 1 centu par pakalpojumu, kuru nesaņemu.
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: