vagina_dentata - uzdevums [entries|archive|friends|userinfo]
vagina_dentata

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

uzdevums [13. Apr 2005|16:48]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
[Garastāvoklis: |angry]

Cilvēce evolucionējot beigu beigās atteiksies no vīriešu dzimuma, man nāk smiekli par maziem puisīšiem, kuri spriedelē par pārcilvēkiem (kā pārcilvēks parasti tiek iztēlots vīrietis) un ideālajām sabiedrībām. Ideālas sabiedrības atslēga - vara sievietēm. Jau tagad pasaule pamazām atsakās no mačo tipa vīriešiem, "stiprais dzimums" kļūst aizvien sievišķīgāks, tas būtībā ir pēdējais izmisīgais mēģinājums glābties. Kāpēc pieaugot civilizētības pakāpei sieviete pamazāk ir kļuvusi brīvāka? Te bieži tiek jauktas sekas ar cēloņiem. Visa vēsture ir sievietes vēsture, vitālās sievietes cīņa pret vīrišķo stagnāciju. Jo sieviete kļūst brīvāka, jo augstākā pakāpē nonāk civilizācija. Tie daži smieklīgi antīkie vīriešu muskuļkalni drīz izzudīs pavisam, jo tādam vīrietim mūsdienu sievišķajā pasaulē vairs nav pielietojuma. Feminisms ir cīņa par dzimumu līdztiesību, es neesmu feministe, jo gribu, lai sieviete dominē pār vīrieti, tas ir vienīgais veids kā var izglābt šo planētu. Sievietes saprāts un pieticība vīrieša negausības un rijības vietā!
Linkir doma

Comments:
From:[info]diana
Date:13. Aprīlis 2005 - 19:00
(Link)
ui ui ui...
Tev nav gadījušies kārtīgi vīrieši.
cerams, Tavs viedoklis mainīsies.
[User Picture]
From:[info]gudrais
Date:13. Aprīlis 2005 - 19:29
(Link)
Sen neesi dabūjusi, ja? :)
[User Picture]
From:[info]vagina_dentata
Date:13. Aprīlis 2005 - 23:35
(Link)
domājams, ka "dabūnu" biežāk nekā tu. seksu ar vīriešiem mēģinu izmantot savu mērķu sasniegšanai, piedevām ir jautri, tomēr īstu baudu var sasniegt vienīgi ar sievieti, mēs šīs nodarbes laikā vismaz spējam atbrīvoties, bet no vīriešiem kompleksi staro ārā visu laiku, tas ir kaitinoši.
[User Picture]
From:[info]gudrais
Date:14. Aprīlis 2005 - 08:20
(Link)
muehehehe :D
Tas vien, kā tu spried par cilvēkiem liecina, ka tev nav viss mājās..
From:[info]diana
Date:14. Aprīlis 2005 - 08:25
(Link)
vo vo
[User Picture]
From:[info]aku
Date:14. Aprīlis 2005 - 09:22
(Link)
tātad Tu guli ar vīriešiem, lai sasniegtu savus mērķus - šķiet ierobežotu šamo rijību un negausību:

atļauj uzdot jautājumu - vai Tavus pakalpojumus var sanjemt McDonaldā? apmainjaa pret soliijumu nepirkt hamburgeru?

Tu cīnies par gotiņu dzīvībām ar savu miesu! ziedošanās cēlu mērķu vārdā. es stājos Tavu atbalstītāju pulciņā.
(lūpas nekrāsošu un PIETICĪGU naudu kosmētikai netērēšu)
[User Picture]
From:[info]vagina_dentata
Date:14. Aprīlis 2005 - 16:46
(Link)
:) sen nebiju tā smējusies, vismaz kājstarpes jociņi jums ir līmenī.

bet ja nopietni - man patīk kontrole pār vīriešiem, jo tā var ierobežot visu viņu personu, to pilnībā iznīcināt un pataisīt par paklausīgu jēriņu. jā, tas tiešām ir veids kā savā ziņā ierobežot rijību un negausību. daži gan pēc manis ir sākuši ļoti daudz ēst :)
[User Picture]
From:[info]aku
Date:14. Aprīlis 2005 - 16:56
(Link)
par pēdējo teikumu sasmējos es.:)

vai nu Tu vinjus par daudz fiziski nodarbinaajusi esi (pirms "pēc manis" periodā); vai arī galīgi ēst neesi ljaavusi - par to, ka taisiijusi, es pat domu nepieljauju.

/abet kursh kuru kontrolee atkariigs no tā, kuram pieredze lielaaka, vai kursh vienkaarshi bezkaunigax.
[User Picture]
From:[info]vagina_dentata
Date:15. Aprīlis 2005 - 12:53
(Link)
nē, vienkārši "pēc manis" periodā par viņu vienīgo mierinājumu parasti kļūst ēdiens.
[User Picture]
From:[info]aku
Date:15. Aprīlis 2005 - 13:16
(Link)
jā vīrieši ir bērni:)
un visi bērni pārdzīvo, kad atnjem vinjiem mantinju,
liidz ierauga citu mantinju;)
From:[info]anti_dievs
Date:13. Aprīlis 2005 - 20:01
(Link)
oponeeshu ar to ka parasti sievietes izceljas ar liigjikas truukumu kas noved pie visaadaam debiilaam sekaam

un feminisms suukaa by default, baabas pashas vainiigas ka visulaiku atljauj sev kaapt uz galvas
From:[info]anti_dievs
Date:13. Aprīlis 2005 - 20:01
(Link)
loogjikas truukumu tb
[User Picture]
From:[info]gudrais
Date:13. Aprīlis 2005 - 20:12
(Link)
Žetons! :)
[User Picture]
From:[info]vagina_dentata
Date:13. Aprīlis 2005 - 23:37
(Link)
saprotu, ka vīriešiem ir tipiski lietot tādus terminus kā "sūkā", bet varbūt pacentīsies savos dogmatiskajos, mītiskajos un absolūti neargumentētajos komentāros šādu leksiku neiesaistīt, lai vismaz nezaudētu pēdējās cieņas paliekas?
From:[info]anti_dievs
Date:13. Aprīlis 2005 - 23:45
(Link)
1) man nav pilniigi nekaa pret sievieteem
2) savaa komentaa taa arii neko nepateici
3) tas ka sievietes vadaas vairaak peec emocijaam tas jau sen zinaams fakts kuru atdziist pashas sievietes

p.s.
a tu paduses un kaajas skuj vai esi iistena feministe? vai vnk patiik pakasiities ar cuukaam viirieshiem?
[User Picture]
From:[info]vagina_dentata
Date:13. Aprīlis 2005 - 23:50
(Link)
jau sacīju - es neesmu feministe, jo feminisms ir kustība par dzimumu līdztiesību, ko es neatbalstu. tas, ka tev "nav nekas pret sievietēm" padara tevi par feministu. mani drīzāk varētu nosaukt par šovinisti.

un par sieviešu "emocionalitāti" pasaciņas esmu dzirdējusi ne mazums, zinu arī, ka visādas paklausīgas aitiņas šīs pasaciņas notur par patiesām, kaut gan tas ir vienīgi vīriešu izplatīts mīts.
From:[info]anti_dievs
Date:13. Aprīlis 2005 - 23:51
(Link)
stulbais [info]ulvs es jau sacereejos ka beidzot viena saaks kautko puksteet
[User Picture]
From:[info]vagina_dentata
Date:13. Aprīlis 2005 - 23:55
(Link)
es atvainojos?
[User Picture]
From:[info]gudrais
Date:14. Aprīlis 2005 - 08:21
(Link)
Kas i? Taisnvirziena domāšana neļauj iebraukt bazarā? :DDDD
From:(Anonymous)
Date:14. Aprīlis 2005 - 12:04
(Link)
hehe, es ar līdzīgi nodomāju ;) leksikas īpatnības
From:[info]diana
Date:14. Aprīlis 2005 - 08:26
(Link)
a tu stāvoklī esi bijusi? a postinoru esi dzērusi? a PMS esi piedzīvojusi? še tev arī emocionalitāte.
[User Picture]
From:[info]shay
Date:11. Maijs 2005 - 19:16
(Link)
iisteniibaa feminismam ar kaaju skuushanu nav sakara. tu te kauko jauc, puisiit
From:[info]anti_dievs
Date:12. Maijs 2005 - 09:57
(Link)
meiteniit, ej mazgaat drebes un taisiit eest
[User Picture]
From:[info]shay
Date:12. Maijs 2005 - 18:27
(Link)
un kas to teiktu?? cilveeks, kura vieniigaas intereses ir dzert??
From:[info]anti_dievs
Date:13. Maijs 2005 - 11:11
(Link)
man nav ne mazakaas veeleeshanaas teereet laiku un uzskaiit savas intereses kura taapataas nevienu neinteresee
[User Picture]
From:[info]shay
Date:13. Maijs 2005 - 22:42
(Link)
tad kaadeelj tu teeree savu daargo laiku postojot kautkaadus suu***? domaa, ka tavs viedoklis vispaar kaadu interesee?
From:[info]anti_dievs
Date:16. Maijs 2005 - 11:48
(Link)
vnk garlaiciigi
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:14. Aprīlis 2005 - 02:33

smieklīgi

(Link)
Ideālas sabiedrības atslēga - vara sievietēm. [..] Visa vēsture ir sievietes vēsture, vitālās sievietes cīņa pret vīrišķo stagnāciju. [..]

un seko šī teksta atslēga:

Sievietes saprāts un pieticība vīrieša negausības un rijības vietā!

lieki teikt, ka saķiķinājos.

From:[info]diana
Date:14. Aprīlis 2005 - 08:28

Re: smieklīgi

(Link)
nez, ko šīs pieticīgās un varaskārās sievietes dara, kad skapis jāpārnes vai mašīna jālabo. Ka tik ne pie stagnātiem vīrišķiem vēršas...
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:14. Aprīlis 2005 - 12:10

Re: smieklīgi

(Link)
danē, skapjiem nav nozīmes. vīriešu primārā funkcija tomēr nav skapju nešana un mašīnu labošana, neesi nu tāda vīriešnīdēja.
[User Picture]
From:[info]vagina_dentata
Date:14. Aprīlis 2005 - 16:20

Re: smieklīgi

(Link)
tieši kā to skaidrot? pieticība nesaskan ar vitalitāti un kāri pēc attīstības? vai arī pieticīgs cilvēks noteikti samierināsies ar to, ka vara pasaulē pieder idiotu baram?
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:14. Aprīlis 2005 - 16:30

Re: smieklīgi

(Link)
Principā jā, pieticība nesaskan ar varaskāri. Pieticīgs cilvēks samierinātos ar situāciju, kāda tā ir tagad (sk. [info]kangaroo komentāru). Un vēlme "sagrābt varu" ir salīdzināma ar negausību.

Jo "pieticība", ja nemaldos, ir tieši atvasināma no vārda "pietikt".
Ja vien neapsver domu - kas varētu būt diezgan pareiza - ka tā ļaužu daļa, kas atrodas pie varas, atsakās no daudziem bonusiem (iespējas nejusties atbildīgam, iespējas laiskoties un mētāt gurķi vai vienkārši dzīvot mierīgi un bez stresiem), bet arī tad tā nebūtu "pieticība", tas būtu altruisms.

Bez tam sievietes domāšana pamatā ir atbilstoša nevis tiešām varas izpausmēm, bet slēptām. t.i., augstāk attīstītā intuīcija un saskarsmes spējas palīdz manipulēt ar cilvēkiem, kamēr vīrieša augstāk attīstītā racionalitāte ir piemērotāka tiešai vadīšanai (un nepamanīšanai, ka ar viņiem manipulē).
(Iespējams, ka šīs atšķirības izveidojušās laika gaitā, nevis ģenētiski, bet - kāpēc gan tās neizmantot?)
[User Picture]
From:[info]vagina_dentata
Date:14. Aprīlis 2005 - 16:37

Re: smieklīgi

(Link)
nē, nesauc to par varaskāri. ja "stiprais dzimums" saprastu kaut 50% no tā ko saprot sievietes, es viņiem ceļā nestātos, dieva vārds. bet pat pieticīgs cilvēks nostāsies pret pilnīgu muļķību, ja viņam pietiks prāta to saskatīt.

un piedod, bet šī, tevis raksturotā, vīriešu "racionalitāte" man šķiet samērā neracionāla. kā jau sumo teica - 90% darīz jebko par seksu ar sievieti, piemetināšu arī, ka 100% šīs sugas darīs arī jebko par savas godkāres apmierināšanu. godkāre + sekss ir vienīgais ko vīrieši ar savu racionālo prātu cenšas panākt, tāpēc varbūt jādod vaļa mazāk racionālajam, bet tomēr saprātīgākajam sievietes prātam?
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:14. Aprīlis 2005 - 16:44

Re: smieklīgi

(Link)
nu, 90% sieviešu darīs gandrīz jebko par iespēju būt Labā Vīrieša Paspārnē, un gandrīz jebko par iespēju būt sabiedrības (vai savas subkultūras) akceptētai un pieņemtai kā normālai radībai, atšķirība ir galvenokārt tur, ka vīrieši šīs savas vēlmes apzinās un izpauž tieši, bet sievietes lielākoties neapzinās un aizsedz ar visādiem citādiem argumentiem.

lai arī vispār interesants jautājums - ko grib sieviete? labi, vīrieši grib seksu un apmierinātu godkāri, bet ko grib sieviete vulgaris?
[User Picture]
From:[info]tipa75
Date:14. Aprīlis 2005 - 10:32
(Link)
Es tevī nesaskatu/nesalasu neko sievišķīgu. Tieši otrādi - mačo vīrieša agresivitāti tikai mainītā lomā.
[User Picture]
From:[info]vagina_dentata
Date:14. Aprīlis 2005 - 16:23
(Link)
agresivitāte kā tāda vēl neko nepierāda, bez agresivitātes vispār nekāds konflikts nebūtu iespējams un sievietes būtu nožēloajams un norakstāmas radības.
From:[info]kangaroo
Date:14. Aprīlis 2005 - 11:19
(Link)
Hmmmm... Es laikam esmu galīgi stulbs. Parādi man to sabiedrību, kurā sievietes nedominētu pār vīriešiem!

a) vīrietis izdarīs visu, lai tikai tiktu pie seksa. ~90% gadījumu viņiem interesēs sekss tieši ar sievieti,

b) bērnudārzā audzinātājas ~99% gadījumu ir sievietes,

c) skolotāji (baidos kļūdīties) ~70% ir sievietes,

d) mammas ~95% gadījumu ir sievietes (izņēmumi ir nepilnās ģimenes, kur ir tikai paps),

e) ārsti... ± tas pats, kas skolā.

T.i. pārsvarā visur, kur kāds dominē veidā, kad nevar iebilst, šis dominētājs ir sieviete. Izņēmumi būs islama pasaule, kā arī kārtības uzraudzīšana, kur tomēr prasās fiziska nevis garīga ietkemēšana. Un arī tajā izslavētajā islāma pasaulē vīrietis noteicējs ir tikai ārpasaulē, bet ģimenē viņš melns un maziņš, jo tā ir sievietes pasaule, kur viņam vispār nav balss tiesību. Var jau protams oponēt, bet, manuprāt, cilvēks pirmkārt dzīvo ģimenē, nevis ārējā sabiedrībā. Jebkura biznesa galējais labuma guvējs ir kāda konkrēta mājsaimniecība, kur noteicēja ir sieviete. Jebkura politika regulē sabiedrības procesus, bet sabiedrību veido mājsaimniecības, kur noteicēja ir sieviete.

IMHO, šādi tekstiņi nav nekas cits kā kompleksu izpausme.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:14. Aprīlis 2005 - 12:09
(Link)
žetons :)
[User Picture]
From:[info]vagina_dentata
Date:14. Aprīlis 2005 - 16:30
(Link)
lielu daļu rakstītā nemaz neapstrīdu. jau sacīju - pasaule pamazām iet uz labo pusi, pirms simts gadiem skolotāju-sievieti reti kur varēja ieraudzīt, vīrieša dominance ģimenē bija daudz lielāka utt. bet sabiedrība tomēr drīzāk ir vīrišķa. savas mātes bērni ciena mazāk par tēviem, skolotājas tiek cienītas ļoti retos gadījumos, sievietei vienmēr ir jācenšas sevi iegrožot visās dzīves jomās, citādi viņa saņems nosodījumu no visas sabiedrības. un bez ģimenes pastāv arī lielākas šūniņas. piemēram, valstis ar saviem parlamentiem, kur priekšgalā atrodas padzīvojuši muļķīgi veči, kuri par savām mātēm un skolotājām jau sen kā aizmirsuši.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:14. Aprīlis 2005 - 16:40
(Link)
nez. es vakar domāju par šo jautājumu. būtībā ir tā, ka sieviete var izvirzīties jebkurā sfērā (zinātnē, piemēram), JA viņa to vēlas, un ir kāds punkts, kurā viņas dzimumidentitātei nav nozīmes (t.i., salīdzinot Raimondu Briedi un Janīnu Kursīti, es nepievēršu uzmanību tam, kāds kuram dzimums). Bet tas, ka sievietes neizvirzās priekšplānā, drīzāk ir nevis tāpēc, ka viņas kāds apspiestu vai bremzētu, bet tāpēc, ka viņas to nevēlas (labāk sēž mājās un audzina bērnus).

un, starp citu, sabiedrības nosodījums ir vismaz par 50% sabiedrības sievišķās daļas nosodījums. kā tu jau redzi komentāros - sieviešu teksti iz sērijas "laikam sen neesi dabūjusi" parādās apmēram tikpat bieži kā vīriešu teksti. bez tam ir daudzas lietas, par ko sievieti pirmām kārtām nosodīs citas sievietes, nevis vīrieši (da i, pieļauju, sievietes vispār ir tās, kas vairāk interesējas par to, kā citi dzīvo, un izsaka personiskas dabas aizrādījumus, tātad vairāk veido "sabiedrības" viedokli).
[User Picture]
From:[info]aku
Date:14. Aprīlis 2005 - 17:04

stulbie politikji:)

(Link)
zini sievietes politikā...:)
labi, psihologje VVF ir okei,
bet Ingrīda Ūdre? vai Amerikānju vaajpraats Kondoliza Raisa??

es gan sveeti ticu, ka Tu esi piemeerota kandidaate valsts vadiishanai!
bet padomā par vēl 99 sievietēm bez Tevis vienā telpā (parlamentā) :)
[User Picture]
From:[info]shay
Date:11. Maijs 2005 - 19:23
(Link)
nu sheit tiek apskatiita diezgan shaura joma. piemeeram maakslaa [autores nevis modeles] sievietei kopumaa pasaulee izsisties ir gruutaak. tieshi taapat kaa politikaa [priexpar vairu]. ok, militaari arii viirieshu ir vairaak, ta4u viirieshi driixt palikt robotu izpildiitaaju lomaas, ta4u driiz arii tos nevajadzeetu, ja karaspeeka priekshaa staatos sieviete, taapat kaa pie valdiibas grozhiem - militaaro konfliktu buutu mazaak.
From:[info]arch
Date:1. Jūnijs 2005 - 00:11
(Link)
Tikai viens jautājums - kāpēc grūtāk?

P.S. - Pirmo reizi dzirdu, ka normālu mākslinieku vērtē primāri pēc dzimuma - bullshit. To nu Tu man neieskaidrosi ;)

P.P.S. - Tu esi smieklīga :)
[User Picture]
From:[info]deep
Date:14. Aprīlis 2005 - 12:10
(Link)
nav nekaa pretiigaaka par sievishkjigu viirieti. apskaties uz tiem trauslajiem, garmatainajiem gotinjiem, kas kraaso acis un nagus..
man gribaas buut iistai sievietei, bet to var atljauties tikai iista viiriesha paspaarnee. galu galaa, kaad tad jeega veerst sievishkjiigos ierochus pret bezdzimuma buutni?
[User Picture]
From:[info]ulvs
Date:14. Aprīlis 2005 - 21:30
(Link)
ghhh
[User Picture]
From:[info]shay
Date:11. Maijs 2005 - 19:25
(Link)
te man tef buutu jaapiekriit, deep. vieniigi ar piebildi - tad jau labaak vispaar bez viirieshiem, nekaa ar kkaadiem lupataam bez mugurkaula.
[User Picture]
From:[info]ulvs
Date:14. Aprīlis 2005 - 21:31
(Link)
Vienīgais, ko varu teikt ir: paklusē un atsūkā!
From:(Anonymous)
Date:10. Septembris 2005 - 00:44
(Link)
goch pendel, tevi dziivee negribeetos satikt. Paaraak shosejiska domaashana. Un taadu kaa tu deelj man negribaas saukt sevi par neko liidziigu feministei. Taada pati agresija, tikai aiz vaardiem apsleepta.