Kas pie velna ir 'impression' marketinga kampaņu un to plānošanas sakarā? Man nav labi ar iztēli šai stundā?
Cik es savācu stendā iespaidotus klientus, kas čurā sarkanu no mana ahūnā produkta?
Cost per impression?
Cik es savācu stendā iespaidotus klientus, kas čurā sarkanu no mana ahūnā produkta?
Cost per impression?
Teorētiski kampaņa šai gadījumā var būt reklāma presē, radio, outdoor plakāts, spama sūtīšana, i.e. kur es nemaz nezinu, cik ķermeņu redzēs to figņu, tak laikam, ka tiek uzskatīts, ka kautkāds feedbacks ir iegūts.
Arī jau, tikai minu. Paldies par ideju. Tagad kad tā apdomājos, gan TV reitingi ir zināmi; gan radio auditorijas var samērīt, gan ielas diennakts ķermeņu caurplūdi mērīt.. tā ka laikam tev būs taisnība. Makes sense.
Par outdooriem gan hvz, bet gan jau mazie pretīgie reklāmisti arī tur būs kaut ko sadomājuši.
Iztulkoju latviski kā 'Trāpījums' :) un '1 Trāpījuma izmaksas'.
Ceru, ka softa lietotāji raudās aiz laimes par intuitīvo tulkojumu.
http://en.wikipedia.org/wiki/Cost_Per_I
Click thru costs arī palika click-thru izmaksas
un to impression es nevarētu atturēties atstāt kā 'trāpījumu'. Gribu :)
Parādīju, nogalināju, uzvarēju!
Ai nu vispār jums visiem semantiski ir taisnība, es zinu.
No otras puses [sev par attaisnojumu] - es rādu reklāmu vidē, kuras auditoriju un reitingus es labi zinu. Nodrukājot 'Atdodies man! Tu jau tāpat sen to gribi' avīzes Diena pielikumā Karjeras Diena, es skaidri būšu trāpījusi visai sestdienas reitingotajai auditorijai :)