vakardienas [userpic]

Fuck me and let me run

February 8th, 2016 (11:55 am)

Hell yeah, vakar pēc 3 mēnešu ilgas pauzes nobraucu 76km, bija tik foršs laiks, ka visu laiku pagarināju braucienu- zinkā, aizbrauks līdz turienei, bet ta gan metīs riņķī! Un tā 5 reizes, līdz Kauguriem. Rīta skrējiens līdz ar to bija cīņa. Muskuļi želejveidīgi un prāts ieslēdz zonu, kur neeksistē apkārtējais, bet tikai nākamais solis. Bet es zinu, tas uz labu. I'll be the irongirl!

Un atkal par to pašu- jauno notikumu kontekstā sanāk ļoti daudz domāt par, khmm.. bijušo. Īsti nezinu, kāpēc tagad, kad tik priecīgi, sanāk bakstīt visādas vecas un pagājušas sāpes. Salīdzinu ļoti daudz. Par visu to, kas trūka tur un ir te. Jūtos daudz pašpietiekamāka, cilvēks nav manas pasaules centrs. Un tad es domāju, ka varbūt tas tāpēc, ka nu nebūs... Ka PA ĪSTAM ir tad, kad zaudē galvu un kļūsti par to otru cilvēku. Bet man jau liekas, ka toreiz tā bija tāpēc, ka bija jāmūk no citām sāpēm un jāizvairās no dīlošanas ar sērām.
Viens gan, doma par atrašanos attiecībās uzdzen man paniku. Liekas, ka smakšu. Godīgi to arī izstāstīju, ka negribu nekā īpaši šo saukt un definēt. Vispār jau es arī negribēju neko vairāk par iespēju koķetēt un casual sex. Ne attiecībā uz viņu, bet vispār, šobrīd savā dzīvē. In my face!

Comments

Posted by: echoes ([info]echoes)
Posted at: February 8th, 2016, 12:27 pm

https://www.youtube.com/watch?v=V6OofsLPNFQ

Posted by: vakardienas ([info]vakardiena)
Posted at: February 8th, 2016, 02:27 pm

We just might :D

Posted by: cukursēne ([info]saccharomyces)
Posted at: February 8th, 2016, 12:48 pm

"PA ĪSTAM ir tad, kad zaudē galvu un kļūsti par to otru cilvēku" - cerams, šito Tu ne nopietni? grūti iedomāties daudz neveselīgāku variantu. pa īstam taču vispār var būt tikai starp līdztiesīgiem, pilnvērtīgiem cilvēkiem

Posted by: briinumcepuminjsh ([info]french_mime)
Posted at: February 8th, 2016, 01:02 pm

It might not be healthy but it can be very fun.

Posted by: cukursēne ([info]saccharomyces)
Posted at: February 8th, 2016, 01:49 pm

true that - kinda like smoking, drinking and drugs! :D

Posted by: briinumcepuminjsh ([info]french_mime)
Posted at: February 8th, 2016, 01:04 pm

Un vispār, nepilnvērtigie cilveki arī var pa īstam iemīlēties.

Posted by: vakardienas ([info]vakardiena)
Posted at: February 8th, 2016, 01:05 pm

Tā domā mans racionālais prāts, ka šis ir pārsteidzoši veselīgi. Ka neviens nav needy un nemēģina kļūt laimīgs uz kāda cita rēķina, bet kaut kur fonā ir tā sajūta, ka vienmēr ir jāzaudē galva un jāpiedzīvo mind blowing emocionālas kaislības. Man vajag mazāk lasīt lubu literatūru :D

Posted by: cukursēne ([info]saccharomyces)
Posted at: February 8th, 2016, 01:52 pm

jā, man arī mazliet šķiet, ka holivudas un visādu cheap-ass romantisko grāmatu dēļ daudziem cilvēkiem ir diezgan dramatiski sabojājies priekšstats par romantiskām attiecībām, jo rāda jau pārsvarā tikai Super Ekstrēmus Gadījumus, lai skatītājs saņemtu maksimāli spēcīgu kairinājumu

Posted by: vakardienas ([info]vakardiena)
Posted at: February 8th, 2016, 01:11 pm

var. Bet kā vēsta pieredze, tas ļoti dara pāri. Es esmu vairākus gadus dzīvojusi tādā very high/very low dinamikā. Un tas tā sāpēja. Tas sāpēja tik ļoti, ka, domājot par šo cilvēku, es automātiski saraujos bailēs no sāpēm.
Tas bija tieši tik neveselīgi, lai tagad gribētu izvairīties no attiecībām tuvākos gadus.

Posted by: cukursēne ([info]saccharomyces)
Posted at: February 8th, 2016, 01:48 pm

es nedomāju, ka vispār eksistē tādi nepilnvērtīgie cilvēki, tā var būt tikai tāda maldīga, neveselīga pašidentifikācija. iemīlēties, protams, var, arī ar pārliecību domājot, ka neesi īsti cilvēks pats par sevi, bet tādā situācijā vienkārši īsti nevar sanākt veselīgi cieņilnas ilgtermiņa attiecības, ja neaudz laukā no tās "man nav, nevajag, nevar būt sava individuāla identitāte". es neapšaubu, ka iemīlēšanās un tai sekojošais var būt lieliska motivācija un rīks arī tikt vaļā no tādas nepilnvērtības sajūtas, bet tad tomēr vajag lielu devu apzinātības, ieguldīt darbu, un gana nobriedušu partneri.

Posted by: vakardienas ([info]vakardiena)
Posted at: February 8th, 2016, 02:25 pm

Jā, Tu ļoti pareizi norādīji, ka neeksistē tādi nepilnvērtīgi cilvēki. Man vispār patīk kā Tu formulē kaut kādas problēmsituācijas vai aspektus.
Un tas pēdējais parasti ir visgrūtākais- apzināti ieguldīt darbu, lai tiktu ārā no šādas "pazušanas" partnerī. Visbiežāk jau tā netiek apzināta kā problēma tajā brīdī, tikai post factum tu (nu labi, es) redzi, kāpēc daudz kas ir nogājis šķērsām.

Posted by: cukursēne ([info]saccharomyces)
Posted at: February 8th, 2016, 02:32 pm

jā, un vēl man šķiet, tas ir grūti arī tāpēc, ka ne vienmēr, pat to apzinoties, cilvēks vēlas to risināt - jo tāda saplūšana ar kādu citu savā ziņā var būt "labs" veids, kā izvairīties no atbildības par daudzām lietām savā dzīvē, tostarp, piemēram, savu labsajūtu, savu vēlmju un vajadzību piepildīšanu.

Posted by: cukursēne ([info]saccharomyces)
Posted at: February 8th, 2016, 02:33 pm

(un arī - paldies, man prieks, ka varbūt izdodas puslīdz precīzi izteikties reizēm, hehe!)

Posted by: es ([info]kaukau)
Posted at: February 8th, 2016, 06:34 pm

nākamreiz, kad gribi uz Kauguriem, pasauksi līdzi? brīvdienās gribējās braukt, bet neviens nebija līdzbraucējs. bija gana sportiski tāpat, bet pa ilgiem laikiem braukt vienalga būtu derējis..

Posted by: vakardienas ([info]vakardiena)
Posted at: February 9th, 2016, 01:49 pm

Sure thing, tik tā problēma ir tā, ka es šito neplānoju, tā... gadās :) Bet piefiksēšu potenciālo kompāniju :)

15 Read Comments reply