Kas pie velna ir 'impression' marketinga kampaņu un to plānošanas sakarā? Man nav labi ar iztēli šai stundā?
Cik es savācu stendā iespaidotus klientus, kas čurā sarkanu no mana ahūnā produkta?
Cost per impression?
Cik es savācu stendā iespaidotus klientus, kas čurā sarkanu no mana ahūnā produkta?
Cost per impression?
http://en.wikipedia.org/wiki/Cost_Per_I
Click thru costs arī palika click-thru izmaksas
un to impression es nevarētu atturēties atstāt kā 'trāpījumu'. Gribu :)
Parādīju, nogalināju, uzvarēju!
Ai nu vispār jums visiem semantiski ir taisnība, es zinu.
No otras puses [sev par attaisnojumu] - es rādu reklāmu vidē, kuras auditoriju un reitingus es labi zinu. Nodrukājot 'Atdodies man! Tu jau tāpat sen to gribi' avīzes Diena pielikumā Karjeras Diena, es skaidri būšu trāpījusi visai sestdienas reitingotajai auditorijai :)